AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Vurderer denne stolen, men ingen butikker i nærheten har den fysisk så jeg får ikke prøvd den i bilen min. Jeg kjører en Renault Zoe, så den er ganske liten. Er det noen som har denne stolen og vet om den passer greit i liten bil? Anonymkode: cee24...61c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vurderer denne stolen, men ingen butikker i nærheten har den fysisk så jeg får ikke prøvd den i bilen min. Jeg kjører en Renault Zoe, så den er ganske liten. Er det noen som har denne stolen og vet om den passer greit i liten bil? Anonymkode: cee24...61c Snakk med bilens forhandler/selger der du bor. Bilforhandler har ofte gode peiling på sikring av barn/ekstrautstyr til bilene de selger. Anonymkode: 520b1...bf5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Skal det sitte flere i bilen? Anonymkode: c9c1e...994
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Snakk med bilens forhandler/selger der du bor. Bilforhandler har ofte gode peiling på sikring av barn/ekstrautstyr til bilene de selger. Anonymkode: 520b1...bf5 Akkurat det kan vel diskuteres....ikke en gang på butikker som selger bilstoler kan man regne med å få riktig informasjon. Anonymkode: 989a5...d0f 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat det kan vel diskuteres....ikke en gang på butikker som selger bilstoler kan man regne med å få riktig informasjon. Anonymkode: 989a5...d0f Da har du vært på noen dårlige butikker. Anonymkode: 520b1...bf5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 Om det teknisk sett er plass og hvor i bilen du kan ha setet kan du sjekke her: https://axkid.com/vehicle-list/ (men den sier ikke noe om hvor god plass en evnt passasjer foran vil få, som ikke nødvendigvis er så mye) Anonymkode: 70e51...d06
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 Hadde axkid 1 i en VW Polo for noen år siden. Det gikk veldig greit. Barnet satt der til 3,5 år ca. Så byttet vi bil. Anonymkode: 749d4...6c9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Snakk med bilens forhandler/selger der du bor. Bilforhandler har ofte gode peiling på sikring av barn/ekstrautstyr til bilene de selger. Anonymkode: 520b1...bf5 Har de vel ikke... 😆 Kunnskapen om sikring av barn i bil er generelt svært lav i Norge, og den er vel høyest blant de som har barn i riktig alder og som prioriterer dette. Selgere vet svært lite. Anonymkode: 9a918...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 Får nok plass, men neppe noen i setet foran. Anonymkode: be9c4...53a
Sydenkupp Skrevet 7. august 2024 #10 Skrevet 7. august 2024 Spør på Bilstolgruppa på Facebook. Der får du hjelp til det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå