AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Del Skrevet 7. august 2024 Spør her siden sikkert flere hundeeiere har erfaring med ulikt type regntøy. Jeg har et regnsett i "stoff". Glidelåsen er vanntett. Det skal tåle en del regn, men opplever at slike "stoff-regntøy" ikke alltid er så tett? Kjennes også raskt klamt og fuktig, og når regntlyet blir vått føler jeg det klistrer seg inntil meg. Har dere noe regntøy å anbefale for regnfulle dager med hund? Har en regnfrakk i slikt vanlig regntøymateriale (slik som gammeldagse oljebukser). Den funker greit på tur langs vei eller kortere turer. Men nå er jeg altså ute etter et todelt sett. Kom gjerne med tips til støvler også. Anonymkode: 3a656...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Bor i Bergen, har ikke støvler🤭 Vanntette sko og fjellstøvler er fine saker. Ålesund oljekledefabrikk sin Ona synes jeg at funker fint. Men som oftest går det i Gore-tex eller liknende Anonymkode: c6646...318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg har noe stoff regntøy fra Stormberg som holder tett i flere timer i alle fall. De eneste skoene jeg har som er vanntette er jaktstøvler i narvet lær, Goretex er ikke vanntett nok om man er ute lenge i regnet. Har også støvler fra Crocs som er veldig gode og superlette. Anonymkode: 251fb...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 (endret) Sjekk ut Hoppin regntøy. Og støvler Neoprenstøvel sort/rosa dame Arctic Grip Mid https://bondekompaniet.no/muckboot-neoprenstovel-sort-rosa-dame-arctic-grip-mid-sku-0121001415872 Endret 7. august 2024 av Sugerøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 Dockboots og regntøy fra hoppin eller katnakken. Funker fint i barnehage (ute uansett vær omtrent), og støvlene har jeg gått med i sjøkanten (i vann) uten at jeg ble våt. Anonymkode: f1cd7...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Har et regnsett fra helly hansen i tynt materiale som holder tett syns jeg. Bruker støvler, og caps under hetta. Kan gå i mange timer uten å bli fuktig under. https://www.intersport.no/helly-hansen-portland-rain-set-regnsett-dame-dameklaer-svart/ino.hellyhansen.62444.990.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå