Gå til innhold

Opptatt eller ikke intr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr i over 1,5 mnd og møttes 5 ganger. God kjemi og alt. Greien er at vi bor på forskjellige steder med noen timers kjøretur. 
Han er åpenbart intr i meg, og vi har det veldig fint i lag. Var med han nå i dag og var suss og klem, vi sees før han dro. 
Har tatt insj til å møte han igjen nå, kommet med 3 ulike forslag der han er enten i bursdagsselskap, vekkreist eller festival. Alle legitime grunner til å ikke møtes, han sa også at i august var han veldig travel. Men greien er at han ikke svarer med - jeg kan da og da. Jeg må liksom spørre?

Sant skal være sagt at dette er en mann som ikke nødvendigvis prater så veldig mye og stiller voldsomt mye spørsmål av natur. Han svarer raskt og drøyer den ikke, og er veldig tilgjengelig til en hver tid på tlf. Så det er ikke noe problem. Men hva ville dere tolket dette som? At han ikke er intr eller bare travel

Anonymkode: d2338...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, litt vanskelig å si. Vanligvis ville jeg ha sagt at hvis han hadde lyst til å møte deg, ville han ha vist det tydelig.

Men jeg synes du kan snakke med ham om det. Ikke anklagende, men på en ordentlig måte gjøre det klart at du savner at han tar mer initiativ, og at du nå begynner å få inntrykk av at han ikke er så interessert. Hvis han da ikke skjerper seg, er det bare å gå videre.

• Liker 1
Skrevet

Du kunne jo spurt han om hvilken festival han skal på? Kanskje spørre om å bli med han dit?

Men ja, skjønner du blir usikker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har datet en fyr i over 1,5 mnd og møttes 5 ganger. God kjemi og alt. Greien er at vi bor på forskjellige steder med noen timers kjøretur. 
Han er åpenbart intr i meg, og vi har det veldig fint i lag. Var med han nå i dag og var suss og klem, vi sees før han dro. 
Har tatt insj til å møte han igjen nå, kommet med 3 ulike forslag der han er enten i bursdagsselskap, vekkreist eller festival. Alle legitime grunner til å ikke møtes, han sa også at i august var han veldig travel. Men greien er at han ikke svarer med - jeg kan da og da. Jeg må liksom spørre?

Sant skal være sagt at dette er en mann som ikke nødvendigvis prater så veldig mye og stiller voldsomt mye spørsmål av natur. Han svarer raskt og drøyer den ikke, og er veldig tilgjengelig til en hver tid på tlf. Så det er ikke noe problem. Men hva ville dere tolket dette som? At han ikke er intr eller bare travel

Meget rart. Sleng ut en dato og få til et møte. Om han ikke svare...har han muligens flere......

Anonymkode: c0ffe...a56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MegJa skrev (7 timer siden):

Du kunne jo spurt han om hvilken festival han skal på? Kanskje spørre om å bli med han dit?

Men ja, skjønner du blir usikker. 

Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Klart at han skjønner at han kunne bedt med seg TS. Blir skikkelig kleint å skulle invitere seg selv.

Jeg tror fyren fader ut TS. Han gjør seg utilgjengelig, ber henne ikke med der det hadde vært naturlig at hun var med.

Sånn oppfører ikke en kjæreste seg. Han er ikke så forelsket i TS at han tenker på henne hele tiden, og vil ha henne der.

Anonymkode: 86f5f...130

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner på  flørtet med ei i helsinki. Han var der hver helg.  Så han var nok veldig interessert. 5 ganger på 3mnd syntes jeg høres lite ut. 

I mine yngre dager ble jeg sammen med en fra tronheim. Han dro ikke hjem igjen jeg bor sør. Han også var veldig intresert

Anonymkode: cfa20...9a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Klart at han skjønner at han kunne bedt med seg TS. Blir skikkelig kleint å skulle invitere seg selv.

Jeg tror fyren fader ut TS. Han gjør seg utilgjengelig, ber henne ikke med der det hadde vært naturlig at hun var med.

Sånn oppfører ikke en kjæreste seg. Han er ikke så forelsket i TS at han tenker på henne hele tiden, og vil ha henne der.

Anonymkode: 86f5f...130

Greien er at han har mye fri og jobber i Nordsjøen. Mye av det han skal på som bursdagsselskap er jo familien hans, som jeg aldri har møtt. Eller å kjøre bil på bane midt i en ukedag når jeg er på jobb? Så det er jo gode grunner til at jeg ikke er med. Eller reise bort for å besøke søsteren som jeg heller ikke har møtt. Dere skjønner. Sykt å invitere en date du bare har møtt 5 ganger til slike ting 🤣

Skrevet

Oi, det var litt vrien. Vanligvis ville jeg sagt at denne fyren er kanskje ikke så keen, men siden du sier at han svarer fort og ikke er helt typen som forteller mangt og mye tenker jeg samtidig at han kanskje bare ikke er så god på teksting, Her tror jeg du bare må ta styringa, og være direkte. "Kan du møtes helga i uke xx", liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare spørre når passer det for deg å møtes?

Anonymkode: 8f2ea...487

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor ikke bare spørre når passer det for deg å møtes?

Jeg spurte, men da sa han det var litt langt frem i tid å planlegge. Ca 2 uker. Sikkert fordi han alt har mye planer fra før av og han må kjøre 8 timer sant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg spurte, men da sa han det var litt langt frem i tid å planlegge. Ca 2 uker. Sikkert fordi han alt har mye planer fra før av og han må kjøre 8 timer sant. 

Hmmm, da hadde jeg nok tatt et steg tilbake. Har man virkelig lyst til å møte noen, så er ikke 2 uker frem i tid for lang tid å planlegge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har datet en fyr i over 1,5 mnd og møttes 5 ganger.

Ingen sex? Suss og klem høres ikke hett ut...just saying.

Anonymkode: eff10...a0e

Skrevet

Her hadde jeg tatt ett steg tilbake.

Fakta er at han ikke har planer om å treffe deg igjen i uoverskuelig fremtid. 

Er han interessert så kommer han på banen så fort han faktisk har muligheten til det, men vil du ha sånn ett lunket avstandsforhold? Sånn egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet
Trek skrev (57 minutter siden):

Her hadde jeg tatt ett steg tilbake.

Fakta er at han ikke har planer om å treffe deg igjen i uoverskuelig fremtid. 

Er han interessert så kommer han på banen så fort han faktisk har muligheten til det, men vil du ha sånn ett lunket avstandsforhold? Sånn egentlig? 

Nei, jeg er ikke d. Men lurer egt på hvordan jeg skal ta det opp med han? For han er jo veldig snill og virker genuin

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg er ikke d. Men lurer egt på hvordan jeg skal ta det opp med han? For han er jo veldig snill og virker genuin

Trenger du å ta det opp med han? Bare ta et steg tilbake og se om han kommer mer på banen, gjør han ikke det så bare la det dø ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du ta det opp med han? Dere er ikke i ett forhold, dere dater jo bare innimellom.

Han viser deg jo allerede hvordan han er om du bare lar han være seg selv. 

Jeg sier ikke at man skal spille spill som i gi og ta, men det er ingen poeng i å investere en masse i ett forhold hvor du er den eneste om investerer om du skjønner. 

At han svarer hyggelig, er snill og genuin skulle jo bare mangle, dette er innsteget i dating, the bare minimum. Det må faktisk litt mer interesse og innsats til enn det. 

Når man blir så veldig på tilbudssiden som du er så blir det veldig enkelt for han å holde deg varm med minimalt av innsats. 

AnonymBruker
Skrevet
Trek skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du ta det opp med han? Dere er ikke i ett forhold, dere dater jo bare innimellom.

Han viser deg jo allerede hvordan han er om du bare lar han være seg selv. 

Jeg sier ikke at man skal spille spill som i gi og ta, men det er ingen poeng i å investere en masse i ett forhold hvor du er den eneste om investerer om du skjønner. 

At han svarer hyggelig, er snill og genuin skulle jo bare mangle, dette er innsteget i dating, the bare minimum. Det må faktisk litt mer interesse og innsats til enn det. 

Når man blir så veldig på tilbudssiden som du er så blir det veldig enkelt for han å holde deg varm med minimalt av innsats. 

Nei, begge to er jo ute etter noe seriøst. Han gir jo inntrykk for at han liker meg og jeg liker han. Og han har spurt 1 gang denne uken om jeg ville møte han, men da kunne ikke jeg. Og nå er det jeg som avviste han. Greien er at det er greit å vite litt hvor ståa er. Nå har vi snakket i godt over 1,5 mnd og møttes 5 ganger, så da bør man avklare om det er noe man vil satse på og si hva man føler. Istedenfor å spille noe spill, det orker jeg faktisk ikke. Han spør og graver, er nysgjerrig på meg etc. så en interesse er der åpenbart. Men er den ikke nok til å satse på vil jeg gjerne vite det så jeg kan kutte han ut..

Skrevet

Hvorfor i alle dager dater du en i annen by eller land, når du ikke er der selv? Det er ikke noe å lure på.

Skrevet

Da er det jo bare å spørre da?

Ring han og si at siden han har det så travelt og siden du har det så travelt så vil du gjerne sette en avtale nå, ellers så blir det trolig vanskelig å få det til. 

Send han gjerne kalenderen din om du har en og si noe ala, det ble mye frem og tilbake nå siden vi er så travle begge to. Her er kalenderen min, når passer det for deg at vi treffes neste gang? 

Svarer han vagt og unnvikende på det så er det ikke noe mer å hente her, da er han bare ikke så interessert. 

Synes også det høres slitsomt ut å date noen som det er så vanskelig å treffe helt ærlig. Snakker med en jeg også som er to tiner unna med bil og kjenner jeg er skeptisk. Er det full klaff og han virkelig jobber for at det skal funke så ok. Alt annet blir ett nei fra meg. For det skal jo funke for begge parter tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet
Hoia skrev (2 timer siden):

Hvorfor i alle dager dater du en i annen by eller land, når du ikke er der selv? Det er ikke noe å lure på.

Han bor bare 3 timer unna og jobber i Nordsjøen. Så han må pendle til der jeg bor 1 gang i mnd uansett.. Så 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...