AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Har funnet ut at mannen min gjennom de siste minimum 2 årene har vært iallefall emosjonelt utro. Han ble faktisk tatt på fersken av en av sine egne døtre 😳 jeg har lenge hatt mistanke men nå er det bevist... Vi har vært sammen i 26 år og jeg kjenner meg totalt knust. Vi møttes selv på chat i sin tid (tiiiiiiidlig ute) så derfor kjenner jeg ekstra på sviket. Vet at han har chattet med flere, kaller dem "beste elskerinnen", savner deg søta, og ikke minst myyyye mer detaljerte ting enn dette, og jeg har ikke sett en promille av det som har foregått. Men jeg klarer ikke slå meg til ro med at det kun er via chat. Alt tilsier at det også har vært fysiske møter....Men han nekter såklart. Han har såklart slettet alle bevis da jeg ikke ville ta opp problemet skikkelig siden vi var på ferie og jeg ønsket ikke å ødelegge ferien for barna våre. Ser jo i ettertid at jeg burde gått gjennom alt der og da. Er det noen andre i samme situasjon eller med erfaringer på hva som er lurt å gjøre? Han li legger seg flat og sier unnskyld osv...Men jeg kommer ikke unna tanken på at det er mer en frykt for hva folk vil si enn at han er redd for å miste meg.... Og til dere kvinnfolk som skryter av å være elskerinner.....måtte karma bite dere hardt og j....!!!!!!! Anonymkode: df86a...6ed 2 4
Gjest ZarahSweet Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 For min del hadde det vært kroken på døren. Tilliten hadde vært brutt så grovt at det ikke hadde spilt noen rolle om han hadde hatt sex eller ei. Koseprat og sexprat er forbeholdt meg og kun meg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om elskerinnen. Hun har ikke noe ansvar ovenfor meg selv om det er moralsk forkastelig. Sinnet mitt ville kun vært rettet mot mannen.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Hadde ikke vært noe å snakkr snakke om for min del, hadde aldri stolt på han igjen så forholdet hadde dødd der og da. Anonymkode: f3feb...17a 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Og til dere kvinnfolk som skryter av å være elskerinner.....måtte karma bite dere hardt og j....!!!!!!! Håhåhå, tenker at du er sinna, med all god grunn, men rett sinnet ditt på riktig plass. Det er MANNEN DIN som har bedratt deg. Tviler 100%(!!!!!!!) på at mannen din har blitt jakta ned av kvinnfolk. Det er ytterst sjeldent kvinnen som jakter ned gifte menn (joda, de finnes, men det er sjeldent kontra mannen som oppsøker spenning). Anonymkode: 091bc...310 4 5
Mardina Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har funnet ut at mannen min gjennom de siste minimum 2 årene har vært iallefall emosjonelt utro. Han ble faktisk tatt på fersken av en av sine egne døtre 😳 jeg har lenge hatt mistanke men nå er det bevist... Vi har vært sammen i 26 år og jeg kjenner meg totalt knust. Vi møttes selv på chat i sin tid (tiiiiiiidlig ute) så derfor kjenner jeg ekstra på sviket. Vet at han har chattet med flere, kaller dem "beste elskerinnen", savner deg søta, og ikke minst myyyye mer detaljerte ting enn dette, og jeg har ikke sett en promille av det som har foregått. Men jeg klarer ikke slå meg til ro med at det kun er via chat. Alt tilsier at det også har vært fysiske møter....Men han nekter såklart. Han har såklart slettet alle bevis da jeg ikke ville ta opp problemet skikkelig siden vi var på ferie og jeg ønsket ikke å ødelegge ferien for barna våre. Ser jo i ettertid at jeg burde gått gjennom alt der og da. Er det noen andre i samme situasjon eller med erfaringer på hva som er lurt å gjøre? Han li legger seg flat og sier unnskyld osv...Men jeg kommer ikke unna tanken på at det er mer en frykt for hva folk vil si enn at han er redd for å miste meg.... Og til dere kvinnfolk som skryter av å være elskerinner.....måtte karma bite dere hardt og j....!!!!!!! Anonymkode: df86a...6ed Utroskap er noe dritt. Jeg har selv en mistanke om at min nå eks gjennom 9 år, var emosjonelt utro med meg. Han kommer nok aldri til å innrømme det ovenfor meg, men jeg har sett et par klassiske tegn på utroskap og har samtidig valgt å følge magefølelsen min. Den tar sjelden feil. Jeg tror nok at de som velger å være utro, blir god på å lyve om det og ikke innrømmer noe som helst ovenfor partneren. De finner på historier, som de selv tror er troverdige, men som når alt kommer til alt, bare faller i grus. Jeg ble jo lei meg når jeg mistenkte at eksen min var utro. Jeg gråt mye over at han tok så lett på forholdet vårt og synes det var greit det han holdt på med. Han så ikke (og ser nok fremdeles ikke) problemet med det han har gjort mot meg. Nå er det litt over 1 mnd siden han flyttet herfra og jeg kjenner at jeg er totalt ferdig med han. Tenker svært lite på han. Også hjelper det jo veldig at jeg har funnet en kjempefin fyr, som liker meg akkurat sånn som jeg er. Jeg får høre hver dag hvor vakker og pen jeg er ++++ Han har virkelig hjulpet meg mer enn han aner. Jeg trodde det ville bli en kjærlighetssorg etter at eksen flyttet ut, men det har gått overraskende bra. Til slutt vil jeg bare gi deg en klem og håper at det ordner seg for deg. Prøv å stå rakrygget gjennom dette og vit at det er han som har dummet seg ut. Du klarer å komme deg gjennom dette også, det er jeg helt sikker på ❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 Seriøst? Dere har vært sammen i 26 år og du kan ikke unne mannen din andre kvinner? Karen har jo ikke spesielt lenge igjen av livet, og de beste årene er jo forbi for lenge siden. La nå mannen få leve litt Anonymkode: d95c4...f5e 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst? Dere har vært sammen i 26 år og du kan ikke unne mannen din andre kvinner? Karen har jo ikke spesielt lenge igjen av livet, og de beste årene er jo forbi for lenge siden. La nå mannen få leve litt Anonymkode: d95c4...f5e Gi deg. Mannen kan faktisk snakke med kona si om det er tilfellet, og han kan fint skille seg om han ønsker andre damer. Anonymkode: 091bc...310 3 3
Mardina Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Seriøst? Dere har vært sammen i 26 år og du kan ikke unne mannen din andre kvinner? Karen har jo ikke spesielt lenge igjen av livet, og de beste årene er jo forbi for lenge siden. La nå mannen få leve litt Anonymkode: d95c4...f5e Seriøst? Dette kan du da ikke mene på ramme alvor? Du tenker det er helt greit at når man er i et forhold, så er det helt greit å ligge med andre? Hva er da vitsen med å være i et forhold? 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Håhåhå, tenker at du er sinna, med all god grunn, men rett sinnet ditt på riktig plass. Det er MANNEN DIN som har bedratt deg. Tviler 100%(!!!!!!!) på at mannen din har blitt jakta ned av kvinnfolk. Det er ytterst sjeldent kvinnen som jakter ned gifte menn (joda, de finnes, men det er sjeldent kontra mannen som oppsøker spenning). Anonymkode: 091bc...310 Begge to er bedritne mennesker. Elskerinner må slutte å forlange at konene anser dem som tipp topp mennesker. Anonymkode: 421a9...04d 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Seriøst? Dere har vært sammen i 26 år og du kan ikke unne mannen din andre kvinner? Karen har jo ikke spesielt lenge igjen av livet, og de beste årene er jo forbi for lenge siden. La nå mannen få leve litt Anonymkode: d95c4...f5e Da får han bli singel og nyte andre kvinner. Han har lovet å være trofast mot henne i kirken, foran familie og venner. Han får skille seg hvis han ønsker å pule rundt. Anonymkode: 421a9...04d 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #11 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gi deg. Mannen kan faktisk snakke med kona si om det er tilfellet, og han kan fint skille seg om han ønsker andre damer. Anonymkode: 091bc...310 Og de fleste "karer" hadde klikket i vinkel hvis konemor fikk seg en elsker. Anonymkode: 421a9...04d 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #12 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og de fleste "karer" hadde klikket i vinkel hvis konemor fikk seg en elsker. Anonymkode: 421a9...04d Det er jo noe helt annet. Anonymkode: 0e356...f54
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #13 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er jo noe helt annet. Anonymkode: 0e356...f54 Nei, det er det overhodet ikke. Begge har lovet hverandre troskap, begge skal holde seg til løftet. Punktum. Anonymkode: 421a9...04d 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #14 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Seriøst? Dere har vært sammen i 26 år og du kan ikke unne mannen din andre kvinner? Karen har jo ikke spesielt lenge igjen av livet, og de beste årene er jo forbi for lenge siden. La nå mannen få leve litt Anonymkode: d95c4...f5e Flott holdning Anonymkode: df86a...6ed
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #15 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det er det overhodet ikke. Begge har lovet hverandre troskap, begge skal holde seg til løftet. Punktum. Anonymkode: 421a9...04d Jeg siterte ikke noe innlegg om løfte. Jeg sa aldri at bare én hadde lovet noe. Her er det du som forsøker å manipulere. Creepy. Anonymkode: 0e356...f54
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #16 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg siterte ikke noe innlegg om løfte. Jeg sa aldri at bare én hadde lovet noe. Her er det du som forsøker å manipulere. Creepy. Anonymkode: 0e356...f54 Nei. Du mener at mannlig utroskap og kvinnelig utroskap ikke er det samme. Det er det, når begge har forpliktet seg til et forhold. Anonymkode: 421a9...04d 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #17 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Flott holdning Anonymkode: df86a...6ed Og det var ironi om du ikke skjønte det.... Anonymkode: df86a...6ed
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #18 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Du mener at mannlig utroskap og kvinnelig utroskap ikke er det samme. Det er det, når begge har forpliktet seg til et forhold. Anonymkode: 421a9...04d Igjen, manipulasjon. Jeg har aldri sagt de tingene du påstår. Anonymkode: 0e356...f54
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #19 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har funnet ut at mannen min gjennom de siste minimum 2 årene har vært iallefall emosjonelt utro. Han ble faktisk tatt på fersken av en av sine egne døtre 😳 jeg har lenge hatt mistanke men nå er det bevist... Vi har vært sammen i 26 år og jeg kjenner meg totalt knust. Vi møttes selv på chat i sin tid (tiiiiiiidlig ute) så derfor kjenner jeg ekstra på sviket. Vet at han har chattet med flere, kaller dem "beste elskerinnen", savner deg søta, og ikke minst myyyye mer detaljerte ting enn dette, og jeg har ikke sett en promille av det som har foregått. Men jeg klarer ikke slå meg til ro med at det kun er via chat. Alt tilsier at det også har vært fysiske møter....Men han nekter såklart. Han har såklart slettet alle bevis da jeg ikke ville ta opp problemet skikkelig siden vi var på ferie og jeg ønsket ikke å ødelegge ferien for barna våre. Ser jo i ettertid at jeg burde gått gjennom alt der og da. Er det noen andre i samme situasjon eller med erfaringer på hva som er lurt å gjøre? Han li legger seg flat og sier unnskyld osv...Men jeg kommer ikke unna tanken på at det er mer en frykt for hva folk vil si enn at han er redd for å miste meg.... Og til dere kvinnfolk som skryter av å være elskerinner.....måtte karma bite dere hardt og j....!!!!!!! Anonymkode: df86a...6ed La oss begynne med det sentrale: Hvordan har sexlivet deres vært de siste årene? Anonymkode: 7b289...147
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #20 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): La oss begynne med det sentrale: Hvordan har sexlivet deres vært de siste årene? Anonymkode: 7b289...147 Det er selvfølgelig ikke det sentrale. Det er faktisk helt irrelevant. Hilsen ei dame som forholdt seg trofast etter langvarig sexnekt fra eksmannen. Er du misfornøyd med sexlivet? Snakk med partner. Si at dette ikke fungerer. Hvis ingenting endrer seg, foreslå åpent forhold. Hvis partner sier nei, forlat forholdet. I denne rekkefølgen. Anonymkode: 421a9...04d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå