Gå til innhold

Bekkenlåsning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som har slitt med bekkenlåsning etter graviditeten? Når gikk det over og måtte du gå til noen form for behandling? Har slitt med kroniske smerter i 7 mnd nå, begynner å tære på livskvaliteten..

Anonymkode: d86c9...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok gått til naprapat/kiropraktor for behandling lenge før 7mnd om det går utover livskvaliteten 😊 

Hadde kun bekkenløsning, og tok godt og vel 1år før det gikk seg til.

Skrevet

Har du ikke oppsøkt hjelp? Jeg var 6 mnd på vei da jeg bedrev storvask av huset til 17.mai. Plutselig låste det seg med helt vanvittige smerter! 18.mai dro jeg til kiropraktor som brukte 5 min så var all smerte 100% borte! :) 

AnonymBruker
Skrevet
Anjatapinjata skrev (25 minutter siden):

Hadde nok gått til naprapat/kiropraktor for behandling lenge før 7mnd om det går utover livskvaliteten 😊 

Fikk beskjed fra fastlege at dette gikk seg til av seg selv, gikk til fysio men hadde ingen nytte. Er startet å gå til kiropraktor nå, men regner med at det vil ta noen mnd før det blir bedring..

AnonymBruker
Skrevet
Anjatapinjata skrev (28 minutter siden):

Fikk beskjed fra fastlege at dette gikk seg til av seg selv, gikk til fysio men hadde ingen nytte. Er startet å gå til kiropraktor nå, men regner med at det vil ta noen mnd før det blir bedring..

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (28 minutter siden):

Har du ikke oppsøkt hjelp? Jeg var 6 mnd på vei da jeg bedrev storvask av huset til 17.mai. Plutselig låste det seg med helt vanvittige smerter! 18.mai dro jeg til kiropraktor som brukte 5 min så var all smerte 100% borte! :) 

Fikk beskjed fra fastlege at dette gikk seg til av seg selv.. Er startet å gå til kiropraktor nå, men regner med at det vil ta ei god stund før det blir noe bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hei! Er det noen som har slitt med bekkenlåsning etter graviditeten? Når gikk det over og måtte du gå til noen form for behandling? Har slitt med kroniske smerter i 7 mnd nå, begynner å tære på livskvaliteten..

Sikker på at det er bekkenlåsning? Hvis det er låsning må du gå til kiropraktor for å få behandling.

Hos meg var det betennelse, så ble satt på medisiner. 

Anonymkode: c2664...084

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fikk beskjed fra fastlege at dette gikk seg til av seg selv.. Er startet å gå til kiropraktor nå, men regner med at det vil ta ei god stund før det blir noe bedre.

Ah, huff da :( kiropraktor sa til meg det var bra jeg kom med en gang for da er det enkelt å fjerne. Det har nok fått satt seg litt mer hos deg. Håper du merker bedring snart! 💛

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Sikker på at det er bekkenlåsning? Hvis det er låsning må du gå til kiropraktor for å få behandling.

Hos meg var det betennelse, så ble satt på medisiner. 

Anonymkode: c2664...084

Går hos kiropraktor nå, vet ikke hvordan man finner ut om det er betennelse? Vært innom mr uten noe funn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Kiropraktor fikser det. Men rett kiropraktor. 

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (50 minutter siden):

Ah, huff da :( kiropraktor sa til meg det var bra jeg kom med en gang for da er det enkelt å fjerne. Det har nok fått satt seg litt mer hos deg. Håper du merker bedring snart! 💛

Ja, kiropraktor sa jeg skulle kommet inn for iallefall 5 mnd siden. Men fikk beskjed fra fastlege at det går seg til så stolte på det, noe som overhodet ikke var lurt😮‍💨 Blir nok laang behandling hos kiropraktor da alt er veldig låst.

Tusen takk💛

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (1 minutt siden):

Ja. Kiropraktor fikser det. Men rett kiropraktor. 

Ja, går til kiropraktor, har merket noe bedring, men sliten fortsatt ekstremt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, går til kiropraktor, har merket noe bedring, men sliten fortsatt ekstremt.

Trener du da? Og strekker ut? 

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (6 timer siden):

Trener du da? Og strekker ut? 

Trener ja, tøyer ut og går turer hverdag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...