AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 (endret) Har alltid sendt melding på appen til legekontor om jeg trenger fornyelse av resept. Før helga fornyet jeg resepten til barnet mitt. Så får jeg regning på 72 kr for resepten?? Ikke nok med at medisin koster 500 kr i mnd men skal nå betale 72 kr for å få resepten også? Aldri fått regning på fornyelse av resept før Anonymkode: d1867...577 Endret 8. august 2024 av Christina82 endret overskrift for ts.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Ble postet før jeg hadde skrevet ferdig på overskriften. skulle skrive betale for å fornye resept Anonymkode: d1867...577
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble postet før jeg hadde skrevet ferdig på overskriften. skulle skrive betale for å fornye resept Anonymkode: d1867...577 Da sender du PM til en moderator du ser er pålogget og ber om hjelp med å endre, så slipper du at tråden blir stengt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Har alltid sendt melding på appen til legekontor om jeg trenger fornyelse av resept. Før helga fornyet jeg resepten til barnet mitt. Så får jeg regning på 72 kr for resepten?? Ikke nok med at medisin koster 500 kr i mnd men skal nå betale 72 kr for å få resepten også? Aldri fått regning på fornyelse av resept før Anonymkode: d1867...577 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble postet før jeg hadde skrevet ferdig på overskriften. skulle skrive betale for å fornye resept Anonymkode: d1867...577 Anonymkode: 1fb50...b98
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har alltid sendt melding på appen til legekontor om jeg trenger fornyelse av resept. Før helga fornyet jeg resepten til barnet mitt. Så får jeg regning på 72 kr for resepten?? Ikke nok med at medisin koster 500 kr i mnd men skal nå betale 72 kr for å få resepten også? Aldri fått regning på fornyelse av resept før Anonymkode: d1867...577 Tull med siteringer min over. Du skal ikke betale for elektronisk resept, med mindre det er enkel konsultasjon. Kan det være Isotretinol tråden fra i går? At de har beregnet seg en egenandel fordi du spør om mer enn resepten? Da har du lov. Det samme gjelder om legekontoret er privat og ikke har tilskudd. Utdyp nærere og svaret blir mer presist. Anonymkode: 1fb50...b98 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tull med siteringer min over. Du skal ikke betale for elektronisk resept, med mindre det er enkel konsultasjon. Kan det være Isotretinol tråden fra i går? At de har beregnet seg en egenandel fordi du spør om mer enn resepten? Da har du lov. Det samme gjelder om legekontoret er privat og ikke har tilskudd. Utdyp nærere og svaret blir mer presist. Anonymkode: 1fb50...b98 Nei det var ikke den tråden. Jeg skulle formue resepten til barnet mitt som har adhd, og har stått på samme medisin i mange år. aldri fått giro på det før Anonymkode: d1867...577
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 Hvor gammel er barnet? Anonymkode: 006b6...e08
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er barnet? Anonymkode: 006b6...e08 Baret er over 16, så betaler for medisinen. Bare stusset på at de i tillegg har begynt å betale for e resept i tillegg Anonymkode: d1867...577
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 Kan du ikke rette spørsmålet til legekontoret? Kan være en feil Anonymkode: 98602...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå