AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Del Skrevet 6. august Hei alle sammen, Jeg ville bare dele en opplevelse jeg hadde nylig. Jeg prøvde meg på et okkult ritual for å kontakte min avdøde svoger, Erik. Jeg hadde lest en del om spiritisme og okkulte ritualer og tenkte at jeg skulle gi det et forsøk. Så, en mørk høstkveld dro jeg til den gamle hytta ved innsjøen, et sted hvor Erik og jeg tilbrakte mye tid sammen før han døde. Jeg plasserte stearinlys i en sirkel rundt hytta og tente dem. I midten av sirkelen la jeg noen av Eriks personlige eiendeler: en fiskekrok, en lommelykt og en gammel hatt. Jeg startet med å mumle gamle besvergelser fra en støvete bok om spiritisme. For å styrke ritualet skar jeg et lite kutt i hånden min og lot bloddråpene dryppe på gjenstandene som en offergave for å tilkalle hans ånd. Plutselig ble luften rundt meg kjøligere, og vinden stilnet. Lysene flakket, og en svak tåke begynte å forme seg i sirkelen. Ut av tåken steg Erik frem, eterisk og uvirkelig. Han så på meg med et alvorlig blikk og sa stille: "Jeg er her." Vi utvekslet noen få ord, og jeg spurte ham om hvordan det var etter døden. Erik lo og sa at han var i helvete, men at det faktisk var ganske fett! Han beskrev det som en slags evig rockefestival med alle favorittmusikerne hans, non-stop grilling, og ingen regler eller ansvar. Han sa at det var mye mer underholdende enn han noen gang hadde forestilt seg, og at han hadde det ganske bra der. Selv om det var en kort samtale, ga det meg en merkelig form for trøst. Erik virket tilfreds og glad, til tross for den uventede situasjonen. Da vi avsluttet, forsvant han sakte tilbake i tåken, og lysene sluknet en etter en. Jeg satt igjen med en følelse av ro, visste at jeg hadde fått den avslutningen jeg trengte. Jeg vet at dette kanskje høres utrolig ut, men det var en veldig personlig og dyptgående opplevelse for meg. Er det noen andre her som har hatt lignende erfaringer eller som har prøvd lignende ritualer? Anonymkode: 8ec71...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Del Skrevet 6. august Hvilken bok var det du mumlet disse gamle besvergelsene fra? Og hvilke besvergelser var det? Hvis den var støvete, så må det ha vært en bok du selv hadde hjemme? Hvor har du lest at du må kutte deg for å få kontakt med ånder? Det er ikke himmel og helvete i åndeverden, så hvis du faktisk hadde en åndelig opplevelse og ikke bare troller, så har nok ånden drevet gjøn med deg Og det forstår jeg isåfall veldig godt at den gjorde når du tenner lys rundt en hel hytte og kutter deg i hånden for å få kontakt, som om at det er det som må til for å aktivere det tredje øyet liksom 😅 Anonymkode: b5871...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Del Skrevet 6. august Hvis du tente lys rundt hele hytta, hvor la du tingene, midt i hytta? Hvor var midten? Fett hvis dette er sant Anonymkode: 98ac3...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Del Skrevet 6. august Dette hang ikke logisk sammen. 2/10. Anonymkode: 8ecd4...cf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 6. august #5 Del Skrevet 6. august AI? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. august #6 Del Skrevet 6. august Kjøp en bok om sopparter. Man skal være forsiktig med hva man spiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 6. august #7 Del Skrevet 6. august Rotemor skrev (2 minutter siden): Kjøp en bok om sopparter. Man skal være forsiktig med hva man spiser. Hytta ligger nok i et typisk fleinsopp område Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 6. august #8 Del Skrevet 6. august kvinne guiden skrev (2 minutter siden): Hytta ligger nok i et typisk fleinsopp område Jeg er redd for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne guiden Skrevet 6. august #9 Del Skrevet 6. august Rotemor skrev (1 minutt siden): Jeg er redd for det. Jeg er også litt redd, best å holde seg unna sånt, ellers risikerer man å se døde svogere, rosa elefanter og annet fanteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Del Skrevet 6. august Ars Goetia eller noe i den dur.. har ikke boka her, den ligger på hytta. Gammel bok jeg fant på et antikvariat for mange år siden. Svært beist av en bok med veldig tungt/gammeldags språk så har ikke lest så mye av den. Lysene var inne i hytta 😄 Anonymkode: 8ec71...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Del Skrevet 7. august Kjeder du deg nå når det er skoleferie? Anonymkode: 1fb42...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå