Gå til innhold

Bør menn som sliter på damefronten jobbe deltid og bli mer drittsekker?

Majer

Anbefalte innlegg

Med deltidsjobb mener jeg at de får mulighet til å dra inn til byene og sjekke. Personlig hadde jeg 75% færre sexpartnere som singel da jeg måtte flytte ut av Oslo enn den gangen jeg hadde råd til å bo der. Det utgjør en ganske stor forskjell. Så jo mindre man er fryktelig rik kan det kanskje være mer lønnsomt å jobbe deltid sånn at man i det minste kan reise for å sjekke?

Med drittsekk mener jeg mer mannsjåvinistisk og egosentrisk. Jeg tror absolutt det beste er å være snill og selvsikker, men det kan være utfordrende å bli selvsikker samtidig som man bryr seg om andre sine tanker og følelser. Da er det kanskje mer lettvint å bli litt slem? Vi ser en del gutter på tiktok som gjør det bra rundt damer og de er ganske frekke og spydige. Disse har vært sammen med alt fra medisinstudenter til modeller og arvinger. Det virker som disse guttene har bedre draget enn de usikre guttene som ikke tør snakke med jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Deltidsarbeidende drittsekker er virkelig ikke attraktivt. En mann som ønsker å bo i gokk blir ikke mer attraktiv som kjæreste av å besøke byen innimellom.

Men selvtillit og rolig trygghet er det klart endel single menn kan jobbe med. En mann som ikke tør å snakke med kvinner fortsetter gjerne å være singel.

Anonymkode: 5841d...812

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bør"? Ja, dere kan jo prøve den idiotiske teorien din og se hvordan det går. Enda flere menn som blir oversett, dumpet og avvist av kvinner. Kult. Da får dere enda mer å klage over her på KG og internett generelt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsikre mennesker bryr seg om andre.

Det er ikke enten eller.

Selvsikker i egne valg, samtidig som man klarer å se andre mennesker, DET er en styrke.

Kvinner faller ikke for drittsekker.

De faller for de som klarer å se dem. De klarer gi personen foran seg oppmerksomhet.

Istedenfor å sitte å vurdere seg selv.

Usikre mennesker er ofte ekstremt selvopptatte. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å svare seriøst på ditt spørsmål. 

1. Det å reise for å sjekke damer, høres ut som en hobby som koster en del penger. Så skulle si det motsatte, jobb mer hvis du skal ha det som hobby. Kan ikke skjønne at det er tid som vil være den mest begrensende faktoren. 

2. Drittsekker i form å være en plater, kan sikkert hjelpe hvis målet er å bygge CV.

Men sånn for øvrig virker det som en kjedelig og nok så meningsløs hobby. Kanskje du bør samle frimerkene eller skaff deg bier og lag honning? 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Majer skrev (1 time siden):

Med deltidsjobb mener jeg at de får mulighet til å dra inn til byene og sjekke. Personlig hadde jeg 75% færre sexpartnere som singel da jeg måtte flytte ut av Oslo enn den gangen jeg hadde råd til å bo der. Det utgjør en ganske stor forskjell. Så jo mindre man er fryktelig rik kan det kanskje være mer lønnsomt å jobbe deltid sånn at man i det minste kan reise for å sjekke?

Med drittsekk mener jeg mer mannsjåvinistisk og egosentrisk. Jeg tror absolutt det beste er å være snill og selvsikker, men det kan være utfordrende å bli selvsikker samtidig som man bryr seg om andre sine tanker og følelser. Da er det kanskje mer lettvint å bli litt slem? Vi ser en del gutter på tiktok som gjør det bra rundt damer og de er ganske frekke og spydige. Disse har vært sammen med alt fra medisinstudenter til modeller og arvinger. Det virker som disse guttene har bedre draget enn de usikre guttene som ikke tør snakke med jenter

Jeg hadde jo lurt litt hvis jeg hadde truffet en arbeidsfør voksen som bare jobba deltid? Hadde vedkommende skrevet bok, drevet med katteoppdrett eller bikuber ved siden av kunne jeg forstått det, men ellers hadde det ikke vært noe pluss. 

Lukter dårlig økonomi av det valget? Jeg tjener mye fordi jeg vil mye, og en sånn mann passer best for meg, en med høye mål og stor kapasitet. 

Anonymkode: b2b87...ba9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg har vært singel og uten sex i snart seks år, men ikke pokker om jeg ofrer min moralske integritet og blir drittsekk for det. Jeg finner glede i å behandle folk bra. Hvis ingen vil ha meg er det like mye deres tap som mitt.

Anonymkode: d38cf...278

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De burde heller jobbe mer, så kanskje tiltrekker de seg golddiggers i alle fall.

Det andre kommer nok bare til å minke sjansene.

Anonymkode: 56c77...d9a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Majer skrev (1 time siden):

Det er selvfølgelig en myte at damer liker drittsekker. Dersom du forsøker å oppføre deg som en drittsekk, og egentlig ikke er det vil det uansett bli sett gjennom. 

Det er selvtilliten og det at du tilsynelatende ikke bryr deg som er attraktivt. Det kan argumenteres at det er kvaliteter som medfølger det å være "drittsekk. 

Når det er sagt kan du være en empatisk og snill mann. Dersom du utviser kvalitetene jeg referer til ovenfor som selvtillit og trygghet i deg selv i møte med damer vil du være attraktiv. 

Ganske utrolig at folk fortsatt ikke forstår dette. Dersom du er er en naiv, dumsnill dørmatte derimot vil selvfølgelig ikke kvinner finne deg attraktiv. 

Anonymkode: e5933...cb4

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at folk fortsatt ikke forstår hva en Bad Boy egentlig er. Det er faktisk utrolig enkelt å være en.
Og derfor synes jeg det også er ganske snodig at dette ikke er default hos folk flest

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde jo lurt litt hvis jeg hadde truffet en arbeidsfør voksen som bare jobba deltid? Hadde vedkommende skrevet bok, drevet med katteoppdrett eller bikuber ved siden av kunne jeg forstått det, men ellers hadde det ikke vært noe pluss. 

Lukter dårlig økonomi av det valget? Jeg tjener mye fordi jeg vil mye, og en sånn mann passer best for meg, en med høye mål og stor kapasitet. 

Anonymkode: b2b87...ba9

Det er sant at det blir lite penger i kassa av å jobbe deltid, men for de fleste menn er nok sex og kjærlighet viktigere enn penger. Sånne forhold vil kanskje være problematiske over tid, men ta meg som eksempel:

Uansett hvor mye penger jeg tjener så har jeg ikke råd til å flytte tilbake til Oslo. Det er også ekstremt begrenset utvalg av damer på stedet jeg har flyttet til. Hadde jeg bodd i Oslo kunne jeg i teorien skaffet meg den dater i timen om jeg jobbet hardt for det

Martelè skrev (3 timer siden):

Helt utrolig at folk fortsatt ikke forstår hva en Bad Boy egentlig er. Det er faktisk utrolig enkelt å være en.
Og derfor synes jeg det også er ganske snodig at dette ikke er default hos folk flest

Jeg vet det. Klassisk badboy er ikke det samme som drittsekk. Men det later til å være ekstremt mange som har utfordringer med å være det. Jeg tror det handler mye om at det er vanskelig for folk med uheldig bakgrunn å utvikle god selvtillit. Særlig om de aldri har opplevd mestring i livet. Da tror jeg det er lettere å gå for en Westerlin/Høybye type atferd. Og man ser jo at det også til en viss grad fungerer.  Er det ikke bedre å gjøre det enn å sitte inne og være bitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja drittsekker som ikke drar damer bør absolutt bli enda mer drittsekker, og i tillegg bør de tjene enda mindre penger. Du har nesten like gode sjekketrisk som politiske ideer 😅

Anonymkode: a1d25...137

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heftig

Meh. Menn som sliter på damefronten bør gå i seg selv og finne ut hvor problemet ligger i stedet for å gi kvinner skylden for alt som går galt. 

Finnes plenty av mindre attraktive menn, menn med måne og menn som er tjukke som er i lykkelige forhold. Finnes også plenty av drittsekker og narsissister som har kjæreste. Snille menn som har kjæreste. Empatiske og tilsynelatende gode menn som har kjæreste. Menn som stemmer Rødt, menn som stemmer FrP. 

Problemet er at enkelte av dere har fått for dere at dere som middels/lite attraktiv mann fortjener en ung, helt strøken frøken og at hvem som helst skal være interessert i dere kun fordi dere er mann. Dere antar at menn er interessert i kvinner kun fordi de er kvinner - det stemmer ikke. Matchene vi får på tinder er som oftest 95% menn som bare vil knulle. Det ser ut som mange menn har lyst til å bli sett på som et kjøttstykke og kun brukt for sex, og det at man ikke forstår hvorfor majoriteten av kvinner IKKE liker det, sier mye om hvorfor en er singel. 

Det er selvsagt ikke rart at den "usikre gutten" ikke drar jenter. Det er åpenbart. Hva skal løsningen være her? At kvinner skal være pågående og ta over mannsrollen, opptre maskulint og ta styringen? Det er jo veldig motsigende når de samme mennene gjerne gnåler om at dama skal være feminin? 

Eller bare reis til utlandet, i stedet for å sitte hjemme og bli sur og bitter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes mer av Norge enn bare Oslo med omegn.

Utenfor stor-Oslo er folk vant til å reise til jobb og andre steder, og til og med om vi jobbet fullt klarer vi helt fint å date. 

Anonymkode: f357d...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
15 hours ago, MizzVic said:

Selvsikre mennesker bryr seg om andre.

Det er ikke enten eller.

Selvsikker i egne valg, samtidig som man klarer å se andre mennesker, DET er en styrke.

Kvinner faller ikke for drittsekker.

De faller for de som klarer å se dem. De klarer gi personen foran seg oppmerksomhet.

Istedenfor å sitte å vurdere seg selv.

Usikre mennesker er ofte ekstremt selvopptatte. 

Er vi på samme forum? Det kommer jo opp tråder med damer som har drittsekker som kjærester hele j*bla dagen 😂😂

Anonymkode: ed063...c94

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At noen av kvinnekjønnet i det hele tatt vil bli med deg hjem er uansett en gåte. I hvert fall hvis hun er såpass edru at du prater med henne først...

Anonymkode: 0fe42...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martelè skrev (12 timer siden):

Så hva er en Bad Boy i dine øyne?

Anonymkode: f916e...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så hva er en Bad Boy i dine øyne?

Anonymkode: f916e...45e

En Bad Boy er rett og slett bare noen med ryggrad. En person som ikke er sykelig opptatt av å bli likt

Endret av Martelè
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...