AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Jeg skal på ferie i september og fantastisk nok ser det ut til at mensen har tenkt å melde sin ankomst i starten av ferien. Jeg får både store smerter og blødninger, så det frister mildt sagt lite. Mener jeg har lest om at det går an å ta et medikament for å utsette mens, er det noen som har erfaring med det? Regner med det må resept fra lege til? Må man bestille egen legetime for dette eller kan man be om resept i så fall? Anonymkode: c1a89...99d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal på ferie i september og fantastisk nok ser det ut til at mensen har tenkt å melde sin ankomst i starten av ferien. Jeg får både store smerter og blødninger, så det frister mildt sagt lite. Mener jeg har lest om at det går an å ta et medikament for å utsette mens, er det noen som har erfaring med det? Regner med det må resept fra lege til? Må man bestille egen legetime for dette eller kan man be om resept i så fall? Anonymkode: c1a89...99d Snakk med fastlegen. Smarteste måte å utsette på er ikke å utsette mens i ferieuka, men ta det med mensen før ferieuka, om du rekker det. Noen fastleger ordner resept elektronisk uten konsultasjon, andre vil ha pasienten inn til time. Ring og spør, og ikke send elektroniske meldingerb/timebestilling. Da tar det lang tid å få svar. Anonymkode: 36292...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå