Gå til innhold

Pris på blomsterbukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har fått pris på den buketten jeg ønsker å ha men det kom seg på 1500-2000 kr. :overrasket: Synes det er veldig mye penger på en bukett.

Hvor mye har dere tenkt å bruke på buketten deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bukett kosta 1500 kroner. Ble 2500 kroner med fire brystbuketter og tre brudepikebuketter.

Skrevet
Hei jeg har fått pris på den buketten jeg ønsker å ha men det kom seg på 1500-2000 kr.  :overrasket: Synes det er veldig mye penger på en bukett.

Hvor mye har dere tenkt å bruke på buketten deres?

:overrasket: IKKE så mye iallfall. Skal ha enkelt bryllup også da, så vil ha en heeelt enkel brudebukett av noe slag...

Skrevet

Nå bindes brudebuketter annerledes enn en vanlig bukett da

Skrevet

Jeg betalte nesten 4000.-

Men den var veldig stor.

Skrevet

Min bukett kommer også til å koste nærmere 2000,-, og det er fordi det er mye jobb med å binde den. Mye penger, men det blir verdt det! :)

Skrevet

Jeg betalte 1000 kr for min bukett. Dersom jeg skulle hatt skjulte stilker (eller hva det når var) så ville det blir 500-1000 kr ekstra.

Skrevet

En vanlig brudebukett koster omtrentlig mellom 1500-2000kr.

Jeg undersøkte pris på en bukett jeg tenkte på kunne være grei. Helt enkel hengende med eføy og noen få roser. Prisoverslag: 1500-2000kr. Tror det er veldig standardpris. Jeg ble kjempesjokka, for eføy er ikke akkurat den dyreste blomsten man kan få tak i!

Men egentlig liker ikke jeg hengende buketter så mye, så jeg ble liksom ikke fornøyd med å skulle ha det heller.

Så jeg kikket litt på nettet, i blomsterbutikker ol, og nå har jeg funnet drømmebuketten min! Helt enkel bukett, 3 Calla som er bundet sammen med silkebånd akkurat der jeg skal holde. :) Så nydelig og elegant, men likevel så enkelt - som passer veldig godt til kjolen min.

Det vil koste meg ca. +/- 500kr. Hver Calla koster ca. 120kr der jeg har spurt, også tar de ikke mer enn hundrelappen max på silkebåndet og på å feste sammen buketten. Helt greit faktisk :)

Skrevet

Jeg betaler 1000 kroner for min bukett. En helt enkel, rund rosebukett.

Skrevet

Jeg har satt av 2000 kr på budsjettet, fordi jeg har lest og hørt at 2000 er vanlig pris for brudebuketten. (Men håper å kunne spare inn litt her egentlig...)

Skrevet

Har satt av 2000 til min bukett og to eller tre brystbuketter. Håper selvfølgelig det blir mindre, men dette var hva andre hadde betalt for tilsvarende.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg tenker ikke å bruke mer enn 500 kr. Vil ha en helt enkel en, og er ikke så opptatt av buketten, egentlig.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Jeg tenker ikke å bruke mer enn 500 kr. Vil ha en helt enkel en, og er ikke så opptatt av buketten, egentlig.

Det skal nok gå helt fint. Hvis du ikke er så obsessive som en del andre *kremt* er, så kan du jo gi blomsterdekoratøren et bilde av deg, et bilde av kjolen du skal ha, et budsjett på 500 kr og frie tøyler :)

Da får du noe fint!

Skrevet
Veldig fin bukett og god pris. Fargene passet  deg helt glimrende :)

Ja, jeg var veldig fornøyd med den også. Litt utradisjonelle farger egentlig, men det viktigste er jo at man liker den selv og at den passer en. Jeg kunne desverre aldri hatt hvit eller rød bukett, selvom det er så nydelig.

Skrevet (endret)

Min bukett kom på 2700, men syns at den absolutt var verdt det. Her er bilde av den

Endret av IdaC
Skrevet

Brudebuketter MÅ ikke være dyre, som Bjørnsdatter sier ovenfor her.

Den billigste brudebuketten jeg har solgt ble bestilt fredag kl 1600, bundet om kvelden, og henta lørdag kl 1000.

Den kosta kr 170,- og var praktfull: Tettbundet med oransje premiumroser og passa perfekt til både bunaden og brudens farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...