AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Vet dere om noen bra butikker/nettbutikker for brudesko? og kan det lønne seg og ha to par, et med høye hæler og et par som er litt mer komfortable? Tenker jeg må gå de litt inn også.. noe annet det er lurt å tenke på mtp sko? Jeg har en elfeinbeinshvit kjole som går helt ned til gulvet. Anonymkode: b3ecc...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Glemte å legge til at det er på midt- høsten Anonymkode: b3ecc...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 Det kan lønne seg å kjøpe sko ment for dansere. De er gjerne gode å gå i, selv om de har litt høye heler, og så kan de ofte fås i mange farger. (Eller de kan farges i ønsket farge.) På den annen side, om du har et skomerke du liker godt, så gå inn hos dem og se om de har elfenbenshvite sko, eller sko som passer den stilen du ønsker. Anonymkode: 81681...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Shoppingtur til London.. Shoe Galleries på Selfridges. L.K Bennett, med mer.. Ha flere sko, bytt litt frem og tilbake. Kirkegulv og bilder fortjener høyde. Dansegulvet fortjener flate sko. Bruk høye hæler på jobb for trening. Anonymkode: f9467...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Del Skrevet 9. august 2024 Hvis kjolen din går til gulvet så går den antagelig til gulvet med de skoen du skal ha på under vielsen. Om de er fire cm høyere enn de du skal danse i, så kommer du til å ha en kjole som subber og blir snublefelle om du bytter til flate. Jeg anbefaler sko som er komfortable og med en "fornuftig" hæl som du kan orke å gå i hele dagen. Det blir mange, mange timer på beina. Anonymkode: deb0d...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 On 8/9/2024 at 8:28 PM, AnonymBruker said: Hvis kjolen din går til gulvet så går den antagelig til gulvet med de skoen du skal ha på under vielsen. Om de er fire cm høyere enn de du skal danse i, så kommer du til å ha en kjole som subber og blir snublefelle om du bytter til flate. Jeg anbefaler sko som er komfortable og med en "fornuftig" hæl som du kan orke å gå i hele dagen. Det blir mange, mange timer på beina. Anonymkode: deb0d...ec3 Dette! Jeg kjøpte sko fra Rachel Simpson. Først og fremst fordi jeg er glad i art deco-stilen, men også fordi de er mer komfortable enn "vanlige" høyhælte sko. Også en fordel (for meg) at de ikke er helt typiske hvite brudesko, så har brukt de til flere festlige lag etter bryllupet. Anonymkode: 02d48...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Del Skrevet 12. august 2024 Jeg bestilte helt plaine, nude sko fra Zalando. Fargen går til kjolen, hælene er brede og bare 7cm høye, så ganske standard. Veldig anvendelige og enkle å gå i (går aldri høye hæler til vanlig). Lurt å også ha noen sko det er enkelt å gå i terreng med mtp fotograferingen, så bestilte sneakers i samme farge med litt platå, disse blir også danseskoene utover kvelden. Anonymkode: b6b76...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå