AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Noen som har hatt ettersamtale 6–8 uker etter fødsel med lege/jordmor som tok imot barnet? Hva snakket dere om og hvordan var det? (Jeg skal på en slik samtale og er litt spent på hvordan det blir … Har ikke fått noen agenda eller ting å forberede.) Anonymkode: 79f6b...5c3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Har du blitt kalt inn til det? Sikker på det ikke er en etterkontroll etter fødsel? Ettersamtale pleier jo på barsel før hjemreise, med mindre det var noe spesielt med fødselen som bør bearbeides? Anonymkode: 06db4...959 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Kun hatt 6 ukers kontroll med jordmor som fulgte meg opp under graviditeten. På sykehuset fikk vi snakke med jordmor som var med på fødsel før vi reiste hjem. Anonymkode: dbd79...083 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Har du blitt kalt inn til det? Sikker på det ikke er en etterkontroll etter fødsel? Ettersamtale pleier jo på barsel før hjemreise, med mindre det var noe spesielt med fødselen som bør bearbeides? Anonymkode: 06db4...959 Jepp, er sikker på at det er en ettersamtale. Hadde en kort ettersamtale med fødselslegen dagen ette fødsel, og ble kalt inn til en ny samtale noen uker etter (når man har fått summet seg og samlet tankene). Fødselen var traumatisk, ja. TS Anonymkode: 79f6b...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 Leit at du opplevde en traumatisk fødsel, men godt at du får oppfølging ❤️ Anonymkode: 5c746...73b 1
Disco Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 Det er ikke standard med ettersamtale etter 6-8 uker, men du får sikkert tilbud om det fordi fødselen var traumatisk. Det er jo kjempebra!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #7 Skrevet 9. august 2024 Jeg hadde det etter en prematur tangforløsning. Det var også gynekologisk undersøkelse. Samtalen gav ikke inntrykk på meg, sånn i retrospekt, Anonymkode: cc3a4...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå