AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #21 Skrevet 7. august 2024 Så enig! Her dukket plutselig både angstanfall og depresjon opp, etter mange års fravær….alt blir et ork, man er kvalm og trøtt og null energi, og ikke lyst på noe som helst av mat…Sluttet etter ni uker, og jobber meg nå gjennom å bli til meg selv igjen….Men virker enn så lenge som at vekta holder seg nede, blir mye fortere mett nå, og vet mengden jeg kan holde meg innenfor for å gå ned. Anonymkode: 9594e...6dc 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #22 Skrevet 7. august 2024 Jeg brukte det i to mnd før jeg tok pause, var så sliten. Så hadde jeg noen supre sommeruker før jeg begynte igjen. Og nå etter 3-4 uker er jeg ganske sliten og nede igjen. Det blir ikke noe nytt skudd til helga, vil ha livet mitt tilbake. Heldigvis er jeg tynn og regulerer ikke følelser med mat. Er i grunn ikke så opptatt av mat😅 Ts Anonymkode: 9df29...115
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #23 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg brukte det i to mnd før jeg tok pause, var så sliten. Så hadde jeg noen supre sommeruker før jeg begynte igjen. Og nå etter 3-4 uker er jeg ganske sliten og nede igjen. Det blir ikke noe nytt skudd til helga, vil ha livet mitt tilbake. Heldigvis er jeg tynn og regulerer ikke følelser med mat. Er i grunn ikke så opptatt av mat😅 Ts Anonymkode: 9df29...115 Hvorfor har du da startet på Wegowy? Anonymkode: 0efd6...734 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #24 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg brukte det i to mnd før jeg tok pause, var så sliten. Så hadde jeg noen supre sommeruker før jeg begynte igjen. Og nå etter 3-4 uker er jeg ganske sliten og nede igjen. Det blir ikke noe nytt skudd til helga, vil ha livet mitt tilbake. Heldigvis er jeg tynn og regulerer ikke følelser med mat. Er i grunn ikke så opptatt av mat😅 Ts Anonymkode: 9df29...115 Du er tynn, og ikke opptatt av mat… men du bruker en medisin, som for mange er vanskelig å få tak i nå, og som er ment for å regulere overvekt? 🤔 Spesielt. Anonymkode: 7234a...e37 3 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #25 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gjerne dyrt, men du sparte det kanskje inn på mat og snop som du ellers ville spist? Anonymkode: e0202...070 Nei. Anonymkode: 4cf07...dda 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #26 Skrevet 8. august 2024 Ja, litt spesielt, det var et prøveprosjekt. Anonymkode: 9df29...115
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #27 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, litt spesielt, det var et prøveprosjekt. Anonymkode: 9df29...115 Hva prøvde du på? Anonymkode: 7234a...e37 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #28 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg mistet lysten til å jobbe i hagen. Det har vært min store lidenskap i alle år, men nå gror den igjen. Jeg har to venner som mistet lysten til å leve. det er tross alt verre... De måtte selvfølgelig slutte på wegovy. Anonymkode: 19452...acc Kan gjøre ting selv om man ikke har lyst. Selv har jeg sjelden kjempelyst i å klippe plena og luke ugress, men jeg gjør det da likevel. Slik er det med husarbeid og. Og så er det fysisk aktivitet å gjøre disse tingene og er nok i alle fall bra hvis man er nedstemt. Anonymkode: 6e6e8...195 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #29 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan gjøre ting selv om man ikke har lyst. Selv har jeg sjelden kjempelyst i å klippe plena og luke ugress, men jeg gjør det da likevel. Slik er det med husarbeid og. Og så er det fysisk aktivitet å gjøre disse tingene og er nok i alle fall bra hvis man er nedstemt. Anonymkode: 6e6e8...195 Tror ikke helt du skjønner. Hagen er en lidenskap, noe jeg har ligget våken om natta og gledet meg til. Jeg har brukt endeløse timer på planlegging, deretter endeløse timer på gartneri. Og endeløst med penger også, kan jeg tilføye. Jeg har en hage-konto på SoMe av brukbar størrelse, som jeg har oppdatert jevnlig og hatt en jevn inntekt på: Det er rett og slett noe jeg lever og ånder for. Antar du ikke føler det samme for husarbeid? Og da skjønner du kanskje hvorfor det er litt trist å miste denne lidenskapen? Det har ingenting med mangel på fysisk aktivitet å gjøre, jeg trener som før. Man brenner strengt tatt ikke mye kalorier på å luke litt gress, eller ta noen bilder heller. Men jeg har mistet lysten på noe som tidligere ga meg enorm glede. Anonymkode: 19452...acc 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #30 Skrevet 8. august 2024 Ja,totalt tap av livsglede,sexlyst,totalt ubrukelig på jobb.trøtt,slapp og konstant forstoppelse. Klarte jeg å gå på do en gang i uken hadde jeg flaks. Hadde mindre hår på hodet en pappa på 77 til slutt også. Anonymkode: 76b95...ccc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #31 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Gjerne dyrt, men du sparte det kanskje inn på mat og snop som du ellers ville spist? Anonymkode: e0202...070 Så teit. Hvem sier at man nødvendigvis spiser mye snop?? Anonymkode: fbdc1...d73
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #32 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Så teit. Hvem sier at man nødvendigvis spiser mye snop?? Anonymkode: fbdc1...d73 Det er nok en generalisering. Mange som sliter med overvekt har et anstrengt forhold til mat, og belønner seg muligens med snop eller mat. Det gjelder absolutt ikke alle, og er en kjip generalisering. Like fullt er overspising en spiseforstyrrelse som mange sliter med uten å egentlig være klar over det. Anonymkode: 7234a...e37
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #33 Skrevet 8. august 2024 Hvorfor ikke bare slanke seg på naturlig vis hvis en har store bivirkninger? Det er da bare å spise mindre/mer fornuftig, og å bevege seg mer ☺ Anonymkode: 957c4...7be
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #34 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok en generalisering. Mange som sliter med overvekt har et anstrengt forhold til mat, og belønner seg muligens med snop eller mat. Det gjelder absolutt ikke alle, og er en kjip generalisering. Like fullt er overspising en spiseforstyrrelse som mange sliter med uten å egentlig være klar over det. Anonymkode: 7234a...e37 Helt riktig! Virker som alle overvektige spiser kun et frø og en desiliter med vann om dagen. Jeg finansierte sprøyta med mangel på is,kaker og godteri. Nå har jeg byttet ut sprøyta med is,kaker og godteri. Blir større og større dag for dag. .. Anonymkode: 76b95...ccc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #35 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ikke bare slanke seg på naturlig vis hvis en har store bivirkninger? Det er da bare å spise mindre/mer fornuftig, og å bevege seg mer ☺ Anonymkode: 957c4...7be Nææ,mange bare eser ut selv om dem hun spiser et knekkebrød i løpet av en dag. Har noe med medisiner eller gener å gjøre. Anonymkode: 76b95...ccc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #36 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Helt riktig! Virker som alle overvektige spiser kun et frø og en desiliter med vann om dagen. Jeg finansierte sprøyta med mangel på is,kaker og godteri. Nå har jeg byttet ut sprøyta med is,kaker og godteri. Blir større og større dag for dag. .. Anonymkode: 76b95...ccc Unnskyld, men dette fikk meg til å le 🥲 ikke vondt, jeg bare kjenner meg igjen. Det å bruke Wegovy er for meg noe jeg gjør samtidig som jeg jobber med følelsene mine rundt mat og selvbildet mitt. Nettopp fordi det er noe som ikke stemmer helt. I tillegg har jeg PCOS som gjør det vanskeligere å gå ned i vekt. Det er sant at det er kalorier inn vs kalorier ut som er sannheten for mennesker som er friske. Det er mange som ikke er så heldige. Anonymkode: 7234a...e37
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #37 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Unnskyld, men dette fikk meg til å le 🥲 ikke vondt, jeg bare kjenner meg igjen. Det å bruke Wegovy er for meg noe jeg gjør samtidig som jeg jobber med følelsene mine rundt mat og selvbildet mitt. Nettopp fordi det er noe som ikke stemmer helt. I tillegg har jeg PCOS som gjør det vanskeligere å gå ned i vekt. Det er sant at det er kalorier inn vs kalorier ut som er sannheten for mennesker som er friske. Det er mange som ikke er så heldige. Anonymkode: 7234a...e37 Ble kvitt det ved å rive ut livmoren... Anonymkode: 76b95...ccc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #38 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt riktig! Virker som alle overvektige spiser kun et frø og en desiliter med vann om dagen. Jeg finansierte sprøyta med mangel på is,kaker og godteri. Nå har jeg byttet ut sprøyta med is,kaker og godteri. Blir større og større dag for dag. .. Anonymkode: 76b95...ccc Har du lagt på deg det du gikk ned? Anonymkode: 0efd6...734
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #39 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du lagt på deg det du gikk ned? Anonymkode: 0efd6...734 Jepp, og litt til. Er meg selv nå. Anonymkode: 76b95...ccc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #40 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp, og litt til. Er meg selv nå. Anonymkode: 76b95...ccc hvor mye gikk du ned? Anonymkode: 0efd6...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå