Gå til innhold

Normalt at det går flere år mellom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt at det går flere år mellom hver gang man møter en man blir forelsket i og ønsker noe mer med? 

Anonymkode: 55387...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det det. Har alltid vært singel minst et år mellom forhold. På én måte en bra ting, på den annen side litt kjedelig. Denne gangen er jeg litt redd for at gleden over å være singel skal sette seg så godt at jeg ikke vil ønske noe nytt forhold, men forhåpentligvis møter jeg én som får meg på bedre tanker :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For noen er nok det normalt. Jeg har ikke vært genuint forelsket mer enn tre ganger i mitt liv. Bruker ca. et halvår til flere år mellom vært forhold. Noen forhold har startet med en annen form for romantiske følelser enn forelskelse - har vært uendelig glad i/og noen er jeg fortsatt glad i, men jeg har ikke elsket dem - slik jeg har elsket de jeg har vært forelsket i. 

Anonymkode: 0644e...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det normalt at det går flere år mellom hver gang man møter en man blir forelsket i og ønsker noe mer med? 

Kun blitt forelsket 1 gang siste 15 åra i en jeg aldri kunne få. Kjipt. Men sånn er livet. 

Anonymkode: b9027...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har nesten ikke vært singel i mitt liv. Men som tenåring så ble man betatt hele tiden. Så møtte jeg en gutt jeg trudde var kjærlighet. Så kom jeg meg heldigvis ut av det. Så møtte jeg mannen min. Men det gikk ikke så lang tid mellom dem. For å si det slik. Blir det slutt så skal jeg ikke ha noen andre. Da skal jeg være singel og vokse med å klare meg selv. Han er veldig flink til å gjøre meg selvstendig. For at han vil at jeg skal klare meg selv hvis det skjer noe med han. Og det trur jeg at jeg klarer å. Men jeg har aldri bodd alene i mitt liv. 

Anonymkode: 777c1...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er normalt.

Mennesker er forskjellige, noen blir forelsket veldig raskt, andre er mer tilbakeholdne og det skal mer til før man blir skikkelig tiltrukket. Jeg tror også at mange blir mer tilbakeholdne med årene, spesielt hvis man har vært gjennom noen tøffe brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er stor forskjell på å være betatt, ha en hekt og faktisk være forelsket. Å være betatt av noen for min del skjer ofte, får også ofte hekt, men har kun vært forelsket i noen 2 ganger i hele mitt liv. Er 29. 

Anonymkode: bdbd3...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er nå ca 7 år siden jeg gikk i fra min eks-samboer. En flott mann jeg unner alt det beste.

Disse årene har jeg ikke vært i nærheten av noe som helst av forelskelse. Men nå gikk jo jeg i fra min Eks fordi jeg ville leve som singel. Det viste seg å være så deilig at jeg har ikke hatt noe ønske om å ha noen partner disse årene. Det spiller sikkert en rolle.

Anonymkode: 91890...60c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kun blitt forelsket 1 gang siste 15 åra i en jeg aldri kunne få. Kjipt. Men sånn er livet. 

Anonymkode: b9027...79d

Hvordan kom du deg over den personen? Hvor lang tid tok det?

Jeg har det akkurat sånn, akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...