Gå til innhold

Kona blir skuffa når jeg har runket, men vil ikke ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hsr vært gft i ca 10 år, to barn, og er vel mer venner enn kjærester eller hva burde kalle det etter så lang tid. Vi har sex ca 4-6 ganger i året. Jeg er lei av å bli avvist så spør ikke om sex så ofte lenger og kanskje ca 2-3 av de gangene vi har sex er hennes initiativ. I snitt spør hun om sex 1 gang hver 4. måned…

Jeg har selvsagt mine behov, så jeg onanerer 2 - 3 ganger i uken. De siste par gangene hjn har spurt så har jeg onanert ikke så lenge før. Det betyr at jeg kan ha samleie, men jeg får ikke orgasme. Hun blir da skuffa og sur, og sier hun ikke forstår hvorfor jeg ikke venter på henne. Jeg har sagt at det er uaktuelt å vente flere uker/måneder, og ikke vite når noe skjer neste gang. Svare er at det ikke kan være så vanskelig. Det er jo bare å la være å gjøre noe, og da heller være klar når hun er klar..

Hva tenker dere? Jeg blir bare skuffa, sur, frustrert og sint av hele holdningen og tankesettet. Hun har jo ikke egentlig lyst åå sex med meg. Det oppleves som helt tilfeldig og nesten som en slags flaks at kona vil ha sex med meg. Jeg vil ikke ha det slik, men det nytter ikke å snakke med henne fordi hun synes det er vanskelig å snakke om sex. 

Så hun mener det er ok å ha sex 4-6 ganger i året og da ikke onanere slik at jeg er klar for henne til ethvert tilfeldige tidspunkt..

Jeg blir sur og trist bare jeg skriver dette! 

Hjelp meg? Hva kan jeg gjøre? 

Ekteskapet går helt i lås pga dette, vi snakker knapt sammen, og hun forstår virkelig ikke viktigheten av kjærlig intimitet, sex og lidenskap. Det virker som at ekteskap for henne er økonomi; et sted å bo og ta vare på barna…

Anonymkode: bb61b...843

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må du ta et standpunkt og sette et ultimatum. Enten går dere til parterapi og jobber med forholdet ellers skiller dere dere.

Jeg skilte meg da forholdet var helt dødt.

Fant meg kjæreste og vi har sex HVER gang vi er sammen🤗❤️

Anonymkode: 1b85e...d83

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det blir jo ganske umulig å prøve å løse dette hvis dere ikke kan snakke om det. Vet du hvorfor hun syntes det er vanskelig å snakke om sex? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er småbarnsmor og hverdagen vår er veldig travel. Går derfor ut over sexlivet. Jeg vet så klart mannen har behov og derfor hadde jeg aldri funnet på å bli sur når han onanerer. Herregud hun må ta seg sammen. Du må snakke med henne selv om hun syns det er vanskelig for det kommer til å gå veldig hardt utover ekteskapet deres. 

Anonymkode: 5eda9...5d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er gift, og har barn. DERE MÅ JO PRATE SAMMEN OG SAMLIVET DERES!!!!

Altså hallo....

Stakkars deg som ikke får runke, og stakkars kona di som tydeligvis har det så vondt med seg selv. 

Anonymkode: 8e9ce...29f

AnonymBruker
Skrevet

Parterapi er bortkasta tid. best å skaffe seg en elsker eller gå ut av forholdet 

Anonymkode: d14f4...ece

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror hun at hun er så attraktiv at du har lyst å ha sex med henne hele tiden? Av og til er en runk å foretrekke om man ikke har så spesielt attraktiv dame noe de aller færreste har.

Anonymkode: 7bcc0...176

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det at hun tror hun er så attraktiv. Hun bare «tenker» ikke på sex, så det handler vel kanskje om sat hun ikke tenner på meg også.., og når det plutselig skjer at hun har lyst så må jeg være klare. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke det at hun tror hun er så attraktiv. Hun bare «tenker» ikke på sex, så det handler vel kanskje om sat hun ikke tenner på meg også.., og når det plutselig skjer at hun har lyst så må jeg være klare. 

Dette høres ikke bra ut for psyken din. Du må få rom til å ta vare på deg selv også, ikke bare stå på pinne for henne. Du burde fortelle henne at denne holdningen er sårende for deg. Våg å være sårbar overfor henne. Dersom hun ikke responderer på det og møter deg her (gi henne litt tid til å reflektere i etterkant av samtalene også), hadde jeg begynt å vurdere hvor sunt forholdet egentlig er ❤️

Anonymkode: 80840...cb7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi hsr vært gft i ca 10 år, to barn, og er vel mer venner enn kjærester eller hva burde kalle det etter så lang tid. Vi har sex ca 4-6 ganger i året. Jeg er lei av å bli avvist så spør ikke om sex så ofte lenger og kanskje ca 2-3 av de gangene vi har sex er hennes initiativ. I snitt spør hun om sex 1 gang hver 4. måned…

Jeg har selvsagt mine behov, så jeg onanerer 2 - 3 ganger i uken. De siste par gangene hjn har spurt så har jeg onanert ikke så lenge før. Det betyr at jeg kan ha samleie, men jeg får ikke orgasme. Hun blir da skuffa og sur, og sier hun ikke forstår hvorfor jeg ikke venter på henne. Jeg har sagt at det er uaktuelt å vente flere uker/måneder, og ikke vite når noe skjer neste gang. Svare er at det ikke kan være så vanskelig. Det er jo bare å la være å gjøre noe, og da heller være klar når hun er klar..

Hva tenker dere? Jeg blir bare skuffa, sur, frustrert og sint av hele holdningen og tankesettet. Hun har jo ikke egentlig lyst åå sex med meg. Det oppleves som helt tilfeldig og nesten som en slags flaks at kona vil ha sex med meg. Jeg vil ikke ha det slik, men det nytter ikke å snakke med henne fordi hun synes det er vanskelig å snakke om sex. 

Så hun mener det er ok å ha sex 4-6 ganger i året og da ikke onanere slik at jeg er klar for henne til ethvert tilfeldige tidspunkt..

Jeg blir sur og trist bare jeg skriver dette! 

Hjelp meg? Hva kan jeg gjøre? 

Ekteskapet går helt i lås pga dette, vi snakker knapt sammen, og hun forstår virkelig ikke viktigheten av kjærlig intimitet, sex og lidenskap. Det virker som at ekteskap for henne er økonomi; et sted å bo og ta vare på barna…

Bare å gi beskjed om at dette må hun ta tak i ellers skaffer du deg en elskerinne. Hvis hun vil skilles så er det vel like greit.

Anonymkode: 936bc...ed5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...