AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Ser folk forslå det til en ekstra inntekt, men hvor i all verden får man tak i kjøpere? Hvor selger man disse trusene liksom? Lurer oppriktig. Anonymkode: b4e0e...f15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 7. august 2024 #2 Del Skrevet 7. august 2024 Ingen vil ha dine møkkatruser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Del Skrevet 7. august 2024 ashley jackson skrev (11 timer siden): Ingen vil ha dine møkkatruser. Hvordan vet du? Anonymkode: ca1d4...bc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #4 Del Skrevet 7. august 2024 Haha! I sin tid tok folk kontakt via wordfeud... Gjorde gode penger på å selge brukte nylonstrømper som student 😂 Anonymkode: 67cbe...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 Overalt. Har solgt vanlige ting på Finn og Facebook, og ca 4 av 10 ganger får jeg melding om jeg er villig til å legge ved en truse ( og av og til en brukt sokk(!) ), så betaler de dobbelt. Anonymkode: d7346...e7b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Ikke tillatt å legge inn annonse for brukt truse på finn, men en brukt strømpebukse og brukte sokker er greit. Og da ruller det videre derifra... du blir kontaktet. Anonymkode: 27a6e...f0d 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 21.20): Ser folk forslå det til en ekstra inntekt, men hvor i all verden får man tak i kjøpere? Hvor selger man disse trusene liksom? Lurer oppriktig. Anonymkode: b4e0e...f15 Legg de ut på facebookprofilen din til spott og spe (klarte ikke holde fingrene unna…) Anonymkode: 8851c...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 8. august 2024 #8 Del Skrevet 8. august 2024 On 8/7/2024 at 7:26 AM, ashley jackson said: Ingen vil ha dine møkkatruser. Jo desverre så er det mange som vil det. Stort markede for brukte truser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .Daniel. Skrevet 8. august 2024 #9 Del Skrevet 8. august 2024 (endret) Kanskje det finnes noen på din lokale bar. Endret 8. august 2024 av .Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #10 Del Skrevet 8. august 2024 Lurer på det samme... Anonymkode: c16d9...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Del Skrevet 8. august 2024 Jeg har kun blitt kontaktet direkte, nysgjerrig som jeg var så måtte jeg jo spørre litt.. å få ett par tusen for en gammel slitt truse høres jo helt greit ut.. Til man skjønner at det ikke bare er det.. du må gjerne møte personen som vil ha de personlig overlevert.. fortsatt varme.. Så det er ikke noe som frister, selv om det høres ut som latterlig lettjente penger. Anonymkode: 420a4...f50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Del Skrevet 8. august 2024 Håper inderlig at du i det minste er ung… Men uansett, yuk. Folk har sine fetisjer, greit det… Mulig jeg er over gjennomsnittet opptatt av renslighet og hygiene, men brukte truser er i mine øyne 🤮 Anonymkode: fcdb5...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #13 Del Skrevet 8. august 2024 ashley jackson skrev (På 7.8.2024 den 7.26): Ingen vil ha dine møkkatruser. 🤣 Å jo da! Overraskende mange både VIL OG ØNSKER å kjøpe brukte truser, strømpebusker, sokker… Truser og strømpebukser er big business! Brukte strømpebusker selger best! For da er det på en måte truse og sokker i ett✌️ Tips; Truser i forskjellige stoff typer selger forskjellig.. Det er pris forskjell på bomulls truser og silketruser foreksempel😁 Vet ikke hvor det er best å selge da.. Men en studievenninne la ut ‘’klespakker’’ på Finn med litt forskjellig.. Med ordene godt brukte bukser, foreksempel.. Og: Har masse liggende, ta kontakt for å høre om jeg har spesifikke plagg.. OBS; Hun la ut vanlige klespakker i utgangspunktet! Men fikk raskt spørsmål om de ‘’spesifikke plaggene’’ og pris forslag.. Hun ble selvsagt sjokkert først, men skjønte fort at hun kunne tjene greit🤣 Anonymkode: 68f0c...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #14 Del Skrevet 8. august 2024 Nakentid er en side du kan legge ut slikt for kjøp og salg. Ellers kan Finn brukes, om man er litt kreativ i ordvalget. Lag en annonse for feminint undertøy, så skal du se at snuskete mannfolk tar kontakt... Anonymkode: e6e65...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #15 Del Skrevet 8. august 2024 Anbefaler nye truser, de flnnes i de fleste butikker. Anonymkode: a95a6...5b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morts89 Skrevet 29. august 2024 #16 Del Skrevet 29. august 2024 Kjøper mine truser i butikk, syns det er mer pirrende å tenke på hva damen i kassa tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #17 Del Skrevet 29. august 2024 Hololo skrev (På 8.8.2024 den 9.07): Jo desverre så er det mange som vil det. Stort markede for brukte truser Desverre? Anonymkode: 74c75...7f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #18 Del Skrevet 29. august 2024 Når er en truse brukt lenge nok til at den kan selges? Anonymkode: 74c75...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2024 #19 Del Skrevet 30. august 2024 AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 9.22): Jeg har kun blitt kontaktet direkte, nysgjerrig som jeg var så måtte jeg jo spørre litt.. å få ett par tusen for en gammel slitt truse høres jo helt greit ut.. Til man skjønner at det ikke bare er det.. du må gjerne møte personen som vil ha de personlig overlevert.. fortsatt varme.. Så det er ikke noe som frister, selv om det høres ut som latterlig lettjente penger. Anonymkode: 420a4...f50 Var et program på Insider med Janne Amblem. Der gikk truseselgeren med trusen under skjørtet og tok trusen av seg da kjøperen kom, ute på gaten i all offentlighet. Aldri forstått verken den som selger eller den som kjøper, på den måten. Anonymkode: 8851c...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå