AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #1 Skrevet 7. august 2024 Var anmeldt for noen ting. Ble så innkalt til foreløpig rettspsykiatrisk undersøkelse med psykiater der konklusjonen ble "tvil om tilregnelighet og at det måtte en fullstendig psykiatrisk undersøkelse til for å finne ut det helt sikkert angående tilregnelighet". Men noen uker etter denne foreløpige undersøkelsen jeg var på så fikk jeg brev om at sakene var henlagt pga "manglende bevis". Jeg ble aldri avhørt angående sakene heller. Hvis sakene var så små bagatellhandlinger hvorfor setter de igang så stor ressursbruk på foreløpig rettspsykiatrisk undersøkelse da? For så å bare henlegge? Anonymkode: 89aa1...40e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Skrevet 7. august 2024 De kan ikke fortsette en sak uten tilstrekkelig bevis, det soer seg selv...og da må den henlegges. Da er det ikke vits å avhøre deg og bruke ressurser på det, da det bare blir ord mot ord uten bevis som kan underbygge. Så ikke nødvendigvis bahatellhandlinger, bare mangel på nevis for at saken kunne bli tatt vodere og fått deg dømt Anonymkode: 457af...b8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå