AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Orker du å ha sex når du er i lutealfasen? Anonymkode: 0cbad...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Tipper det er en del som må google lutealfasen før de kan svare på dette. Meg inkludert Anonymkode: af3f6...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 Både ja og nei. Bare hvis vi har lyst. Nå er det en stund siden vi prøvde å bli gravide, men da vi prøvde så hadde vi mest sex hele den fertile perioden av syklusen. Hver dag eller annenhver dag. Kanskje 2-5 dager i dpo, om jeg er usikker på syklus da jeg ikke tester og ikke alltid kjenner el-smerter. Blitt gravid på første forsøk alle gangene, så det har ikke skadet å ha sex i lutealfasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Ja, det pleier vi å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 Hvorfor skulle man ikke det? Har så lenge jeg ikke blør, kjenner jeg at jeg får mensen hvert øyeblikk frister det heller ikke. Anonymkode: 92b46...ff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Ja, vi har sex hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 De første 5-6 årene vi var sammen hadde vi nok sex omtrent daglig. Jeg har alltid syns den kjipeste tiden å ha sex på er rundt eggløsning, fordi jeg får vondt i eggstokkene de dagene. Lutealfasen har aldri plaget meg. Anonymkode: 91011...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 Har sex nesten daglig helt uavhengig av syklus. Har også sex under mens. Har vært sammen i 16 år. Anonymkode: 1f662...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå