Gå til innhold

Ung mann i pinetrange jeans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har startet en date med en type som går i de trangeste jeans i verden. Faktisk utrolig kult på han, men det er litt uvant. Han går i tightere jeans enn meg og mine sitter som pølseskinn på meg.

Er dette rart, ville dere reagert på en sånn style på unge menn?

Anonymkode: dd5b9...53d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har startet en date med en type som går i de trangeste jeans i verden. Faktisk utrolig kult på han, men det er litt uvant. Han går i tightere jeans enn meg og mine sitter som pølseskinn på meg.

Er dette rart, ville dere reagert på en sånn style på unge menn?

Hvis dere er gothere så er det kult. 

Hvis dere kjører marius-genser og trange jeans så er det ikke så stilig.

Anonymkode: e5f8b...609

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, vi er gothere ja💕 Ikke Marius gensere på oss.

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak. Jeg sluttet å gå med trange jeans etter fylte 23-24 tror jeg, det ble for mye å ta hensyn til. Tror ikke jeg ville likt altfor trange jeans på partneren min, men om han hadde likt det hadde det ikke vært opp til meg.

Anonymkode: e53ee...ba7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv mann og går i såkalte skinny jeans til tross for at dette er veldig ut!! Grunnen er at jeg driver med motbakke løping og er ganske slang. Det ser rett og slett malplassert ut om jeg klar på meg noe som ikke sitter tett til kroppen være seg jeans, skjorter eller gensere. Se litt hvordan kroppformen hans er.... En som er fyldig vil jo automatisk kle seg deretter enten man er kvinne eller mann.

Anonymkode: 71137...465

AnonymBruker
Skrevet

Du igjen ja…

Anonymkode: 1ae20...3ab

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir du ikke lei av å skrive det samme tullet på KG hele tiden? Patetisk. Gå et annet sted med fetisjene dine.

Anonymkode: 47a79...01f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Blir du ikke lei av å skrive det samme tullet på KG hele tiden? Patetisk. Gå et annet sted med fetisjene dine.

Anonymkode: 47a79...01f

What?

AnonymBruker
Skrevet

Åletrange jeans rider igjen. 

Anonymkode: dc2b3...8bc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg selv mann og går i såkalte skinny jeans til tross for at dette er veldig ut!! Grunnen er at jeg driver med motbakke løping og er ganske slang. Det ser rett og slett malplassert ut om jeg klar på meg noe som ikke sitter tett til kroppen være seg jeans, skjorter eller gensere. Se litt hvordan kroppformen hans er.... En som er fyldig vil jo automatisk kle seg deretter enten man er kvinne eller mann.

Vi er gothere og liker denne style. I tillegg er typen er litt som deg, han er sånn løpe type med skinny kropp og løper endel. Han lever stortsett i trange klær, trange t-shirts, stramme jeans og løpetights. Han hater løse klær😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åletrange jeans rider igjen. 

Anonymkode: dc2b3...8bc

Vet ikke hvem du snakker om. Er det hetsing av annerledes personer som ikke er A-4??

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er så uvant. De fleste unge menn som jeg kjenner til vil kun ha skinny jeans. Slik som min samboer og alle kompisene hans. De går i trange jeans.

Anonymkode: 0acab...055

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Gothere er jo ikke kult. Er så utrolig gøy med folk som er av den oppfatningen av at de er så individuelle og spesielle bare pga noen plagg og kommer med utsagn som at de ikke følger "saueflokken"... For så å kle seg som alle andre som ikke følger saueflokken... 🤣🤣🤣

Anonymkode: e744a...a11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vet ikke hvem du snakker om. Er det hetsing av annerledes personer som ikke er A-4??

Har ikke sett en eneste gother som ikke er en A4-gother. 

Anonymkode: e744a...a11

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak. Jeg sluttet å gå med trange jeans etter fylte 23-24 tror jeg, det ble for mye å ta hensyn til. Tror ikke jeg ville likt altfor trange jeans på partneren min, men om han hadde likt det hadde det ikke vært opp til meg.

Anonymkode: e53ee...ba7

Veldig mye å ta hensyn til😂😂😂

Anonymkode: 1c8ea...29c

Skrevet

Hvorfor tror du at du gå i ettersittende klær fordi du er slank? Det er noe av det rareste jeg har hørt ang. klær.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Syns ikke det er så uvant. De fleste unge menn som jeg kjenner til vil kun ha skinny jeans. Slik som min samboer og alle kompisene hans. De går i trange jeans.

Anonymkode: 0acab...055

Kult, ser og endel unge går i trange jeans, ene kameraten til typen går og i helt trangtsittende jeans. Du låner noen ganger hverandres jeans.

AnonymBruker
Skrevet

Må du lage 100 tråder om jeansfetisjen din?

Anonymkode: 38111...a77

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Må du lage 100 tråder om jeansfetisjen din?

Anonymkode: 38111...a77

Hva er dette for ei hetsing?? Ikke vet jeg hvem de 100 andre er, men har du problemer med dette, får du bare la være å gå inn på tråder du ikke liker. Så enkelt… Du er helt sikkert en surpomp av en mann.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 13.02):

Ja, vi er gothere ja💕 Ikke Marius gensere på oss.

Tror ikke ghotere er et ord..

Anonymkode: 8ad92...7b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...