AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Er bedt til kaffe og kaker i bryllup. Det står ingenting om antrekk i invitasjonen, men har inntrykk av at det ikke er noe stivt bryllup. Lurer derfor på om jeg kan ha noen lave gode sko istedenfor pensko med hæl? Ser jo at folk nå for tiden bruker pene joggesko til kjoler og annet pent tøy. Anonymkode: 7bbeb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er bedt til kaffe og kaker i bryllup. Det står ingenting om antrekk i invitasjonen, men har inntrykk av at det ikke er noe stivt bryllup. Lurer derfor på om jeg kan ha noen lave gode sko istedenfor pensko med hæl? Ser jo at folk nå for tiden bruker pene joggesko til kjoler og annet pent tøy. Anonymkode: 7bbeb...6ca Nei, du kan ikke gå i joggesko i et bryllup, men pene ballerinasko går fint. Anonymkode: f6634...72e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, du kan ikke gå i joggesko i et bryllup, men pene ballerinasko går fint. Anonymkode: f6634...72e Nei, jeg hadde ikke tenkt å gå med joggesko, men nevnte at nå for tiden så brukes joggesko til kjoler osv, så om jeg kunne gå med gode stoffsko. De er ballerina lignende. Anonymkode: 7bbeb...6ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellinoor Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 (endret) --- Endret 28. november 2024 av Ellinoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. august 2024 #5 Del Skrevet 7. august 2024 Ballerina som du tenkte eller noe i den gaten passer helt fint. En må ikke gå i høye hæler, og enda mindre når det er mer uformelt og du er bedt til kaffe. Viktig med rene og hele sko i sånne anledninger, da kommer en mer unna om det ikke er så mye «ekstra» med dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ser jo at folk nå for tiden bruker pene joggesko til kjoler og annet pent tøy. Anonymkode: 7bbeb...6ca Hva slags bryllup er du i…? Anonymkode: a9f7a...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva slags bryllup er du i…? Anonymkode: a9f7a...5d3 Nå mener jeg sånn generellt til kjoler, penkjoler og mer uformelle, til hverdag og fest. Å jeg har ikke tenkt å ha joggesko, men nevnte det siden jeg ofte ser det, å tenkte at jeg kanskje kunne ha noen pene lave ballerinaaktige stoffsko - som selvsagt er rene og hele. Når det er sagt så har jeg vært i bryllup der bruden hadde pene hvite joggesko, ikke tradisjonelle joggesko da, å jobbet med ei som skulle style opp hvite joggesko med bling. Så helt ute er det tydeligvis ikke. Anonymkode: 7bbeb...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 TS illustrerer jo bare at mange idag går med joggesko/sneakers til kjoler og skjørt. Hun sier ikke at hun skal gå i det i nevnte bryllup. En skal ikke mange år tilbake hvor det å gå i sneakers til kjole og skjørt var veldig uvanlig, og ikke noe en gjorde. Jeg syntes ikke det var vanskelig å forstå illustrasjonen og tankerekken til TS her, men det er meg 😊 Som alt nevnt så vil ballerina eller tilsvarende sko, som er rene og hele, vil passe helt fint når du skal komme til kaffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nå mener jeg sånn generellt til kjoler, penkjoler og mer uformelle, til hverdag og fest. Å jeg har ikke tenkt å ha joggesko, men nevnte det siden jeg ofte ser det, å tenkte at jeg kanskje kunne ha noen pene lave ballerinaaktige stoffsko - som selvsagt er rene og hele. Når det er sagt så har jeg vært i bryllup der bruden hadde pene hvite joggesko, ikke tradisjonelle joggesko da, å jobbet med ei som skulle style opp hvite joggesko med bling. Så helt ute er det tydeligvis ikke. Anonymkode: 7bbeb...6ca Hva folk har på til kjole til hverdags er da irrelevant for et bryllup. Menn går med jeans, t-skjorte og blazer til hverdags - ja, fortsatt mange som sitter fast i 2010 - men det endrer ikke på hva vanlige kutyme for menn er i norske bryllup - dress i en ikke-prangende farge, skjorte, slips eller sløyfe og pensko. Anonymkode: a9f7a...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #10 Del Skrevet 17. august 2024 Ts her. Nå har jeg vært i bryllupet, og hadde de planlagte skoene på meg Vil også opplyse om at det var flere som hadde joggesko på seg, å det var ikke alle som hadde nøytrale pene joggesko, men så noen med godt brukte joggesko på, både til dress og kjole. Så mange tenker nok komfort når det gjelder sko Anonymkode: 7bbeb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #11 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 21.57): Nei, jeg hadde ikke tenkt å gå med joggesko, men nevnte at nå for tiden så brukes joggesko til kjoler osv, så om jeg kunne gå med gode stoffsko. De er ballerina lignende. Anonymkode: 7bbeb...6ca Ja, det tenker jeg at du kan. Anonymkode: 0b1f6...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #12 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Nå har jeg vært i bryllupet, og hadde de planlagte skoene på meg Vil også opplyse om at det var flere som hadde joggesko på seg, å det var ikke alle som hadde nøytrale pene joggesko, men så noen med godt brukte joggesko på, både til dress og kjole. Så mange tenker nok komfort når det gjelder sko Anonymkode: 7bbeb...6ca Oi, hva slags bryllup var dette? Jeg har aldri opplevd det i bryllup jeg har vært i. Anonymkode: 0b1f6...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #13 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oi, hva slags bryllup var dette? Jeg har aldri opplevd det i bryllup jeg har vært i. Anonymkode: 0b1f6...f53 Det var ikke noe høytidelig bryllup, å ingen kleskoder med innbydelsene. Anonymkode: 7bbeb...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå