Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp fått mitt andre barn. Førstemann ammet gjennom hele graviditeten og fortsatt. Han vil helst ammes hele dagen, men jeg er redd det ikke blir nok melk til lillebror da.  Dessuten er det utmattende. Jeg forsøker å la storebror amme om morgenen, til dupp og ved leggetid. Han er vant til å ammes i søvn, men det funker ikke lenger.  Han forsøker å får ammingen til å varer lengst mulig og nekter å sovne. Jeg blir helt fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips????

Anonymkode: a7211...821

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På tide å fase ut ammingen av førstemann. 

Anonymkode: 0fe31...b13

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

På tide å fase ut ammingen av førstemann. 

Anonymkode: 0fe31...b13

Tips til hvordan? 

AnonymBruker
Skrevet

Spør i facebook-gruppen til ammehjelpen. Sikkert flere der som kan hjelpe deg 

Anonymkode: f6d5a...f86

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har nettopp fått mitt andre barn. Førstemann ammet gjennom hele graviditeten og fortsatt. Han vil helst ammes hele dagen, men jeg er redd det ikke blir nok melk til lillebror da.  Dessuten er det utmattende. Jeg forsøker å la storebror amme om morgenen, til dupp og ved leggetid. Han er vant til å ammes i søvn, men det funker ikke lenger.  Han forsøker å får ammingen til å varer lengst mulig og nekter å sovne. Jeg blir helt fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen tips????

Mener å ha lest at babyen bør ammes først fordi det er den som trenger den feite melken. Nå ammer du jo storebror såpass ofte at mye av næringen går vel til han? 

Anonymkode: c2d73...f26

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man kan fint amme/pumpe til tvillinger, og trillinger. Produksjonen reguleres etter etterspørsel. 

Anonymkode: f8bba...d6b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...