AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Del Skrevet 7. august Jeg har i dag fått utskrevet mysimba, og skal prøve det en periode fremover for og forhåpentligvis gå litt raskere ned i vekt enn jeg ville gjort uten det lille ekstra dyttet. Jeg veier 96 kg og er 1.70 cm høy. Jeg har tidligere vært godt trent, og vet egentlig hva jeg bør/skal gjøre. Men det er likevel vanskelig å komme i gang med gode vaner etter å ha fått barn. Har hatt mye vondt i rygg og bein, noe som medfører at jeg ønsker å gå ned litt fortere for å slippe smerter. Tenker at det også kan hjelpe å bli kvitt søtsuget, og håper det starter en god sirkel. Ellers har jeg en middels aktiv jobb hvor jeg jobber med barn, små barn selv og hund. Så går en del tur i rolig tempo! Er det noen her som har brukt mysimba? Hvordan funker det for dere? Og er det andre tips/råd/matvarer/produkter dere tenker hjalp dere med å gå ned og holde vekta etterpå? Tar gjerne i mot tips! Både når det gjelder mat og aktivitet evt. Anonymkode: 79d69...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 9. august #2 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 13.52): Jeg har i dag fått utskrevet mysimba, og skal prøve det en periode fremover for og forhåpentligvis gå litt raskere ned i vekt enn jeg ville gjort uten det lille ekstra dyttet. Jeg veier 96 kg og er 1.70 cm høy. Jeg har tidligere vært godt trent, og vet egentlig hva jeg bør/skal gjøre. Men det er likevel vanskelig å komme i gang med gode vaner etter å ha fått barn. Har hatt mye vondt i rygg og bein, noe som medfører at jeg ønsker å gå ned litt fortere for å slippe smerter. Tenker at det også kan hjelpe å bli kvitt søtsuget, og håper det starter en god sirkel. Ellers har jeg en middels aktiv jobb hvor jeg jobber med barn, små barn selv og hund. Så går en del tur i rolig tempo! Er det noen her som har brukt mysimba? Hvordan funker det for dere? Og er det andre tips/råd/matvarer/produkter dere tenker hjalp dere med å gå ned og holde vekta etterpå? Tar gjerne i mot tips! Både når det gjelder mat og aktivitet evt. Anonymkode: 79d69...7aa Hei, Jeg ønsker deg all mulig lykke til med oppstarten av Mysimba ❤️ Kort forklart: Mysimba er en blanding av 2 medisiner. 1) et antidepressiv med stimulerende effekt, som vil dempe metthetsfølelsen, og 2) et middel som reduserer "belønningsfølelsen" du får ved å spise. Begge disse medisinene er gjennomprøvde på andre indikasjoner, og jeg tror dette kommer til å gå fint. Det er generelt ikke så mye bivirkninger. Kvalme og hodepine kan skje, i tillegg til litt hjertebank av den stimulerende effekten. Men sjeldent noe alvorlig. Si fra hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #3 Del Skrevet 9. august Jeg startet på første tablett i dag. Har tidligere gått på antidepressiva og slet med kvalme og hodepine i opptrappingsfasen, etter opptrappingen var over, gikk også bivirkningene over. Er spent på hvordan dette fungerer for meg. Anonymkode: 6b677...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg startet på første tablett i dag. Har tidligere gått på antidepressiva og slet med kvalme og hodepine i opptrappingsfasen, etter opptrappingen var over, gikk også bivirkningene over. Er spent på hvordan dette fungerer for meg. Anonymkode: 6b677...9cb Altså, kan hende det er fullstendig "placebo" effekt, men jeg har nå tatt min andre tablett, og føler allerede at jeg blir raskere mett? Jeg aner ikke om det faktisk fungerer så fort, men liker det uansett. Anonymkode: 6b677...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #5 Del Skrevet 13. august Brukt mysimba ca et år, gått ned masse. Men føler den har mistet effekten for lenge siden, føles mer sulten nå enn noen gang tidligere. Så skal kutte den ut Anonymkode: 1b4ae...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #6 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 5.18): Brukt mysimba ca et år, gått ned masse. Men føler den har mistet effekten for lenge siden, føles mer sulten nå enn noen gang tidligere. Så skal kutte den ut Anonymkode: 1b4ae...3df Vet du hvor mange kcal du inntar? Kanskje du er sulten fordi du spiser for lite? Anonymkode: 6b677...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå