Gå til innhold

Å uttrykke hvor mye han betyr, kan det bli for mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med en mann i noen måneder nå, vi er i 50-årene og har vært alene begge to i mange år (5 og 7 år). Vi ble «kjærester» i løpet av to uker og vi har det helt fantastisk sammen. Sier vi er glade i hverandre osv. Han ringer meg daglig og jeg sender sms ofte, dersom vi ikke har mulighet til å være sammen. Etter dårlige erfaringer og en barndom uten kjærlighet har jeg et stort behov for bekreftelser, noe han så absolutt gir, selv om jeg overtenker og bekymrer meg for at dette er for godt til å være sant.

Jeg er en veldig åpen person og jeg forteller han ofte at jeg setter stor pris på han, tenker på han og at jeg har det så fint sammen med han. Nå er jeg redd for at jeg er for «på», og at det kan skremme han. Han gir ikke uttrykk for det og sier at det er godt å høre. Men, som overtenker, lurer jeg på om jeg bør roe ned litt på oppmerksomheten og de gode ordene?

Blir dere menn skremt av slik eller setter dere pris på det?

Anonymkode: 647d5...f9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre lurt i å roe ned, det kan bli litt for mye av det gode.

Anonymkode: cdfe6...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kan egentlig svare på det da det er helt personavhengig. Min kjære (mann) uttrykker tilsvarende som deg daglig ovenfor meg. Dette er ikke noe jeg er vant med fra tidligere, men jeg setter utrolig stor pris på det.

Eneste er at jeg aldri rekker å si det først, men jeg bekrefter alle hans følelser og komplimenter tilbake da jeg føler det samme.

Anonymkode: b0176...bc2

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...