AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Hei. Jeg fikk hull i ørene når jeg var 5 år, er 25 nå. Så lenge jeg kan huske har jeg fått infeksjoner og puss etter bruk av øredobber. Har prøvd ekte øredobber som gull og sølv, og jeg har prøvd falske øredobber, men jeg får jo infeksjoner av alt! Nå sist hadde jeg ikke hatt de inni på sikkert 1 år, når jeg tok de inni ørene i går i 1 time så fikk jeg betennelse igjen… Hva kan jeg gjøre med dette?? Jeg kan jo ikke bruke øredobber 😭 Bruker sjeldent øredobber, bare i selskaper pga dette, har så lyst å bruke det hver dag … Anonymkode: 03372...b5c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Har du prøvd kirurgisk stål eller titan? Anonymkode: 5bef8...08a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 Har du forsøkt øredobber i tiatan eller kirurgisk stål? Han jeg piercet meg til for noen år siden nevnte noe om at en ikke burde bruke sølv og gull, da kroppen lettere reagerte på det. Og så er det veldig viktig å la øredobbene være i fred. Ikke rør/snurr med de med skitne fingre👍 Anonymkode: a45ad...934
Dellen Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 (endret) Jag kan inte ha vanliga øredobber i för länge, då jag får väldigt ont av och ha dem i. Efter tips så har jag testat ut blomdahl øredobber och dom är dom enda som funkar på mig, dom kan jag faktiskt ha i öronen hela tiden 😊 Endret 7. august 2024 av Emma!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 Takk for svar! Ikke tenkt på at det finnes kirurgisk stål engang, bruker jo det i navlepiercingen min så det skal jeg absolutt prøve ❤️ Anonymkode: 03372...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå