Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger en reise til Albania i slutten av oktober, og det er én flyvning tilgjengelig den dagen jeg kan reise (kan kun denne datoen). Dette er på et ugunstig tid av døgnet, som gjør at jeg mister en hel dag av "langhelgen" jeg har planlagt - da flyet lander rundt kl 01 på morgenen "dagen etter"..

Er det håp om at det kommer flere flyvninger på denne dagen før oktober ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis slippes billetter ca et år i forveien, så det eg lite sannsynlig at det dukker opp flere fly. Du kan prøve andre søkemotorer eller flyselskaper. Sist jeg fløy til Tirana dro jeg fra Oslo om morgenen.

Anonymkode: c1bc4...737

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Vanligvis slippes billetter ca et år i forveien, så det eg lite sannsynlig at det dukker opp flere fly. Du kan prøve andre søkemotorer eller flyselskaper. Sist jeg fløy til Tirana dro jeg fra Oslo om morgenen.

Ååå.. takk for svar

Går ikke noe før fra gardermoen og jeg må derfor reise til Torp som er dobbelt så langt 😅 

Men men, da får jeg bare ta 1 dag mindre..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det stemmer ikke for blant annet Polen, Slovenia, Tsjekkia, er min erfaring, norwegian legger ut billetter inntill 3 mnd frem i tid der, det har jeg erfart flere ganger. 

Anonymkode: eae88...ee2

AnonymBruker
Skrevet
mamma0703 skrev (2 minutter siden):

Ååå.. takk for svar

Går ikke noe før fra gardermoen og jeg må derfor reise til Torp som er dobbelt så langt 😅 

Men men, da får jeg bare ta 1 dag mindre..

Sjekk oftere fremover, min erfaring er at norwegian på mange ruter ikke legger ut billetter mer enn 3 mnd frem

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sjekk oftere fremover, min erfaring er at norwegian på mange ruter ikke legger ut billetter mer enn 3 mnd frem

Takk ☺️

Nå er det bare 2.5 mnd til avreisedato, så da er kanskje alt lagt ut ?

Men burde jeg vente til nærmere for å bestille for best mulig pris ?

AnonymBruker
Skrevet
mamma0703 skrev (4 minutter siden):

Takk ☺️

Nå er det bare 2.5 mnd til avreisedato, så da er kanskje alt lagt ut ?

Men burde jeg vente til nærmere for å bestille for best mulig pris ?

Beklager ja det ser jeg nå. Min erfaring der at det blir dyrere desto nærmere man kommer. Om det blir en forskjell i pris

AnonymBruker
Skrevet
mamma0703 skrev (9 timer siden):

Planlegger en reise til Albania i slutten av oktober, og det er én flyvning tilgjengelig den dagen jeg kan reise (kan kun denne datoen). Dette er på et ugunstig tid av døgnet, som gjør at jeg mister en hel dag av "langhelgen" jeg har planlagt - da flyet lander rundt kl 01 på morgenen "dagen etter"..

Du bør bestille nå. Tirana er utenfor sesong i oktober. Alternativet er med en mellomlanding. Sjekk momondo.no

Anonymkode: 99642...ab0

AnonymBruker
Skrevet

Sjekke om du kan ta fly til en annen flyplass og bytte fly og selskap. Mye jobb men kan hende du er heldig.

Anonymkode: ca60b...8f9

AnonymBruker
Skrevet
mamma0703 skrev (10 timer siden):

Jeg tok et raskt søk nå. Både LOT og Lufthansa har fly fra Gardermoem ved 11 tiden, framme rundt kl 17. Prøv igjen rett fra disse.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tok et raskt søk nå. Både LOT og Lufthansa har fly fra Gardermoem ved 11 tiden, framme rundt kl 17. Prøv igjen rett fra disse.

Takk!

Matcher dessverre ikke med mine datoer såklart 😂 men takk for hjelpen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...