Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

O Rakel skrev (2 timer siden):

Du skjønner ikke at en motivert fattiglus har dårligere sjanser enn en motivet MBH?

Eller at en umotivert MBH fortsatt har bedre sjanser enn en umotivert fattiglus? 

Du tar mye plass i denne diskusjonen til å ha så lite fornuftig å komme med. Du lever i fornektelse. Som da du påsto at ikke MM ba om at MBH måtte fredes fra pressen og aldri innrømmet det da jeg siterte brevet. Det er som om du er i en boble der realiteter ikke trenger inn.

Ikke  går du bare i bruker angrep. Men også serverer løgner  om hva jeg tidligere har ytret. Har ikke ytret noe av dette. Kan du snart velge en sakligere tone,  droppe  dette tullet ditt?

Endret av Krokenguri
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krokenguri skrev (2 timer siden):

Du har så mye fordommer, og spekulasjoner jsol er ufine,vom det er mot andre brukere og kongefamilien. 

Nei jeg har ingen  voldelig narkoman sønn. Jeg syntes  det er bedre om du spør, istedenfor " jeg forstår di har en voldelig rusmisbruker av en sønn". Da har du skjønt ingenting.  

Spør heller istedenfor å konkludere så mye

Uansett om du er jørgen hattemaker eller kongen. Så er man følsemessig og funksjonsnessig helt like i bunnen. Forskjellen ligger kun i rollen/roller.  Og man har ulike erfaringer på nye. Men annet er da helt likt som alle andre. Om du blir rusavhengig kommer da feks ikke an på hvor mye penger du har på bok. Selv de med minst penger her i landet finner du folk med rusproblemer. 

Marius har ikke mer forutsetninger til å slutte med rus og vold, enn en annen fattiglus, selv med verdens beste tilbud iht , når det uansett koker ned i hva han selv vil og ikke

Helt uenig. For eksempel er en psykopat, en sosiopat, en med dyssosial personlighetstype kke følelsesmessig og funksjonsmessig lik de uten samme diagnoser. Det har ingenting med roller å gjøre. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (6 minutter siden):

Helt uenig. For eksempel er en psykopat, en sosiopat, en med dyssosial personlighetstype kke følelsesmessig og funksjonsmessig lik de uten samme diagnoser. Det har ingenting med roller å gjøre. 

Du må gjerne være uenig. Men å spekulere  slik du  gjør jan du la være. Er det  noe du lurer å, får du heller spørre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (5 timer siden):

Ojsann, det er ikke måte på hvor mange voldelige situasjoner du og de du kjenner har vært i... Her tror jeg et miljøskifte kunne vært lurt. 

Uansett; du svarer aldri på om du ser noe forskjell i måten fremtidige monarker skal håndtere saker eller hvordan "vanlige" privatpersoner skal håndtere dette. Jeg forstår at du selv har en voldelig/rusmisbruker av en sønn, og føler da at om vi kritiserer MM sin håndtering av saken så blir du indirekte kritisert. Om det finnes muligheter for at MM kunne hjulpet/unngått etc, så finnes det muligheter for at du kunne. Det er mulig du er litt for sår og inhabil her til å reflektere riktig i denne saken. 

Husk; vi andre forventer mer av fremtidige monarker enn vi gjør av deg som pårørende privatperson/mor. Hvis ikke er det jo ingen vits å ha en opphøyd familie vi betaler i dyre dommer. 

Er dette de samme 23 stk som hylte ut om mobbing og utfrysning pga.noen motinnspill til et par mødre av rusmisbrukere som kritiserte MM for å være en enabler? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har mm besøkt militærleiren hvor Ingrid for tiden oppholder seg. Selvsagt må pressen holdes på behørig avstand, og får ikke stille spørsmål. Videre ble ikke besøket lagt ut i kongehusets kalender før idag. Nok et eksempel på hvordan kongehuset rett og slett ikke fungerer! Hvor lenge skal dette egentlig pågå? En mulig rettssak ligger langt langt fram i tid. En dom enda lenger fram i tide. Så er det mulig anke. Og så videre….. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (1 minutt siden):

Idag har mm besøkt militærleiren hvor Ingrid for tiden oppholder seg. Selvsagt må pressen holdes på behørig avstand, og får ikke stille spørsmål. Videre ble ikke besøket lagt ut i kongehusets kalender før idag. Nok et eksempel på hvordan kongehuset rett og slett ikke fungerer! Hvor lenge skal dette egentlig pågå? En mulig rettssak ligger langt langt fram i tid. En dom enda lenger fram i tide. Så er det mulig anke. Og så videre….. 

Er det feil å besøke datteren også? Visste ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Er det feil å besøke datteren også? Visste ikke det

Hvor står det at jeg mente det var feil at hun besøkte datteren? Foreslår du leser innlegget en gang til. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Du er helt ekstrem på brukerdebatt mot den brukeren, ufattelig at du ikke gir deg med å være så nedlatende bare fordi dere er uenige 

Jeg synes det er betimelig å påpeke hvor stor plass denne brukeren tar i tråden, særlig fordi hen aldri svarer på spørsmål omkring ganske drøye utsagn hen gir når det gjelder å "forsvare" MBH og/eller MM. Jeg synes det er god debattskikk å svare på spørsmål man får i tråden, i hvert fall i det minste vise til at man har sett/oppfattet spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...