Gå til innhold

Love is blind - UK

MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg elsker Love is blind (USA) og den svenske versjonen var også bra.

Idag ble de første 4 episodene lagt ut!! 

Hvem andre skal se på? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett alle sesongene av LIB USA pluss Sverige og litt av Brasil og Mexico. Har gledet meg til UK, og etter å ha sett to episoder vil jeg bare si at dette er meget severdig!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekta allerede. Hvem av parene har dere troa på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja70 skrev (8 timer siden):

Jeg har sett alle sesongene av LIB USA pluss Sverige og litt av Brasil og Mexico. Har gledet meg til UK, og etter å ha sett to episoder vil jeg bare si at dette er meget severdig!! 

Hvor har du sett den mexicanske versjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bordogstol skrev (Akkurat nå):

Hvor har du sett den mexicanske versjonen?

Ligger på nettflix 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Elsker dette programmet!

UK versjonen har virkelig funnet noen pene folk da! Men han Sam🚩🚩🚩 så dårlig selvtillit og litt småmunipulativ….

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OppNedPåAlt skrev (Akkurat nå):

Yes! Elsker dette programmet!

UK versjonen har virkelig funnet noen pene folk da! Men han Sam🚩🚩🚩 så dårlig selvtillit og litt småmunipulativ….

Han trenger noen år i terapi,ikke et giftemål..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må jeg se! Har sett den svenske og de to siste sesongene av den amerikanske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig de 4 episodene som ligger ute. Wow! Det er trua på et par av dem mens noen av dem tror jeg har valgt feil person. Det blir spennende men tror det blir mye drama :popcorn:

Gleder meg til de neste episodene legges ut! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Freddie ender opp såret. For en flott mann!

Jeg tror ikke Catherine og Ollie er helt ferdige med hverandre. Og jeg tror ikke Ollie liker Demi like godt som omvendt. Dessverre

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (8 timer siden):

Ligger UK-versjonen også på Netflix?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som ser likheten mellom Freddie og Freddy Prince JR? 

Jeg trodde først det var tull da de viste han og sa han het Freddie!

Jeg tror også noen av dem kommer til å oppdage at de har valgt feil. 

Sam er jo bare et vandrende rødt flagg. Han er jo lite opptatt av hvem folk er, og så enormt opptatt av hva andre kan gi han. (Og virker mer interessert i å finne «Noen» enn å finne den rette.)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig nye episoder! Også ble jeg glad bare av de 5 første minuttene. Synes de er en bedre match. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (11 timer siden):

Endelig nye episoder! Også ble jeg glad bare av de 5 første minuttene. Synes de er en bedre match. 

Enig! Og så er det litt forfriskende at de fleste av deltakerne er ekte, gode mennesker som klarer å prate om ting på en ordentlig måte.

Spoiler

Men altså. Freddie. ❤️ Nei, du er ikke "too much"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig de nyeste episodene. Gleder meg til bryllupene neste gang. 

Hvem tror dere at gifter seg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mathilde88
MissStiles skrev (7 minutter siden):

Sett ferdig de nyeste episodene. Gleder meg til bryllupene neste gang. 

Hvem tror dere at gifter seg?

Jeg tror Olli og Demi, og Sabrina og Steven ganske sikkert. Rimelig sikker på Jasmine og Bobby. Men Cat og Freddie er jeg litt usikker, og tror ikke Maria og Tom ( men godt mulig de fortsetter å date).  Ang Nicole og Ben så vet jeg ikke helt, de er liksom så hinsides på line, men av og til syns jeg han er litt intens… men virker som hun liker det? Hvem tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathilde88 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror Olli og Demi, og Sabrina og Steven ganske sikkert. Rimelig sikker på Jasmine og Bobby. Men Cat og Freddie er jeg litt usikker, og tror ikke Maria og Tom ( men godt mulig de fortsetter å date).  Ang Nicole og Ben så vet jeg ikke helt, de er liksom så hinsides på line, men av og til syns jeg han er litt intens… men virker som hun liker det? Hvem tror du? 

Jeg tror faktisk at moren til Jasmine kan være for mye for Bobby, og en avgjørende faktor til hvorfor han potensielt sier nei. Hun var jo ekstremt kontrollerende, og relasjonen mellom henne og Jasmine var alt annet enn sunn. Med Nicole og Ben så tror jeg hun vil innse at hun ikke er så åpen for hans nomade-livsstil som det hun kanskje har lurt seg selv til å tro. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde88
Queen19 skrev (Akkurat nå):

Jeg tror faktisk at moren til Jasmine kan være for mye for Bobby, og en avgjørende faktor til hvorfor han potensielt sier nei. Hun var jo ekstremt kontrollerende, og relasjonen mellom henne og Jasmine var alt annet enn sunn. Med Nicole og Ben så tror jeg hun vil innse at hun ikke er så åpen for hans nomade-livsstil som det hun kanskje har lurt seg selv til å tro. 

Ja, det er hovedsakelig pga moren til Jasmine jeg også tviler litt - før den delen syntes jeg de virket ganske solide. Hun var mye ja… Blir spennende å se! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne UK-versjonen. Har 1 episode igjen av de siste som ble sluppet. Må spare litt på den 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...