Gå til innhold

Foretrekker menn veldig lave damer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi er i 30 årene.  Med barnslig utseende mener jeg at ser ut som 16..

Anonymkode: 5eeba...ef3

Hun ser ikke ut som 16 i 30årene

Anonymkode: ff20e...160

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Venninna mi er lubben jeg er slank, liker menn bedre lubben damer enn slanke?

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi er i 30 årene.  Med barnslig utseende mener jeg at ser ut som 16..

Ts... Du er skikkelig sjalu på venninna di! Du er over 30 år og oppfører deg som om du selv er 16. Du må rett og slett jobbe med deg selv og ditt eget selvbilde i stedet for å slenge drit om venninna di.

Anonymkode: f1e37...ed3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ei venninne hun er 150 høy, og veldig populær blant menn, hun har et helt normalt utseende ser kanskje litt barnslig ut,. Selv er jeg 170 høy med normalt utseende. Personligheten vår er nokså lik. Men jeg finnes ikke populær en plass, blir aldri sjekket opp eller bedt på date. Venninna mi kan velge og vrake. Begynner å lure om jeg er for høy til å være kvinne? 

Som mann kan jeg skrive under på at det ikke er høyden som gjør det vanskelig for deg på datingmarkedet. 

Veninnen din er leken, åpen og tilgjengelig. Du nevner barnslig utseende. Dette ufarliggjør det for menn å ta kontakt med henne. Lekenhet og humor kommer du langt med. Grunnen til at det er vanskeligere for deg er en av disse to grunnene nedenfor. 

1) Er du mer seriøs? Gjør du deg like tilgjengelig? Er du åpen, feminin og ser ut til å ønske kontakt fra menn?

2) Dersom du er over snittet pen kan faktisk vanskeliggjøre kontakt fra menn da mange kanskje tenker at de ikke er i din liga og ikke tar sjansen på å kontakte deg. 

Anonymkode: 4bc5c...06e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingenting å si for meg. Alt mellom 145 og 185 er greit.

Bredden er mer viktig.

Anonymkode: 2ebe0...834

Sånne som meg er utelukket da, store pupper, men bare 144 cm dessverre! Jaja :D

Anonymkode: e49d1...629

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tvilsomt, menn vil bare ha noen som er lavere enn seg selv

Anonymkode: ff20e...160

Ironisk. Kvinner bryr seg utvilsomt mer om høyde enn menn

Anonymkode: da68e...80f

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være veldig mye som skjer som du ikke får med deg av hvordan hun er. Ofte er det veldig små ting som gjør den store forskjellen. Små hint om imøtekommenhet og lekenhet. Men ja, noen har nok preferanser for lave damer, andre for høye, andre igjen har ingen preferanse hva gjelder høyde. Tror ikke du skal henge deg opp i det, og heller bli trygg på deg selv.

Anonymkode: 6085c...a1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Venninna mi er lubben jeg er slank, liker menn bedre lubben damer enn slanke?

Menn samlet sett liker absolutt alt.

Anonymkode: 2ebe0...834

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med venner som TS, hvem trenger vel fiender?

Anonymkode: e2135...26f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er 1.78, og har aldri hatt problem med oppmerksomhet fra motsatt (eller samme, for den saks skyld 😅) kjønn, så tviler på at høyden har så mye med saken å gjøre. Har blitt sjekket opp av folk som er mye lavere og høyere enn meg selv. 😉 

For meg høres du litt sjalu og usikker ut, og det er ikke særlig attraktivt om det vises når dere er ute. 💁‍♀️ Ro ned, vær åpen og leken når dere er ute, ha det gøy og vær "carefree".  Plutselig så har du oppmerksomhet du også. 

Skrevet

Jeg er 168, ikke så langt fra 170. Har alltid vært mer  populær blant menn enn mine lavere venner. Tror ikke høyden har så mye å si. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er petit. Lav på din venninne sin høyde. Noen menn liker det bedre enn høye damer det er sant og noen liker høye damer bedre enn lave og mange bryr seg ikke. Verken meg selv eller mine høye venninner har manglet oppmerksomhet fra menn opp igjennom. Nå er jeg godt gift men det er da mine høyere venninner også med menn som elsker vår individuelle høyde. Det er ingen grunn til å fremstå som usikker på seg selv. Når du fremstår selvsikker, mindre usikker så fremstår du både som en bedre venninne og som en bedre kjæreste så slapp litt av. Ikke skap deg problemer med å sleng drit om vennia di, være sjalu eller tro at du eller hun er mer ettertraktet bare pga høyden deres. 

Anonymkode: ecb25...92f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...