Gå til innhold

Sexleketøy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om at partner har sexleketøy? 
Nylig fant jeg en eske med 5 forskjellige fleshlights .. Jeg kan gå med på at han har hvertfall 1, men 5 stykker … 

Jeg er gravid så lysten er ikke så veldig høy om dagen, men kjente det stakk inni meg når jeg fant denne esken.. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 17068...a5b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jeg positiv til. Vi bruker leker både sammen og hver for oss. 

Det er jo heldigvis ikke slik at å være i et parforhold betinger at man ikke kan ha en seksualitet også alene. 

Anonymkode: 3e860...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bedre med fleshlights enn at han oppsøker andre damer for å dekke behovet? Jeg tenker at det kan bety at han har sterkere seksualbehov enn det du kan dekke nå, men at han er glad i deg og derfor "ordner seg selv" med fleshlights fremfor å være utro.  Godt tegn, tenker jeg. Kanskje du skal utfordre ham på å bruke disse lekene sammen med deg, eller når du ser på?

Anonymkode: 00741...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt uttrykk for at jeg gjerne ville se ham bruke dem, og få lov til å bruke dem på ham. 

Jeg har langt over 5 leketøy selv. 

Anonymkode: d03f0...947

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg at han må ha god plass i skapet. Fleshlights er ikke akkurat små 😮

Jeg synes egentlig ikke det er noe galt i det, men ville nok reagert som deg (inni meg) allikevel. Det er liksom noe med inntrykket det gir. En mann som har som hobby å onanere til den store gullmedaljen, og som stadig jakter nytt utstyr til den ultimate runken? :D 

Anonymkode: f924b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott om partner har egne leketøy. Jeg har masse leketøy selv, og jeg elsker å bruke de sammen med partner!

Tenner meg bare masse 😊

Anonymkode: 384df...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig forskjellen på en og fem fleshlights? Hvor mange sexleketøy har du?

Selv har jeg bare en, men de er jo utformet forskjellig på innsiden og utsiden (munn, vagina og anal).

Snakk med ham om det! Personlig ser jeg ikke forskjell på at menn og kvinner har sexleketøy.

Anonymkode: 84632...720

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...