Lassie Skrevet 22. februar 2006 #21 Skrevet 22. februar 2006 IdaC; buketten din var alldeles nydelig!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. februar 2006 #22 Skrevet 22. februar 2006 Ja, den var helt utrolig flott!
Trampe Skrevet 22. februar 2006 #23 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Åååh, nydelige buketter - både monja, idac og augustbrud 02!!! :-D Er det flere som har bilder? Jeg leter etter min bukett nemlig, og jeg har ikke funnet en som passer meg perfekt ennå.... Endret 22. februar 2006 av Ithaca
lil Skrevet 22. februar 2006 #24 Skrevet 22. februar 2006 Flotte buketter alle sammen!! Og spesielt den siste, vakreste jeg noen gang har sett!! Tenker å bruke 1500-2000 på bukett, tilsammen 3500 på blomster omtrent. Syntes det er litt dyrt ja Men jeg får rabatt på det, kanskje 40%. Håper det
Annie Skrevet 23. februar 2006 #25 Skrevet 23. februar 2006 Åååh, nydelige buketter - både monja, idac og augustbrud 02!!! :-D Er det flere som har bilder? Jeg leter etter min bukett nemlig, og jeg har ikke funnet en som passer meg perfekt ennå.... ← Gå til blomsterdekoratøren. Ha med bilde av kjolen eller forklar hvordan kjolen ser ut, så kan dere sammen designe en bukett kun for deg. Det gjorde jeg da jeg giftet meg og jeg ble kjempefornøyd.
IdaC Skrevet 24. februar 2006 #26 Skrevet 24. februar 2006 Tusen takk for skryt av brudebuketten min Alltid moro å høre sånt! Det var mine forlovere som hentet den mens jeg var hos frisøren, og de hadde fått tårer i øynene da de hadde så buketten. De syns den så så praktfull ut. Som sagt tidligre, den kostet litt, men jeg syns at den var verdt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå