AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Har en 2-åring som trenger et sted å sitte ved TV-en. Han vil gjerne sitte myyyyye nærmere enn det sofaen har å by på, men begynner å bli litt ucomfy på gulvet. Noen som har noen gode tips til godstol for de minste? Anonymkode: df422...3e8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 sjekk synet først Anonymkode: 32049...029 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): sjekk synet først Anonymkode: 32049...029 Ingenting galt med synet. Både jeg og pappaen holdt på på akkurat samme måte da vi var små. Vet om nok av små som helst kunne tenke seg å være inni TV-en å se på. Anonymkode: df422...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Trenger en 2 åring å se på tv i det hele tatt?? Anonymkode: 8f045...0bc 4
smurfebuss Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Denne: https://www.ikea.com/no/no/p/poaeng-barnestol-bjorkefiner-knisa-lys-beige-s49412561/ Det beste med stolen er at man kan ta av hele puta i et knips og slenge den i maskina om de griser eller har tisseuhell. Jada, bare 40 grader, men hvor ofte får man vaska gulvteppet sitt på 60 om barnet skvetter på det. Jeg bare spør. 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingenting galt med synet. Både jeg og pappaen holdt på på akkurat samme måte da vi var små. Vet om nok av små som helst kunne tenke seg å være inni TV-en å se på. Anonymkode: df422...3e8 At foreldrene har perfekt syk, betyr ikke av avkommet også har perfekt syn. Men du spør om sitteplass, en stor saccosekk var lenge en grei løsning her. Men da kulene begynte å tyte ut, gikk hele sekken ut… Anonymkode: 7ae41...b8d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 Gir meg ende over av folk her😂🤦🏻♀️ Hva har folk med om barnet ser på tv, her styrer nok foreldra selv! Måtehold er et ord bedreviterene på KG bør lære seg🤪 Og jo mange barn elsker å stå helt oppi tv, eller sitte nærmere UTEN at det et noe galt med synet! Jeg har ikke noen stol tips, men jeg k38 liker fortsatt saccosekken! Og ikke kjøp den billigste så slipper du kuler😊 Anonymkode: 43777...6f8 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #8 Skrevet 6. august 2024 Vi hadde barnestol fra KlipKlap, den var veldig populær her 😊 Anonymkode: e0234...a2e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Skrevet 6. august 2024 Er det barnet som uttrykker at det EF ukomfortabelt, eller noe dere tror. Grunnen til at jeg spør er mange barn liker å sitte på golvet. Velg en stol som krever at barnet sitter ordentlig, dvs ikke ligger henslengt i en saccosekk. Anonymkode: 8c696...cce 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #10 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Gir meg ende over av folk her😂🤦🏻♀️ Hva har folk med om barnet ser på tv, her styrer nok foreldra selv! Måtehold er et ord bedreviterene på KG bør lære seg🤪 Og jo mange barn elsker å stå helt oppi tv, eller sitte nærmere UTEN at det et noe galt med synet! Jeg har ikke noen stol tips, men jeg k38 liker fortsatt saccosekken! Og ikke kjøp den billigste så slipper du kuler😊 Anonymkode: 43777...6f8 Vi hadde denne https://bedtime.no/produktkategori/merker/fatboy/beanbags/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADHcWZJq95JGetBpPvgLDCX6Vt8Zr&gclid=EAIaIQobChMIzcWk-KXhhwMVBxmiAx1F9CPLEAAYASAAEgJHFvD_BwE vil ikke akkurat kalle den billig. Men den var godt brukt, av flere barn da kulene kom sprettende. Anonymkode: 7ae41...b8d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #11 Skrevet 6. august 2024 Sakkosekk er populært her 😊 Anonymkode: 9311f...fd1 2
NinaLisa Skrevet 7. august 2024 #14 Skrevet 7. august 2024 Jeg ville kjøpt en lenestol beregnet på barn. Vi hadde en i skinn med tilhørende fotskammel. Den var god å sitte i å lett å holde ren. Vi har prøvd saccosekk også men den gir mye lyd å er ikke enkel for et barn å sitte rolig i. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #15 Skrevet 7. august 2024 lurt å sjekke synet likevel, selv om barn liker å sitte nærme. Akkurat som man sjekker hørsel først om barnet ikke reagerer når du snakker Anonymkode: 32049...029
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #16 Skrevet 7. august 2024 Alle mine barn satt/stod helt foran skjermen i den alderen. Ingenting galt med synet deres. Mine satt bare på gulvet, evt på en pute. Satt ikke så lenge i ro uansett. Synes den stolen fra IKEA så veldig grei ut. Men nå er mine store og sitter i sofaen. Anonymkode: 7703c...6a9 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #17 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gir meg ende over av folk her😂🤦🏻♀️ Hva har folk med om barnet ser på tv, her styrer nok foreldra selv! Måtehold er et ord bedreviterene på KG bør lære seg🤪 Og jo mange barn elsker å stå helt oppi tv, eller sitte nærmere UTEN at det et noe galt med synet! Jeg har ikke noen stol tips, men jeg k38 liker fortsatt saccosekken! Og ikke kjøp den billigste så slipper du kuler😊 Anonymkode: 43777...6f8 Takk for en fornuftig stemme! 💛 Barnet ser på tv mens jeg lager middag fordi han trenger ro etter bhg og jeg trenger å få laget middag. Det er den eneste skjermbruken han har så har ingen dårlig samvittighet Saccosekk er mannens førstevalg, så spørs om vi går for det. Kanskje like greit å kjøpe en som passet for både voksne og barn 🤔 ts AnonymBruker skrev (2 timer siden): lurt å sjekke synet likevel, selv om barn liker å sitte nærme. Akkurat som man sjekker hørsel først om barnet ikke reagerer når du snakker Anonymkode: 32049...029 Ingen indikasjoner på at det er noe galt med synet hans. Han elsker bøker og har ingen oppsiktsvekkende adferd i hverken boklesing eller lek. Vi kommer ikke til å stresse med det. Hørselen er også helt i orden Nå håper jeg vi kan legge diskusjonen om syn død, da det overhodet ikke var det jeg spurte om. For de som har vanskelig for det kan jeg omformulere spørsmålet: Har en 2-åring som trenger et godt sittemøbel. Noen tips? Ellers, tusen takk for gode tips og lenker! Har kikket på stolen fra ikea, men lurer på om den blir hard å sitte på? ts Anonymkode: df422...3e8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #18 Skrevet 7. august 2024 Denne er super: https://www.ikea.com/no/no/p/poaeng-barnestol-bjorkefiner-knisa-lys-beige-s49412561/ Hendte jeg skled ned i den selv innimellom 😆 Anonymkode: 8b101...9f7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #19 Skrevet 7. august 2024 En toåring skal helst ikke sitte så mye å se på tv. Om barnet begynner å stå eller krype ut av sofaen så betyr det at barnet har sett for mye og kroppen sender signaler til barnet om at det må røre på seg Anonymkode: 35c93...316 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå