Gå til innhold

Hvorfor kommentere alt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så om å gjøre å skrive her på KG.. som : dette har du skrevet om mange ganger før, eller.. fikk du ikke de svarene du ville i ditt siste innlegg? 
føler folk seg smart som «tolker» innlegg og liksom «finner ut» hvem det kan være? 
Også, kjenner igjen skrivemåten din. 
Slike kommentarer har jeg fått på innlegg uten at jeg har skrevet om det før. 
Norges største forum, og folk liker leke smart og liksom kjenner igjen. 
Noen er visst veldig mye her inne virker det som. 
Men om så at noen kanskje ikke fikk frem helt poenget i innlegget sitt og dermed ikke fikk de svarene hen ønsket? 
og lager en ny tråd der de presiserer mer utfyllende? 

Anonymkode: fb00c...215

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når fremmede på nett tar seg tid til å skrive svar og gi råd så er det temmelig respektløst å bare overse alle disse rådene og starte en tråd med samme spørsmål igjen, som om de svarene og rådene man har fått ikke eksisterte. 

Det er ikke svar i en tråd som vil løse problemet, uansett hvor mange ganger man skriver tråden. Man må gjøre noe med det selv.

Skrive samme tråd igjen og igjen vitner enten om et usunt oppheng hvor man trenger hjelp for å komme ut av det (og det innebærer ikke at vedkommende for mat for sitt oppheng ved å få flere svar) eller trolling.

Anonymkode: efee2...156

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så om å gjøre å skrive her på KG.. som : dette har du skrevet om mange ganger før, eller.. fikk du ikke de svarene du ville i ditt siste innlegg? 
føler folk seg smart som «tolker» innlegg og liksom «finner ut» hvem det kan være? 
Men om så at noen kanskje ikke fikk frem helt poenget i innlegget sitt og dermed ikke fikk de svarene hen ønsket? 

Bingo!

Mange har skrivekløe, liker å leke med ord, uten at de dermed sagt går svanger med bindsterke verk. Lettvindt da å ty til  lavterskeltilbudet kvinnegruiden for å lire av seg noe svada.

Anonymkode: 07230...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Når fremmede på nett tar seg tid til å skrive svar og gi råd så er det temmelig respektløst å bare overse alle disse rådene og starte en tråd med samme spørsmål igjen, som om de svarene og rådene man har fått ikke eksisterte. 

Det er ikke svar i en tråd som vil løse problemet, uansett hvor mange ganger man skriver tråden. Man må gjøre noe med det selv.

Skrive samme tråd igjen og igjen vitner enten om et usunt oppheng hvor man trenger hjelp for å komme ut av det (og det innebærer ikke at vedkommende for mat for sitt oppheng ved å få flere svar) eller trolling.

Kanskje svarene enkelte gir er svært dårlige.. ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Et barn skulle hjelpe med å vaske gulv, for hundrede år siden. Så kom et kryp kravlende. Barnet ropte til moren at krypet var der og spurte hva hen skulle gjøre med krypet. Moren svarte at det fikk barnet finne ut av selv. Æsj, ropte barnet, jeg vasker mellom beina på den og lar den gå. 
Mange kommentarer her inne er slik, la de gå, og opp videre i livet. Man trenger ikke drepe alle så kryp, eller bry seg om dem. 

Anonymkode: c5097...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, selvsagt. Men det tar ikke bort noe fra det jeg skrev for mange av de andre svarene vil ofte være gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, selvsagt. Men det tar ikke bort noe fra det jeg skrev for mange av de andre svarene vil ofte være gode.

Er det noe å bry seg om da? Er jo sikkert flere som lager lignende tråder, eller skriver om en problemstilling der det er flere faktorer som spiller inn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noe å bry seg om da? Er jo sikkert flere som lager lignende tråder, eller skriver om en problemstilling der det er flere faktorer som spiller inn 

Dette har jeg jo akkurat svart på i første innlegget jeg skrev her i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvis du synes svarene er så dårlige her, hvorfor er du her fortsatt da?

Anonymkode: 29815...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...