Wilma89 Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 6-åringen i hus har akkurat hørt ferdig alt om huffagjengen og digget det. Noen som kan anbefale lignende lydbøker? Ble medlem av storytel, men syns det var vanskelig å få oversikt. Evt andre apper som er bedre for barn?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Snipp snapp snute eventyr på spotify er populært hos min 6 åring😊 han har også hørt huffagjengen og liker det. så uten sammenligning for øvrig, men mulig barnet ditt også liker det. Anonymkode: e448f...878 1
Thildamor Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Hva med Doktor Proktor- bøkene? De ligger vel på Storytel 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 Wilma89 skrev (1 time siden): 6-åringen i hus har akkurat hørt ferdig alt om huffagjengen og digget det. Noen som kan anbefale lignende lydbøker? Ble medlem av storytel, men syns det var vanskelig å få oversikt. Evt andre apper som er bedre for barn? Hvorfor betaler folk for lydbøker, nå de fleste lydbøker kan lastes ned gratis fra bibliotekene via BookBites appen? Drar du innom et bibliotek så får du og råd fra bibliotekar med faglig tyngde i valg av bøker til barn. Nettsider og facebooksider til bibliotkeene har og anbefalinger av bøker. OBS: Jeg jobber ikke på bibliotek, men er oppvokst der, nesten. 🥰 Anonymkode: f03dd...170 3
atropos Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hvorfor betaler folk for lydbøker, nå de fleste lydbøker kan lastes ned gratis fra bibliotekene via BookBites appen? Drar du innom et bibliotek så får du og råd fra bibliotekar med faglig tyngde i valg av bøker til barn. Nettsider og facebooksider til bibliotkeene har og anbefalinger av bøker. OBS: Jeg jobber ikke på bibliotek, men er oppvokst der, nesten. 🥰 Anonymkode: f03dd...170 Det som er deilig med å betale for lydbøkene er at du kan låne den med en gang og lytte flere ganger over lengre tid enn lånetiden på BookBites. Utvalget er også større på storytel. Jeg er ikke kjent med huffagjengen, men på den alderen likte gutten min detektivbyrå nr2, lassemaja og gutta i trehuset. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 Min datter på 6 liker godt Vilma bøkene, Gutta i trehuset, verdens verste serien av David Walliams. Anonymkode: 8d93f...7cc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 Musse og Helium bøkene😊 Anonymkode: b2bdc...005 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 Barnet mitt elsker Vilma-bøkene, de ligger på Storytel. Ellers har Oscar og Eg vært populært. Anonymkode: deb1b...fd6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 atropos skrev (2 timer siden): Det som er deilig med å betale for lydbøkene er at du kan låne den med en gang og lytte flere ganger over lengre tid enn lånetiden på BookBites. Utvalget er også større på storytel. Jeg er ikke kjent med huffagjengen, men på den alderen likte gutten min detektivbyrå nr2, lassemaja og gutta i trehuset. Trenger du mer enn 4 uker så fornyer du lånet. Utvalget er mer enn stort nok, om ikke 100% likt i de to alternativene. Anonymkode: f03dd...170
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Skrevet 7. august 2024 Gutta i trehuset, bukkene bruse bøkene. Anonymkode: ff2ce...a8b
atropos Skrevet 8. august 2024 #11 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Trenger du mer enn 4 uker så fornyer du lånet. Utvalget er mer enn stort nok, om ikke 100% likt i de to alternativene. Anonymkode: f03dd...170 Mulig det er lokale forskjeller da lydbøkene som er tilgjengelig er knyttet til lokalboblioteket ditt, men jeg synes appen er dårlig, utvalget for lite og bøkene barna vil høre er veldig ofte utlånt. Jeg betaler gladelig for å slippe det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Skrevet 8. august 2024 Vi har hørt på mormor og de åtte ungene i sommer. Vår seksåring synes mormor er så morsom! Ligger på spotify Anonymkode: 6f6a8...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå