Mildys Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) Jeg kom bort i venneforespørsel på facebook og oppdaget det etter 1 time. Vil personen se venneforespørsel med mitt navn? Vil det komme opp som en venneforespørsel og når personen trykker på forsvinner den? Ingen stor krise men det er flaut 😆 Endret 7. august 2024 av Mildys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Varsel om enneforspørsel forsvinner med en gang den er trukket tilbake. Så med mindre personen rakk å se det før du fjernet, så ser h*n det ikke. Anonymkode: 143c7...b9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 7. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Varsel om enneforspørsel forsvinner med en gang den er trukket tilbake. Så med mindre personen rakk å se det før du fjernet, så ser h*n det ikke. Anonymkode: 143c7...b9e Ok. Høyst sannsynlig ikke sett varselet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg får opp det som et varsel på telefonen.. Anonymkode: d4d97...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 7. august 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg får opp det som et varsel på telefonen.. Anonymkode: d4d97...84c Ok. Får du varselet på mail? Får du varsel opp der som vanlig venneforespørsel kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg hadde en bug på appen til Facebook på mobilen en gang. Hver gang jeg blade nedover og da også fordi «venneforslag» så sendte den ut forespørsel. Det tok tid før jeg skjønte hva som var greia. Hjalp å logge ut og så inn igjen, men ordentlig flaut, men fikk noen nye venner 😂🫣 Fikk slettet en del også før folk så det. Ingen kontaktet meg for slettingen, så jeg vil tro de enten ikke brydde seg, eller ikke fikk det med seg. Sikkert samme for deg også. Jeg tenker jo også at folk kan ha kommet borti om jeg får fra noen jeg tenker ikke er naturlig å ha som venn på Facebook. Anonymkode: fe5cf...7fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 Mildys skrev (4 timer siden): Jeg kom bort i venneforespørsel på facebook og oppdaget det etter 1 time. Vil personen se venneforespørsel med mitt navn? Vil det komme opp som en venneforespørsel og når personen trykker på forsvinner den? Ingen stor krise men det er flaut 😆 Såfremt det ikke er eksen til partneren din, så tenker jeg det bare er å glemme Anonymkode: 94722...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 7. august 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Såfremt det ikke er eksen til partneren din, så tenker jeg det bare er å glemme Anonymkode: 94722...8b1 Det er heldigvis ikke det 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 7. august 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde en bug på appen til Facebook på mobilen en gang. Hver gang jeg blade nedover og da også fordi «venneforslag» så sendte den ut forespørsel. Det tok tid før jeg skjønte hva som var greia. Hjalp å logge ut og så inn igjen, men ordentlig flaut, men fikk noen nye venner 😂🫣 Fikk slettet en del også før folk så det. Ingen kontaktet meg for slettingen, så jeg vil tro de enten ikke brydde seg, eller ikke fikk det med seg. Sikkert samme for deg også. Jeg tenker jo også at folk kan ha kommet borti om jeg får fra noen jeg tenker ikke er naturlig å ha som venn på Facebook. Anonymkode: fe5cf...7fe Hehe 😂 Jeg er mindre flau nå som jeg lest det du skriver 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Del Skrevet 7. august 2024 Det spørs HELT på hvilke varslings innstillinger personen har valgt. Så ingen av oss kan gi deg konkret svar her altså Jeg har skrudd av alle varsler, og har heller ikke facebook-appen på telefonen. Av og til logger jeg ut av facebook over mange måneder. Så jeg hadde ikke fått med meg at noen hadde avbrutt venneforespørsel. Andre har varsler på absolutt alt. Så igjen, vanskelig å svare her Anonymkode: 2ad17...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 7. august 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det spørs HELT på hvilke varslings innstillinger personen har valgt. Så ingen av oss kan gi deg konkret svar her altså Jeg har skrudd av alle varsler, og har heller ikke facebook-appen på telefonen. Av og til logger jeg ut av facebook over mange måneder. Så jeg hadde ikke fått med meg at noen hadde avbrutt venneforespørsel. Andre har varsler på absolutt alt. Så igjen, vanskelig å svare her Anonymkode: 2ad17...2b9 Ok det har med innstillinger å gjøre, satser på det blir ignorert på lik linje med spam 😅 hvis han har varslet på 😆 Endret 7. august 2024 av Mildys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #12 Del Skrevet 7. august 2024 Mildys skrev (12 minutter siden): Hehe 😂 Jeg er mindre flau nå som jeg lest det du skriver 🙂 Glad for å kunne hjelpe 🤪🤣🥰 Jeg la til og med til fastlegen 🤣🫣 Anonymkode: fe5cf...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 7. august 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glad for å kunne hjelpe 🤪🤣🥰 Jeg la til og med til fastlegen 🤣🫣 Anonymkode: fe5cf...7fe Hehe 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #14 Del Skrevet 7. august 2024 Hvis han har på pushvarsler så får han det opp på telefonen, og det varselet blir stående til han fjerner det. Anonymkode: 58903...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildys Skrevet 8. august 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis han har på pushvarsler så får han det opp på telefonen, og det varselet blir stående til han fjerner det. Anonymkode: 58903...4a1 Ok, en mulighet for at han har sett det eller kommer til å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #16 Del Skrevet 8. august 2024 Vedkommende vil vel ikke få varsel om at det er avbrutt. Men kan få varsel om venneforespørsel og når en er inne og skal se vil det være borte hvis du har avbrutt den. Anonymkode: b4c83...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå