Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er blitt skikkelig glad i en kollega av samme kjønn fordi han har en veldig fin personlighet. Snill, omsorgsfull, moden og real.  Jeg har merket at han ser på meg på avstand noen ganger med et sjenert blikk. Han er gift og mye eldre enn meg, så jeg respekterer selvfølgelig det. Jeg har vært litt "kort" mot ham når han prater med meg fordi jeg blir så ukomfortabel p.ga. mine følelser.  Når vi møtes i gangene eller kontoret smiler han alltid til meg og gir øyenkontakt, men jeg klarer ikke alltid å se på ham, så jeg kikker fort til siden eller i gulvet. Han gir meg noen ganger komplimenter (på personlighet, ikke utseende) og da blir jeg litt satt ut og det vises nok på fjeset mitt.  Jeg føler det er blitt klein kjemi mellom oss p.ga min teite oppførsel og han virker noe ukomfortabel rundt meg også nå. Bør jeg beklage på noe vis? Noen som har erfaring? Jeg har også et behov for å fortelle ham hvor bra en kar jeg synes han er og at jeg ser opp til ham, at jeg skulle gjerne hatt ham som storebror, , men vil han da skjønne at jeg har fått upassende følelser? Vil han ta det som et kompliment eller bli sint? Jeg vil ikke at han skal vite at jeg har følelser, men bare at jeg liker ham som person. Det gir meg en god følelse å kunne glede noen på den måten

Endret av anonym482
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytt jobb.

Anonymkode: 2225d...4ca

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bytt jobb.

Anonymkode: 2225d...4ca

Hvorfor? Vi jobber bare sammen av og til

Endret av anonym482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...