Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

lurker skrev (Akkurat nå):

Ja, var noen dager etter det da tenker jeg - uttalelsen hans kom 14. august.

Blir han ikke kvalm av seg selv...

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruR skrev (Akkurat nå):

Yes det var det.

Enda et tydelig tegn på hvor lite han faktisk angrer og hvor lite han bryr seg.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Blir han ikke kvalm av seg selv...

Vi får håpe han han er det, om ikke annet innerst inne, kanskje uten at han helt vet det selv?

Skam og selvhat er ikke en uvanlige drivere i mishandling og dårlig adferd/beslutninger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun lest på VG og NRK i dag, helt sikker på at det var referert hos en av dem at JS hadde vært i avhør i dag og at det gjaldt voldtekt tilbake i tid (ikke av henne), men nå finner jeg det ikke igjen… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (1 minutt siden):

Vi vet ikke hvordan vi ville reagert i en lignende situasjon før vi er i den. Så jeg tror vi skal la de fornærmede gjøre det de gjør, og håpe at de kommer seg videre i livet på en god måte etterhvert ❤️ 

Har vært i en lignende situasjon (uten at jeg vet 100 % hva som har skjedd her , det er det bare de to som vet) Men når det går så langt som til anmeldelse ,så er det rart at hun skal låne bilen /ville trodd at hun ble frarådet av advokaten sin til å ha noen som helst kontakt med MBH 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (1 minutt siden):

Jeg har kun lest på VG og NRK i dag, helt sikker på at det var referert hos en av dem at JS hadde vært i avhør i dag og at det gjaldt voldtekt tilbake i tid (ikke av henne), men nå finner jeg det ikke igjen… 

Du har rett, jeg hadde helt gått glipp av dette:

https://www.nrk.no/nyheter/snekkestad-avhort-i-ny-sak-mot-hoiby-1.17135492

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (2 minutter siden):

Avhørt som vitne - i ny voldtektssak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (8 minutter siden):

Den på Skaugum: Under to uker etter at han ble pågrepet i høst... Var det rundt den tiden han kom med den patetiske unnskyldningen sin også, eller? 

To uker etter pågripelsen på hytta, det vil si i oktober.

Dette er den overraskende. 

Den i Tønsberg har vel mange ventet på skulle komme opp. Gått rykten om den lenge på ulike sosiale medier. Kommer nok flere. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (Akkurat nå):

Den i Tønsberg har vel mange ventet på skulle komme opp. Gått rykten om den lenge på ulike sosiale medier. Kommer nok flere. 

Ah, okei. Likevel... Han gjør jo ingen tegn til å ville skjerpe seg.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Se der ja, 26. september. Takk for rettelsen 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg

politiet i Oslo etterforsker 2 stk voldtekter, som de har oppdaget i etterforskningsmaterialet: den fra påska og den fra Skaugum

politiet i Tønsberg etterforsker 1 stk voldtekt, som sannsynligvis er blitt anmeldt av personen selv eller noen rundt som resultat av siktelsen fra i går (påska) som har gjort at man tør.

Men derfor det blir «rot» med hhv 2 og 3 voldtekter. At to ulike politidistrikt er involvert

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner! Skal dere komme med informasjon som ikke er kjent må det legges ved kilder fra nettaviser o.l. Rykter på Jodel, discord o.s.v. er ikke godt nok!

Forumansvarlig

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siktet for voldtekt på Skaugum altså. Så har vi fått det også, midt i all elendigheten. 
Unnskyld. Men hvor faen er de voksne her? Hvordan er det mulig at det er business as usual i de kongelige gemakker, etter at han rett etter siktelsen i september muligens voldtar  på nytt?

Jeg synes faktisk det er helt legitimt å kritisere kronprinsfamilien for denne siste saken. Hvorfor ble han ikke kastet ut tidiigere i høst, evt underlagt meget strenge restriksjoner? Nå har han muligens ødelagt nok et ungt kvinneliv, og det på en kongelig eiendom! 

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lurker skrev (Akkurat nå):

Nå får vi virkelig håpe det blir 2 ukers varetektsfengsling, for alle jenters skyld ❤️

Ja, når kommer det avgjørelse her, i løpet av kvelden?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (Akkurat nå):

Ja, når kommer det avgjørelse her, i løpet av kvelden?

Ja, de sa det skulle komme senere i dag, og det burde vel være snart.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hintoghist skrev (1 minutt siden):

Forstår jeg rett at det er 3 voldtekter nå?

Med en mulig fjerde under oppseiling.

Herregud. Marius er julio koppseng 2.0! 

Det kan bli livsvarig fengsel, forvaring for dette.

Vi får nå vente å se hva det ligger i siktelsene, og kanskje er det ikke så alvorlig som man tror. Kan lett bli overdrevet dette her i media. Hva ligger i begrepet voldtekt uten samleie - noen som vet? Har han dratt for dynen og tatt en selfie ved siden av et bryst? Hva er den laveste grad av handling som utløser den siktelsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...