AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Førstegangs brilleeier her, betalte vel nærmere 10 000 kroner for progressive briller. Men nå har glasset på ene siden begynt å løsne. Jeg får det helt fint på plass igjen, men er redd det skal skje mens jeg har de på meg slik at glasset faller i asfalten og blir ødelagt. Jeg har googlet litt, men virker ikke som om dette er et vanlig problem. Limes ikke glassene fast, eller hvordan fungerer dette? Er to år siden jeg kjøpte brillene, og til den prisen håpte jeg de skulle holde litt til. Er dette noe Synsam fikser for meg om jeg går tilbake med brillene? Anonymkode: 04075...2f7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 Gå til optikeren der du kjøpte brillene. De kan sannsynligvis fikse det, og det er ikke sikkert du må betale noe. Anonymkode: d5501...cfb 3
aksase Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 På mange brilleinnfatninger er det en liten mikroskrue som klemmer sammen innfatningen rundt glasset. Jeg har opplevd mange ganger at disse skruene løsner og må strammes igjen. Uansett er nok dett noe som du kan gå tilbake til optiker med. Er det ne seriøs butikk, fikser de dette gratis for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Skrevet 7. august 2024 Ta dem med tilbake for du kjøpte dem så ordner det det for deg. Anonymkode: 5722c...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Skrevet 7. august 2024 Selvfølgelig fikser de det om du går tilbake. Glassene skal ikke bare ramle ut, da er det noe med tilpasningen av glasset til rammen Anonymkode: 6d229...f2a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Skrevet 7. august 2024 Og du skal selvfølgelig ikke betale noe for å ordne det! Hvis de vil ha betalt for å ordne det ville jeg aldri kjøpt noe der igjen. Anonymkode: 5722c...c6a 1
Snublefot62 Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 Snakk med butikken du kjøpte de. De har som regel flinke folk som fikser sånt mens du venter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå