Gå til innhold

Slikke dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sikkert feil spørsmål på feil side men prøver alikevel;)

Jeg har dame, men vi har ikke utført oralsex på hverandre, virker ikke som om hun er interessert i å gjøre det på meg men jeg kan være interessert i å slikke henne. Grunnen til at jeg har vært avventende er pga jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det og om jeg syns det er litt ekkelt siden hun er så våt;) hvordan føles det å utføre noe sånt?

Anonymkode: 05eff...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første dere må lære dere er å kommunisere. Jeg vet ikke er enkelt, og dritflaut når en er ung, men alt blir bedre om dere klarer å snakke om slike ting :)

For å illustrere, det er bedre at du er åpen om at du vil og at du ikke har gjort det før, enn at hun forventer en med 10 års erfaring og treffer gullknappen på første forsøk.

Det er ikke sikkert du liker det, og det er lov. Det er heller ikke sikkert hun liker det, noe som og er helt lov. Men slike ting finner dere ikke ut av uten å snakke sammen og finne ut av det sammen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du syns det er ekkelt at hun er våt så lar du være.... Sånn seriøst, ikke gjør det. Du kommer til å pålegge henne skam for at kroppen hennes er naturlig, fungerer som den skal osv. 

Jeg har blitt slikket av to menn i løpet av mitt liv. Han ene rynket på nesa når jeg var våt (han fikk aldri slikke meg, selv om han påsto at han elsket det, hva faen når du må TØRKE DEN før du slikker så liker du det ikke, nei). Han andre ble gal av at jeg var våt og elsket det. Jo våtere han ble i ansiktet av meg, jo bedre. Den siste mannen hadde jeg gifta meg med om han ikke var utro, helt merkelig med heterofile menn som syns det er ekkelt når dama er våt. Er som at jeg som heterofil kvinne skal syns det er ekkelt at mannen er hard, at han kommer osv. 

Regner med du er ung, hva faen skjer med menn om dagen... Liker dere i det hele tatt kvinner???? 

Anonymkode: a2846...c2b

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med dama om det! 

Finn ut hvorfor du eventuelt har lyst til å prøve og si det til henne. Regner med/håper det er for å gi henne enda mer nytelse. Det er gøy og fint å utforske hverandres kropper. Men viktig at dere kan kommunisere om sex og at dere sammen kan ha en nysgjerrig og ikke så høytidelig tilnærming til det. 

At hun er våt er helt naturlig og gjør sexen bedre. Hvis dere er bekymret for lukt/smak kan hun eller dere dusje først, så begge vet at hun er helt fresh.. 

Kan ikke svare på hvordan det føles men nesten alle mennene jeg har hatt sex med har vært veldig glad i å slikke fitte, og gjort det med innlevelse og glede. (Har i alle fall fått den opplevelsen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om det. Fortell om hva du tenker, fortell om hva du har lyst til og spør om det er noe hun også kunne tenke seg. Vær åpen på at du ikke har noen erfaring, men vis interesse. Respekter valget.

Om du er usikker på om du vil like det, så kan du starte med å tenke på hvordan hun lukter der nede? Liker du luktene fra henne når dere har sex?  Fortell henne det! Mange er usikre på seg selv og særlig "der nede". Om du liker lukten og kanskje til og med tenner på det ... fortell henne det. La henne vite at -du- liker lukten av henne. Betrygg henne på det.

Fingrer du henne?
Når du gjør det og dere er godt i gang ... spør om du kan smake på henne. Ta fingrene i munnen og smak hvordan hun smaker.  Om du liker det, fortell henne dette også. Betrygg henne!

Ta det steg for steg... både for din skyld og hennes.
Men for all del; snakk med henne om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om du syns det er ekkelt at hun er våt så lar du være.... Sånn seriøst, ikke gjør det. Du kommer til å pålegge henne skam for at kroppen hennes er naturlig, fungerer som den skal osv. 

Jeg har blitt slikket av to menn i løpet av mitt liv. Han ene rynket på nesa når jeg var våt (han fikk aldri slikke meg, selv om han påsto at han elsket det, hva faen når du må TØRKE DEN før du slikker så liker du det ikke, nei). Han andre ble gal av at jeg var våt og elsket det. Jo våtere han ble i ansiktet av meg, jo bedre. Den siste mannen hadde jeg gifta meg med om han ikke var utro, helt merkelig med heterofile menn som syns det er ekkelt når dama er våt. Er som at jeg som heterofil kvinne skal syns det er ekkelt at mannen er hard, at han kommer osv. 

Regner med du er ung, hva faen skjer med menn om dagen... Liker dere i det hele tatt kvinner???? 

Anonymkode: a2846...c2b

Hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

😂😆🙈..Skikkelig streng der frue.. Og en kan jo lure på om unge menn har fått i seg for masse østrogenhermere ja..? Vi fra den gamle garden slikker fitte så safta driver av hu vettu..😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det noen tenker er betegnelsen s vamp! Liker ikke det våte. Med mindre det er traumer, så er kanskje akkurat det første tegn på at mannen svinger en annen vei. Og blir det veldig oppskriftsmessig, en pliktmessig handling, kan det også være tegn på det. Det kommer ikke fra dypet.

Endret av Hoia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Even Tuell skrev (7 timer siden):

Snakk om det. Fortell om hva du tenker, fortell om hva du har lyst til og spør om det er noe hun også kunne tenke seg. Vær åpen på at du ikke har noen erfaring, men vis interesse. Respekter valget.

Om du er usikker på om du vil like det, så kan du starte med å tenke på hvordan hun lukter der nede? Liker du luktene fra henne når dere har sex?  Fortell henne det! Mange er usikre på seg selv og særlig "der nede". Om du liker lukten og kanskje til og med tenner på det ... fortell henne det. La henne vite at -du- liker lukten av henne. Betrygg henne på det.

Fingrer du henne?
Når du gjør det og dere er godt i gang ... spør om du kan smake på henne. Ta fingrene i munnen og smak hvordan hun smaker.  Om du liker det, fortell henne dette også. Betrygg henne!

Her er en mann som vet hva han snakker om. 😎 K46

Anonymkode: 653e6...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (16 timer siden):

Fingrer du henne?

Fasit. 
Tråden kan mer eller mindre stenges nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (På 7.8.2024 den 21.00):

😂😆🙈..Skikkelig streng der frue.. Og en kan jo lure på om unge menn har fått i seg for masse østrogenhermere ja..? Vi fra den gamle garden slikker fitte så safta driver av hu vettu..😂

Østrogenhemmere? Hadde de fått det så hadde de slikket mer, hatt mer testo og faktisk mer sperm/load. Så her må du lese deg opp. 

The Old Lad

Anonymkode: 8a354...d29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

😂😂😂 Er dere 16 år? Du vet at det er like naturlig være våt som erigert penis? Naturens gang, hadde nok ikke vært mange mennesker på denne jorden om damer var tørre, det er nemlig svært ubehagelig ha sex da.

Anonymkode: eea8b...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😂😂😂 Er dere 16 år? Du vet at det er like naturlig være våt som erigert penis? Naturens gang, hadde nok ikke vært mange mennesker på denne jorden om damer var tørre, det er nemlig svært ubehagelig ha sex da.

Anonymkode: eea8b...0a6

Kanskje han nettopp er 16? Må da være mulig å svare de som ikke har et medfødt talent som slikkere på en ordentlig måte!

Anonymkode: cea6e...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Østrogenhemmere? Hadde de fått det så hadde de slikket mer, hatt mer testo og faktisk mer sperm/load. Så her må du lese deg opp. 

The Old Lad

Anonymkode: 8a354...d29

Du trenger bare lese det jeg skriver ..Forskjell på "hemmer" og "hermer" serru.

En hel generasjon danske gutter er omtrent sterile etter å ha fått i seg alt for masse østrogenhermere fra plastmykner og fra landbruket.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 10.08):

Sikkert feil spørsmål på feil side men prøver alikevel;)

Jeg har dame, men vi har ikke utført oralsex på hverandre, virker ikke som om hun er interessert i å gjøre det på meg men jeg kan være interessert i å slikke henne. Grunnen til at jeg har vært avventende er pga jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre det og om jeg syns det er litt ekkelt siden hun er så våt;) hvordan føles det å utføre noe sånt?

Anonymkode: 05eff...15b

Mine tanker går tilbake da jeg var tennåring, og var meget sexnysgjærring.. Jeg sniffet stolsetet til tanten min😆

Jeg fikk spontan ereksjon, og sprang på gutterommet mitt og ronket. Jeg var i den alderen at jeg ikke tenkte på at hun var tanten min, og så heller ikke gærnskapen av det jeg gjorde.

"Den duften glemmer jeg aldri".. jeg ble fullstendig avhengig, og det var den deiligste duften jeg hadde kjent. Jeg ble på en måte forelsket i henne, for hun ga meg ereksjon. Så jeg satt mye i fanget hennes, for å få ferten av hennes hærlige dufter. Nå i dag vet jeg jo at kjønnslukt og svettelukt, er et afrodisiakum man kan tenne voldsomt på🥰

Senere i livet som 22 åring, traff jeg ei på 50 år som lignet på henne.. Jeg slikket henne med stor iver og entusiasme, men slikket henne fullstendig feil. Jeg var i tillegg veldig utålmodig, og ikke visste hva forspill var. Rett på klitten, og jeg traff aldri klitten skikkelig. Jeg var for opptatt av å slikke i meg hennes safter, for jeg trodde hun likte det best. Jeg var også blyg, og forsto ikke dette med kommunikasjon..

"Hun tok grep" .. jeg måtte lære meg å kysse først, så vi trente på dette en hel uke. Hun ble strålende fornøyd, av å bli bombadert med kyss over hele kroppen🥰 Etterhvert kom tungekysset, og hvordan tungen leker med hverandere som om de var kjærester. Jeg kjente en kraftig opphisselse, for slike deilige kyss har jeg aldri kjent før.

"Nå kan du kysse meg likedan på musa mi, sa hun. Og når du "treffer" med riktig, så stønner jeg.. og treffer du meg ikke så er jeg musestille" På den måten lærte jeg å lytte etter godlyder, og ikke minst lytte til dama som vil bli slikket👍

Jeg er sikker på at du kan bli en god slikker, hvis du utnytter vår opplevelse.. Start med å bli en tålmodig god kysser.. Men først må dama di like å bli slikket, og ikke minst må du bli besatt av kvinnens afrodisiakum..

Å slikke en kvinne er først og fremst en hærlig opplevelse, men det er også av høy kjærlighetsbekreftelse💞

Husk at "Jeg elsker deg" er bare ord, for det er ikke alle som tror deg.. Du må slikke med lidenskap og begjær, så får du se hvitøynene hennes.. de lyver aldri😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...