Gå til innhold

Hvor vanlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Aldri vært kåtere enn nå. Jeg er en mann, har passert 48 og opplever en kåthet jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg kan ha 12-15 orgasmer på en dag og er nærmest umettelig på sex.

Anonymkode: 499d3...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker ofte vibrator mot penishodet, både for mye mer intense orgasmer, men og for å ikke få gnagsår😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Helt vanlig det der.

Anonymkode: b0e81...659

Er det? Før 45, hadde jeg orgasme sånn 4-5 ganger i uken, nå har jeg mange orgasmer dagelig, får ikke nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Helt vanlig det der.

Anonymkode: b0e81...659

Helt vanlig er det vel ikke, tror nok du ligger i øvre del av skalaen. Men herregud, nyt det, det er deilig å være kåt. 

Anonymkode: 2c526...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt vanlig er det vel ikke, tror nok du ligger i øvre del av skalaen. Men herregud, nyt det, det er deilig å være kåt. 

Ts

Jeg og føler at jeg må ligge i øvre del av skalaen. Ja, gjett om, nyter det, det er daglig flittig bruk av vibrator, mange ganger daglig, i tillegg til sex med samboer, men han klarer ikke like mange. Det er så utrolig deilig å være så kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Satyr. 

Anonymkode: d0207...56e

Er hva du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Satyr. 

Er det det samme som kvinnelig nymfoman? Jeg er nok nymfoman / satyr. Har daglig sjelden færre enn 10 orgasmer, noen ganger opptil 25 orgasmer når jeg er ekstremt kåt. Kom plutselig etter fylte 45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan får det gjort noe produktivt om dagene med så mange orgasmer? Er deilig å være kåt ja, men jeg får jo ikke til å tenke på noe annet når jeg er kåt. Etter jeg har fått orgasme, nullstilles jeg og jeg kan fortsette med dagen min. 

Anonymkode: 54e4b...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har det sånn at jeg nærmest klikker i vinkel når jeg holder på, den ene orgasmen etter den andre raser gjennom kroppen min. Det er for godt til å klare å stoppe. Men klart jeg nyter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan får det gjort noe produktivt om dagene med så mange orgasmer? Er deilig å være kåt ja, men jeg får jo ikke til å tenke på noe annet når jeg er kåt. Etter jeg har fått orgasme, nullstilles jeg og jeg kan fortsette med dagen min. 

Når jeg er som kåtest, får jeg ikke til noe produktivt. Kroppen min er helt fokusert på neste orgasme. Det jeg må gjøre er å kjøre på 2-3 timer sammenhengende før kroppen delvis nullstiller seg. Det er nettopp det som er problemet, jeg nullstilles ikke etter orgasme, egentlig blir jeg bare enda kåtere og vil bare ha neste orgasme og neste og neste…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri vært kåtere enn nå. Jeg er en mann, har passert 48 og opplever en kåthet jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg kan ha 12-15 orgasmer på en dag og er nærmest umettelig på sex.

Har du og mannen ofte sex da? Eller runker dere hverandre? 

Anonymkode: 512d3...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Når jeg er som kåtest, får jeg ikke til noe produktivt. Kroppen min er helt fokusert på neste orgasme. Det jeg må gjøre er å kjøre på 2-3 timer sammenhengende før kroppen delvis nullstiller seg. Det er nettopp det som er problemet, jeg nullstilles ikke etter orgasme, egentlig blir jeg bare enda kåtere og vil bare ha neste orgasme og neste og neste…..

Kult at du får det til da. Her er det bare en. Etter det er det uaktuelt med flere😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (3 minutter siden):

Menn har også overgangsalder, så kan vel ha med det å gjøre.

Når er de i overgangsalder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når er de i overgangsalder? 

Det varierer vel som med kvinner.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...