Gå til innhold

Betatt av kollega, det går ikke over...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I snart ett år har jeg vært veldig betatt av en kollega, uansett hva jeg gjør og ikke gjør blir denne forelskelsen bare større og større som tiden går. Det er helt umulig å unngå han på jobb, da vi begge jobber  likt skift. Trenger råd? 

Anonymkode: 27726...2f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig går det over, men et år er jo null tid så lenge det ikke dukker opp noen som er mer spennende.2

Anonymkode: 0a4fe...100

AnonymBruker
Skrevet

Spør om du kan bytte skift?

Anonymkode: 5b6f2...049

Skrevet

Ja, bytt skift! 
Jeg ble betatt av en på jobb, jeg sluttet fordi jeg begynte å tro at jeg kunne finne på å være utro. Nå har jeg ikke sett personen på mer enn fire år, tenker fremdeles på vedkommende ca hver dag 😶

Skrevet

Ta de g en kaffe, og fokuser på noe annet. Jeg stenger alltid av for sånt på jobb, bare tenke at møte potensielle det gjør en på fritiden.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere single? Bare den ene? Begge er opptatt?

Det er en stor forskjell mellom tilfelle 1 og tilfelle 2 og 3, synes jeg da

Anonymkode: 4757f...a04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også 🙈 Over et år nå, og vi har begge lange forhold på hver vår kant. Fryktelig slitsomt egentlig 🙈

Anonymkode: 5eac3...c73

• 2 uker senere...
Skrevet

Jo selv der nå.

Hvordan oppfører menn seg som er intresert, jeg har prøvd og vise lite at jeg liker han. Jeg er ikke ts men noen sier bytt skift ikke alle jobber skift eller kan bytte til en annen gruppe. Vi er 20 stk på en arbeidsplass som jobber 08-16 

Anonymkode: 83edd...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...