Gå til innhold

Skeiv i utlandet - hvor bør vi dra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten tenker å reise på ferie til utlandet. Vi er begge kvinner. Lurer bare på om noen har erfaringer med å reise til enten Hellas, Bulgaria eller Spania som skeive, og om det er noe vi bør tenke på eller unngå? Eventuelt om noen har tips til andre sydenland som er trygge for skeive? 

Anonymkode: 518b6...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spania er vel kjent for noen av verdens største pridearrangementer? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Verken Spania eller Hellas bør være noe problem. Bulgaria aner jeg ikke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Malta er veldig åpent for skeive, anbefales.

Anonymkode: d9d43...f2a

• Hjerte 1
Skrevet

Island, Canada, Nederland, Spania. 

Om jeg ikke husker feil, har blant andre søkemotoren "Momondo" et eget kriterie for lhbtq vennlig. 

Håper dere får en fin tur 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

USA . Jeg har veldig god erfaring med Florida.  Vet mange med en gang tenker...etter det som skjedde anbefaler du Florida?? Men det var en galning på et utested. 

Arizona og California opplever jeg også var liberalt. 

Europa og Asia: Storbritannia, Nederland, Spania og Tyskland av de stedene jeg har vært.  Samt Thailand og New Zealand 

Men dette er mine erfaringer. Andre har kanskje andre erfaringer. Jeg er ikke skeiv selv, men har sett hvor det er mye prideflagg, folk av samme kjønn som holder hender/flørter på gata 

Anonymkode: 3885d...140

AnonymBruker
Skrevet

Dere burde jo reise til the gay Capital of Europe, nemlig Sitges i Spania! Selv jeg som er en hetero dame stortrives der, det er så fint der og god stemning :) 

Kan anbefale hotel Platjador ved stranda. Veldig koselig, og de har champagnefrokost inkludert i prisen (eller cava blir det siden det er i Spania). Parrots pub i sentrum (de har også hotell, men er litt bråkete tror jeg) har masse events, quiz, drag show, bingo osv. Hele den gata ved Parrots er full av homovennlige barer. Fin strand er det også i Sitges + ekstremt bra restauranter! 

Mykonos er vel også ganske gay tror jeg, men ekstremt dyrt! Og det er kukete å komme seg til. Sitges er en halvtime ca fra flyplassen i Barcelona. Jeg vet også at Köln i Tyskland har mange puber etc for de som er gay og lgtqbqtw og alt det der. 

Anonymkode: c97ea...373

Skrevet

Ryddet for nedsettende kommentarer og avsporinger. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Key West

Toronto

Anonymkode: b7ef3...671

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...