Gå til innhold

Brudebukett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gikk på Mester Grønn dagen før bryllupet og plukket tre buketter med roser og en med noe grønt som jeg fikk dem til å binde sammen til en tett bukett for 40 kroner. Ble mer enn bra nok til mitt bruk. og kom på ca 200 kroner til sammen. Gjør akkurat det du føler for. Helt sikkert ingen som reagerer på at du ikke har lagt igjen en halv formue i blomster..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 800 kr for 7 callaer og litt grønt, silkebånd osv. Satte sammen buketten og corsagene selv, men de du må vente til selve dagen, de må stå i vann så lenge som mulig.

Skrevet

Jeg skal ha 7 callaer, en enkel bukett.

Alt er lov, etter smak og behag ;)

Gjest Liten Tapir
Skrevet (endret)

Jeg skal ha 3 gerbera surret sammen med tråd i kobber. Kommer på litt over 200 kr.

Endret av Liten Tapir
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Velg det du vil ha! Selv skal jeg ha en helt enkelt markblomstbukett.

Oppgitt pris på "brudebukett" i blomsterbutikker er 1500-2500 kr! :overrasket:

Det kommer IKKe min til å koste, det er helt sikkert :)

Skrevet (endret)

Jeg er også veldig glad i Calla, den er så elegant og minimalistisk. Jeg har også bestemt meg for å gå for Calla liljer. Var hos en blomsterforretning for å se på brudebuketter, fant en som bare var helt nydelig, men prislappen kom på 3500 kr!! Klart det er flott med blomster, men det er grenser for hvor mye jeg er villig til å betale for blomster som kommer til å visne etter kort tid! Det ville koste 1000 kr. ekstra for å få dem "utstoppet" (kommer ikke på riktig ord!!!!!)

Endret av Mary77bgo
Skrevet
"utstoppet" (kommer ikke på riktig ord!!!!!)

...konservert? (kunne ikke dy meg :) )

Skrevet
Jeg er også veldig glad i Calla, den er så elegant og minimalistisk. Jeg har også bestemt meg for å gå for Calla liljer. Var hos en blomsterforretning for å se på brudebuketter, fant en som bare var helt nydelig, men prislappen kom på 3500 kr!! Klart det er flott med blomster, men det er grenser for hvor mye jeg er villig til å betale for blomster som kommer til å visne etter kort tid! Det ville koste 1000 kr. ekstra for å få dem "utstoppet" (kommer ikke på riktig ord!!!!!)

Min kommer på 1500,-..

Da skal jeg ha 7 calla, noe steelgrass & bånd

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Min kommer på 1500,-..

Da skal jeg ha 7 calla, noe steelgrass & bånd

Betaler du det BARE for buketten, eller er det for brystbuketter og tre-fire borddekorasjoner i tillegg? :overrasket:

Er det bare for 7 calla + stålgress så blir du LURT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...