Gjest Anonym200427 Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Hei, noen som har gått på iso? skal begynne snart (utsatt d i 2 år) og er veldig bekymret for bivirkninger, spesielt at de ikke skal gå over etter kuren. Veldig redd for synet mitt, tinnitus og ryggsmerter. Og at kvisene skal komme tilbake. Har noen erfaringer med dette? Håper og tror jeg får en litt lavere mg dose mens litt lengre
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Anonym200427 skrev (12 minutter siden): Hei, noen som har gått på iso? skal begynne snart (utsatt d i 2 år) og er veldig bekymret for bivirkninger, spesielt at de ikke skal gå over etter kuren. Veldig redd for synet mitt, tinnitus og ryggsmerter. Og at kvisene skal komme tilbake. Har noen erfaringer med dette? Håper og tror jeg får en litt lavere mg dose mens litt lengre Søk opp en av de lange trådene om ISO og du finner all info du måtte ønske deg. Helt unødvendig at folk skal bruke tid på å skrive på nytt og på nytt info som alt finnes. Anonymkode: 4bc91...6f9
Gjest Anonym200427 Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Søk opp en av de lange trådene om ISO og du finner all info du måtte ønske deg. Helt unødvendig at folk skal bruke tid på å skrive på nytt og på nytt info som alt finnes. Anonymkode: 4bc91...6f9 Jeg skjønner, men har søkt og fant ikke akkurat svar på deg jeg tenkte, med tinnitus osv. og så var mye av det gammelt. Håper på forståelse<3 De som vil, svarer. De som ikke vil svarer ikke
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Nylig gått på iso. Fikk heftige ryggsmerter, og betennelse i bekkenet. Sliter forsåvidt fortsatt med dette, selv om det har blitt bedre nå et halvt år etter kur. Blør fortsatt neseblod hver dag, som jeg gjorde under hele kuren. Aldri hørt om noen som har fått tinnitus eller problemer med synet.. Blir veldig tørr da, på øynene og, så sånn sett kanskje det kan være ubehagelig for synet underveis, men jeg plagdes ikke med det. Mistet veldig mye hår etter at jeg sluttet, men det er ganske normal bivirkning, det kommer tilbake. Anonymkode: edfda...9a8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Ingen tinnitus, ryggsmerter eller andre varige smerter etter at jeg gikk på iso for ti år siden. Huden er finere enn det den var før jeg hadde behov for iso. Lykke til, dette går bra 🤍 Anonymkode: d57e6...117
Gjest Anonym200427 Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nylig gått på iso. Fikk heftige ryggsmerter, og betennelse i bekkenet. Sliter forsåvidt fortsatt med dette, selv om det har blitt bedre nå et halvt år etter kur. Blør fortsatt neseblod hver dag, som jeg gjorde under hele kuren. Aldri hørt om noen som har fått tinnitus eller problemer med synet.. Blir veldig tørr da, på øynene og, så sånn sett kanskje det kan være ubehagelig for synet underveis, men jeg plagdes ikke med det. Mistet veldig mye hår etter at jeg sluttet, men det er ganske normal bivirkning, det kommer tilbake. Anonymkode: edfda...9a8 Åh, synd ryggsmertene ble værende. Redd for dette da jeg har dehydrert skive i korsryggen. Lever fint med det nå men ønsker iiiikke forverring. Skulle tro det forsvant etter endt kur da? Noen har vel uflaks.
Gjest Anonym200427 Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen tinnitus, ryggsmerter eller andre varige smerter etter at jeg gikk på iso for ti år siden. Huden er finere enn det den var før jeg hadde behov for iso. Lykke til, dette går bra 🤍 Anonymkode: d57e6...117 Tusen takk❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 Nettopp gått på iso i 1 1/2 år. Fettete hud er kommet tilbake men ingen kviser enda! Ellers lite bivirkninger annet enn tørr hud, slimhinner etc. Anonymkode: 5c470...a2f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 Jeg fikk veldig få bivirkninger. Det eneste jeg egentlig kan huske, er kløende utslett på hendene som kom og gikk. For øvrig ble huden min verre igjen etter at kuren var ferdig. Den ble langt fra så ille som før, men jeg ble så innmari bortskjemt av porselelshuden jeg fikk at jeg ikke ville godta en eneste hudorm etterpå. Jeg prøvde blant annet retinoidkrem uten hell, så nå går jeg rett og slett på lavdosekur av isotretinoin (40-60 mg i uken) og kommer til å fortsette med det til overgangsalderen. Huden min er helt topp, det er nesten som en drøm! Anonymkode: 33596...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå