AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Fjernet masse føflekker med laser i ansiktet. Det var spesielt én jeg virkelig ville ha vekk. Alle er borte, bortsett fra denne selvfølgelig.. har dratt tilbake til samme lege hele fire ganger for å fjerne den med laser. Den blir «borte», men når såret gror er den der igjen.. hva kan jeg gjøre? Vil ikke fjerne den med annet enn laser da jeg får veldig stygge arr. Den er i ansiktet. Ellers hadde jeg ikke brydd meg. Den var mer utstående og brun før, men den er fortsatt utstående og nå ser den nesten mer vorte ut Anonymkode: da097...34f
Minitroll Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Laser tar ikke utstående nevus eller fibromer. Hvem i alle dager er det som råder deg til laser her? Kan umulig være fagfolk. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Minitroll skrev (1 time siden): Laser tar ikke utstående nevus eller fibromer. Hvem i alle dager er det som råder deg til laser her? Kan umulig være fagfolk. Er en kosmetisk lege. Hvordan kan jeg få den vekk? Høvle den ned? Anonymkode: da097...34f
Minitroll Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er en kosmetisk lege. Hvordan kan jeg få den vekk? Høvle den ned? Anonymkode: da097...34f Småkirurgi er eneste mulighet.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Finn frem kniven og få heller et lite arr enn føflekk, bedre det Anonymkode: ec9df...319
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Finn frem kniven og få heller et lite arr enn føflekk, bedre det Anonymkode: ec9df...319 Jeg får store røde klumpete arr av å bare sy ett sting så er ikke mulig Anonymkode: da097...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå