Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Politiet kan ha spurt om hendelsesforløp og han derfor svarte hvor MM var.

Absolutt. Men han hadde ikke behøvd å spesifisere at hun ryddet. Det tror jeg han gjorde bevisst da for å "bevise" at han ikke var den eneste mulige som kunne ha fjernet SIM-kortet. Ergo, hvis det ikke var han som fjernet det, så må det ha vært henne. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Tror ikke et døyt på at han ikke vet hvor det sim-kortet tok veien...

Ikke jeg heller...

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vil bare gratulere Marstein for å ta tak i dette, hvor andre tier. Fra hans nye sang, 3 vise menn.

Sitat

«Kjenner til en kar, fra tid til annen kan han kjennes i en bar
Ingen mastergrad, han har familiens MasterCard
Ingen jobb, her i gården er alt betalt, samme gården som ga navn typ til stedet der han står og jakter lykke
Står og jakter mening, står og jakter kjærlighet og influenser#"¤#
Han hadde - shh - i sitt dukkehjem, men hun kom seg ut
Okei, la oss finne en ny influenserfru
En til kom, en til dro, mer frustrasjon, han sparka og slo
Blått blod på hans mor, han gjør hva han vil i helgen, så han
Møtte opp, og satte kniven i veggen, men mot alle odds fikk han ingen konsekvens
Shit blowa opp som UG-frekvens
Selv om kjære mor ser til at vitner ikke sladrer
Vil han alltid huskes som en kvinnemishandler»

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Korpsnerden skrev (4 minutter siden):

Absolutt. Men han hadde ikke behøvd å spesifisere at hun ryddet. Det tror jeg han gjorde bevisst da for å "bevise" at han ikke var den eneste mulige som kunne ha fjernet SIM-kortet. Ergo, hvis det ikke var han som fjernet det, så må det ha vært henne. 

Men må det det? Var ikke dette en gammel telefon, da? I så fall kan SIM-kortet være fjernet lenge før pågripelsen?  Korriger meg gjerne. Kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Iia skrev (1 minutt siden):

Men må det det? Var ikke dette en gammel telefon, da? I så fall kan SIM-kortet være fjernet lenge før pågripelsen?  Korriger meg gjerne. Kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med.

Det sto at det var i tlf tidligere samme dag.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg lener mot teorien om at han har levert inn en gammel telefon. Fikk sikkert beskjed under telefonsamtalen med politiet om at de ønsket telefonen hans. Lurer veldig på hva politiet tenker om denne aksjonen i ettertid. Virker som de har vært meget naiv angående MBH.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Det sto at det var i tlf tidligere samme dag.

Takk for korrigeringen

Skrevet
Iia skrev (Akkurat nå):

Takk for korrigeringen

Det er hans ord. Kan ikke stole på noe han sier… 

• Liker 2
Skrevet

Du må lese de ti siste sidene for å få med deg diskusjonen om gammel/ny telefon. Politiet bad om å få telefon hans og la beslag på den, men hva han faktisk ga dem vet vi jo ikke, om den var gammel eller om det var den han brukte. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Iia skrev (4 minutter siden):

Takk for korrigeringen

Vet ikke om det er sant da. Men det virker jo mot sin hensikt å påstå at sim-kortet var i tlf tidligere, og så tok noen det ut. Da er man jo bare ute etter å lyve enda mer, eller ute etter å legge skyld på noen som ikke har noe med det å gjøre. Han er en utspekulert faen...

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet ikke om det er sant da. Men det virker jo mot sin hensikt å påstå at sim-kortet var i tlf tidligere, og så tok noen det ut. Da er man jo bare ute etter å lyve enda mer, eller ute etter å legge skyld på noen som ikke har noe med det å gjøre. Han er en utspekulert faen...

Eller ganske dårlig til å lyve strategisk, kanskje :)  Man kan være en faen for det, en som gjør andre vondt og  skylder på andre

• Liker 4
Skrevet
Iia skrev (Akkurat nå):

Eller ganske dårlig til å lyve strategisk, kanskje :)  Man kan være en faen for det, en som gjør andre vondt og  skylder på andre

Ja, either way, tror jeg han gikk på en bommert der, nok en gang. Jeg synes det er åpenlyst at han lyver. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Alle vet jo at det var i en eller annen telefon tidligere. Da de ringte han. Så det kan han jo ikke nekte for. Han blir jo konfrontert med det. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Eyr skrev (4 minutter siden):

Alle vet jo at det var i en eller annen telefon tidligere. Da de ringte han. Så det kan han jo ikke nekte for. Han blir jo konfrontert med det. 

Skjønner ikke min egen tankerekke i den kommentaren du siterte😅

Synes det er rart å ha et sim-kort i en gammel telefon, en man altså ikke bruker (siden den påstås gammel), og at folk får tak i deg på den gamle telefonen, men ikke den nye. Skjønner ikke så mye før dagens første kaffekopp...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skjønner ikke min egen tankerekke i den kommentaren du siterte😅

Synes det er rart å ha et sim-kort i en gammel telefon, en man altså ikke bruker (siden den påstås gammel), og at folk får tak i deg på den gamle telefonen, men ikke den nye. Skjønner ikke så mye før dagens første kaffekopp...

Jeg tenker at HVIS han leverte inn en gammel telefon så må han finne på en forklaring for hvorfor det ikke er simkort uansett. (Kanskje han har slått av sin egentlige telefon). Men uansett. La oss se bort fra teorien om gammel telefon. 

Han leverte inn telefonen sin delvis ødelagt og uten simkort. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Eyr skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker at HVIS han leverte inn en gammel telefon så må han finne på en forklaring for hvorfor det ikke er simkort uansett. (Kanskje han har slått av sin egentlige telefon). Men uansett. La oss se bort fra teorien om gammel telefon. 

Han leverte inn telefonen sin delvis ødelagt og uten simkort. 

Dét gjorde han!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vedr. saken mot Universal/ Marstein. Dette sier kjennelsen:

"Ifølge kjennelsen opplever Marius Borg Høiby sangteksten og plakaten samlet sett som en ærekrenkelse. Det er «krenkende å inngå ufrivillig i en reklamekampanje for et musikkalbum som inneholder nedsettende omtale av både hans mor og ham selv», står det."

MM  ser altså ut til å ha godtatt å være en del av saken om plakaten, eller så arbeider MBH/ advokaten hans helt tonedøvt på egen hånd. Uten å ta kongehuset med i betraktningen.

https://www.dagbladet.no/meninger/aldri-skjedd-for/82181846

Tenker MBH sin oppførsel, også med dette, er mer ødeleggende når det gjelder morens ære, enn det noen plakater er.

At MBH valgte å reagere på plakatene, på eget initiativ, bare forsterker inntrykket av en som liker å klandre det andre gjør - men som ikke har selvinnsikt til å sette dette i noe som helst perspektiv på det han selv har gjort.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Svigermor skrev (1 time siden):

Altså dette er jo klassisk dyssosial variant av «hunden spiste leksene mine» 😂 Ikke kjøp den. Ansvarsfraskrivelse heter det. «Neeei…det har jeg ikke sett….#jugekors»

• Liker 10
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...