AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg har funnet ut at hevn sex ikke fungerer, og dette er over 15 år siden og jeg skammer meg. Det må ha gått litt varmt i toppen min den dagen. I dag ville jeg aldri ha gjort det! Så dette er i ungdommen, tidlig 20 årene. Jeg ble sammen med en fyr som var betraktelig yngre enn meg, men over lovlig alder, ikke bekymr dere! Vi var sammen i seks måneder før dette skjedde. Vi var en gjeng som festet en del. Vi skulle på en fest hos ei venninne av meg. Da vi kom dit fortalte hun meg at hun hadde hatt sex med min type to dager tidligere. Altså...Virkelig... Her må jeg jo ha sett svart, hjernedød eller noe. Jeg så surt på min type/ i sekundet ex! Og her gjør jeg jo det dumme. Jeg legger ann på hans kompis. Fremdeles tenker jeg på den stakkars karen som ble involvert i min og exens drama. Han var 17 år og vel, ready to go! Så vi pulte på soverommet som var vegg-i-vegg med stua hvor festen fortsatte. Samleie var ikke noe spesielt å skrive hjem om. Jeg husker at jeg gikk inn i stua for å se min partner, nå virkelig ex-partner, sitte i sofaen med en øl i den ene hånden og viste tommel opp med den andre hånda og sa:' Well played!" Jeg og exen ble ikke sammen igjen, men vi møtes fremdeles, uten at noe seksuelt skjer. Han jeg pulte, har ikke sett han siden. Det der var rart. Det jeg skammer meg over er hvordan jeg brukte kompisen. Anonymkode: 3ab82...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpaghettiHatten Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Vi har nok alle gjort ting i tidlig 20 årene vi ikke er særlig stolt over, men det viktige her er jo at du skjønner at det var galt og at du har lært av det. Men det er jo såpass lenge siden at jeg lurer på hvorfor det fortsatt plager deg? Hvis du har lært det du kan ut av situasjonen så er det best å tilgi seg selv og kanskje heller le litt? Lettere sagt enn gjort så klart. Kan det være noe angst inne i bildet? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 26 minutter siden, SpaghettiHatten said: Vi har nok alle gjort ting i tidlig 20 årene vi ikke er særlig stolt over, men det viktige her er jo at du skjønner at det var galt og at du har lært av det. Men det er jo såpass lenge siden at jeg lurer på hvorfor det fortsatt plager deg? Hvis du har lært det du kan ut av situasjonen så er det best å tilgi seg selv og kanskje heller le litt? Lettere sagt enn gjort så klart. Kan det være noe angst inne i bildet? Vel, ja, jeg kjører det på 'da jeg var ung og dum'- kvoten. Jeg føler bare litt synd på han 17 år gamle kameraten. Jeg håper virkelig ikke at jeg kun utnyttet han. Vel, jeg gjorde jo egentlig det... Og så aldersforskjell, jeg var 25 år da. Jeg tror og håper han har glemt hele tingen. Anonymkode: 3ab82...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpaghettiHatten Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, ja, jeg kjører det på 'da jeg var ung og dum'- kvoten. Jeg føler bare litt synd på han 17 år gamle kameraten. Jeg håper virkelig ikke at jeg kun utnyttet han. Vel, jeg gjorde jo egentlig det... Og så aldersforskjell, jeg var 25 år da. Jeg tror og håper han har glemt hele tingen. Anonymkode: 3ab82...49a Det som er gjort er gjort, du kan gruble deg i hjel men du vil aldri få et svar på det. Uten at jeg vet mer av detaljene her så tror jeg at han mest sannsynlig ikke har tatt noe skade eller blitt traumatisert av opplevelsen. Endret 7. august 2024 av SpaghettiHatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 It takes two to tango. Det var et samtykkebasert samleie, ingen høydare, men ingen ble gravide. I denne bygda har da det vært vært både kvinner og menn som har vært gjennom hele vennegjenger. Anonymkode: 1be07...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #6 Del Skrevet 8. august 2024 Han fikk knulla ei laus dame. Sikkert happy. 🤷♂️ Anonymkode: 5f1a9...96b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 8. august 2024 #7 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vel, ja, jeg kjører det på 'da jeg var ung og dum'- kvoten. Jeg føler bare litt synd på han 17 år gamle kameraten. Jeg håper virkelig ikke at jeg kun utnyttet han. Vel, jeg gjorde jo egentlig det... Og så aldersforskjell, jeg var 25 år da. Jeg tror og håper han har glemt hele tingen. Anonymkode: 3ab82...49a Ja på tide å la det gå, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #8 Del Skrevet 8. august 2024 Let it goooo, let it gooo... Anonymkode: 4df2d...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #9 Del Skrevet 8. august 2024 Dette tenker du fortsatt på 15 år etterpå...? Var dette siste gangen du hadde sex eller? Anonymkode: 30df7...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå