AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Del Skrevet 6. august ? Anonymkode: 6d96c...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Del Skrevet 6. august Engasjement i form av å ville ha kontakt og møtes er vel første punkt. Men enkelte er jo også redde for å ta første steg her, så ballen må gå begge veier. Anonymkode: 13211...d77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 6. august #3 Del Skrevet 6. august Det å like noen, bli likt eller ikke likt i voksen alder er ikke så viktig. Det forutsettes at en møtes på vanlige vilkår, og at det er et grunnlag for vennskap der. Ofte er en ikke i en setting med folk som ikke liker deg, så å dvele ved det, har jeg aldri brukt tid på. En liker eller ikke-liker folk, folk flest bruker ikke så mye energi på folk som ikke liker en. En er ikke i en setting med noen som en ikke er i setting med. Sånn må det jo være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #4 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Engasjement i form av å ville ha kontakt og møtes er vel første punkt. Men enkelte er jo også redde for å ta første steg her, så ballen må gå begge veier. Anonymkode: 13211...d77 Opplever det samme. Hva vil din anbefaling være? Hvem bør sende første "invitasjon"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #5 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Engasjement i form av å ville ha kontakt og møtes er vel første punkt. Men enkelte er jo også redde for å ta første steg her, så ballen må gå begge veier. Anonymkode: 13211...d77 Hvis en trygg på sin kjærlighet til dama så bør han ikke være redd for å ta første steget synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 6. august #6 Del Skrevet 6. august Jeg tenker at livet i første rekke er en realistisk affære. Hvordan er den konkrete situasjonen nå? Om jeg er invitert et sted eller ikke, vil ikke være relevant her, så lenge jeg ikke aktivt har gått inn for å være invitert eller ikke til noe????? Så tenker jeg at i møte med andre må det være en felles inngangsport, og er det ikke det, så er det ikke det. Og det å leve i skyggen av noen, enten som belastning eller fordel, interesse eller ikke, er noe som jeg tenker er helt uaktuelt her, og også totalt fjernt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #7 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Engasjement i form av å ville ha kontakt og møtes er vel første punkt. Men enkelte er jo også redde for å ta første steg her, så ballen må gå begge veier. Anonymkode: 13211...d77 Hvorfor vente lenge. Livet er ALTFOR KORT. Livet har ikke pause knapp. Livet må leves her og nå. Hilsen ei som har gått gjennom en alvorlig sykdom og tøff behandling og fått STERKE FØLELSER for en for første gang i sitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 6. august #8 Del Skrevet 6. august Gullfjer19 skrev (2 minutter siden): Hvorfor vente lenge. Livet er ALTFOR KORT. Livet har ikke pause knapp. Livet må leves her og nå. Hilsen ei som har gått gjennom en alvorlig sykdom og tøff behandling og fått STERKE FØLELSER for en for første gang i sitt liv. Lykke til med forholdet ditt til vedkommende. Og god bedring. Skjønner at det er tøft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #9 Del Skrevet 6. august Hoia skrev (2 minutter siden): Lykke til med forholdet ditt til vedkommende. Og god bedring. Skjønner at det er tøft. Håper det blir noe forhold 🙏🙏🙏 Takk for det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 6. august #10 Del Skrevet 6. august Gullfjer19 skrev (Akkurat nå): Håper det blir noe forhold 🙏🙏🙏 Takk for det 🙂 Ja, det håper jeg for dere begge to. Lykke til med forholdet deres. Jeg kjenner jo ikke dere, men jeg er helt sikker på at dere er en god match! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #11 Del Skrevet 6. august Hoia skrev (1 minutt siden): Ja, det håper jeg for dere begge to. Lykke til med forholdet deres. Jeg kjenner jo ikke dere, men jeg er helt sikker på at dere er en god match! Tusen hjertelig 🙂🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #12 Del Skrevet 6. august https://www.elitesingles.no/radgiver/singelliv-og-partnersok/tegn-pa-forelskelse Anonymkode: 03843...233 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #13 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://www.elitesingles.no/radgiver/singelliv-og-partnersok/tegn-pa-forelskelse Anonymkode: 03843...233 Sendte du den til meg eller til Ts? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfjer19 Skrevet 6. august #14 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 time siden): ? Anonymkode: 6d96c...b59 ?? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå