Gå til innhold

Suite på kielferga med barn??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne hatt suite på båten, siden vi har med 2 barn.. men det kommer aldri opp som alternativ noen dager jeg prøver.. er det ikke lov med barn på suite? 🙄

Anonymkode: cdff5...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle gjerne hatt suite på båten, siden vi har med 2 barn.. men det kommer aldri opp som alternativ noen dager jeg prøver.. er det ikke lov med barn på suite? 🙄

Sikkert lov..men du må se om dere kan være 4 der.. tror disse bare har seng til 2.  Hvor gamle er de

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (6 minutter siden):

Sikkert lov..men du må se om dere kan være 4 der.. tror disse bare har seng til 2.  Hvor gamle er de

Får liksom ikke opp alternativet når jeg legger inn barna.. baby og 3år, så babyen sover i foreldersengen, og 3-åringen i reiseseng 🤔 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får liksom ikke opp alternativet når jeg legger inn barna.. baby og 3år, så babyen sover i foreldersengen, og 3-åringen i reiseseng 🤔 

Da må dere ringe båten og høre om dere kan ta med reise seng og ar barnet kan sove i deres seng. Men jeg ville nok tatt baby i reise seng å...disse sengene er ikke så store og 2 voksne og baby der er nok litt Trangt og kanskje ikke så trygt

• Nyttig 1
Skrevet

De er vel ofte utsolgt. Det er de største lugarene og absolutt plass til barn. 

• Liker 1
Gjest jegerrinne
Skrevet

Vi pleier å ta lugar med knonekt.  Da er ene rommet med dobbelt seng og dør inn til et rom til meg 2 underkløyer og 2 overkøyer.  Der er der mulighet og plass til reiseseng

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Du må ringe og bestille, kan ikke bestilles på nettet. Kan ha to barn på suite. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
jegerrinne skrev (4 minutter siden):

Vi pleier å ta lugar med knonekt.  Da er ene rommet med dobbelt seng og dør inn til et rom til meg 2 underkløyer og 2 overkøyer.  Der er der mulighet og plass til reiseseng

Hva er knonekt og underkløyer?
Jeg har aldri hørt disse ordene før

Anonymkode: f2531...9c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er knonekt og underkløyer?
Jeg har aldri hørt disse ordene før

Anonymkode: f2531...9c8

Litt godvilje, så skjønner du det nok :) 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...