Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Møkkalei skrev (3 minutter siden):

Samtidig har han blitt påtvunget kjendisstatus fra han var 4 år. Moren ble mobbet og hengt ut. Og han er medlem/ ikke medlem av kongefamilien. Er dere helt uten empati? Alle skjønner vel at dette har vært tøft? 

Jeg har empati, for offeret. Lider ikke av Stocholmsyndromet. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser han er avbildet her med en Rolex til 300.000 kr, tjener han så mye altså?

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apen Julius skrev (22 minutter siden):

Marius B. H. er ikke blant Kongefamiliens åtte medlemmer, med stor K, dvs "familiebedriften", etter den offisielle definisjonen https://www.kongehuset.no/seksjon.html?tid=27163&sek=26940 selv om han så klart er i familie/slekt med medlemmer der.

Politiet har holdt folk på glattcelle mye lenger enn det uten at det har vært noe som helst. En kjent "avhørsteknikk" før var å med vilje vente til fredager med å hanke inn noen for på den måten å la de mørne opp i tre dager før avhør på mandager i stedet for bare en dag. Mulig de holder på sånn fortsatt. Norge har vært kritisert flere ganger av menneskerettsdomstolen i Haag for dette.

Bla bla…. Han er sønn til vår blivende dronning. Uansett offisiell definisjon.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (4 minutter siden):

Samtidig har han blitt påtvunget kjendisstatus fra han var 4 år. Moren ble mobbet og hengt ut. Og han er medlem/ ikke medlem av kongefamilien. Er dere helt uten empati? Alle skjønner vel at dette har vært tøft? 

Det er absolutt ikke synd i han. Han har frivillig satt seg selv i en offentlig rolle ved å poste ymse grums på SoMe, f.eks. Vi har alle det tøft fra tid til annen, ja noen har til og med hatt det tøft hele livet, men vi går ikke rundt og gir folk hjernerystelser, gjør vi vel?

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (1 minutt siden):

Kan jo ha vært en gave da, for alt vi vet. Mamma og bonuspappa har sikkert råd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gansketeit skrev (46 minutter siden):

Jeg bare lurer på hvor han får penger i fra? Han har skrudd litt motorsykler men gjør visst ikke det lenger. Hva står han opp til? Er han influenser? Han er jo en voksen mann som virker å ha dyre vaner. Det må han jo bare ha, så lenge han kan finansiere dem selv. 

Jeg lurer også på kildene på at han har sluttet og jobbe ,men.. uansett hvor mye lommepenger han får av mamma og stefar, og evt influencer / sponsorer .. jeg tror det at han er sønnen til den kommende dronningen er nok til og bli invitert med på ferie av rike venner , og å ikke betale for champagnen han drikker på byen. Sannsynligvis « sloss « utestedene om og få han til og komme til dem , og rike arvinger og kjendiser om og få han på deres ferie eller fest. Selvom kronprinsparet stopper evt lommepenger, vil han fortsatt ha « råd « til dyre vaner, fordi han blir spandert på. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spitzy said:

Jeg lurer også på kildene på at han har sluttet og jobbe ,men.. uansett hvor mye lommepenger han får av mamma og stefar, og evt influencer / sponsorer .. jeg tror det at han er sønnen til den kommende dronningen er nok til og bli invitert med på ferie av rike venner , og å ikke betale for champagnen han drikker på byen. Sannsynligvis « sloss « utestedene om og få han til og komme til dem , og rike arvinger og kjendiser om og få han på deres ferie eller fest. Selvom kronprinsparet stopper evt lommepenger, vil han fortsatt ha « råd « til dyre vaner, fordi han blir spandert på. 

Ikke glemt at han også har en far da som muligens rikere enn kronprinsen for alt jeg vet. I hvert fall giftet han seg rik med datteren av teppekongen Maktabi - eier av teppebutikker som ble kalt teppekongen. Så Marius har to ste-bestefedre som er konger på hver sin måte.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spitzy skrev (7 minutter siden):

Ja det har du helt sikkert rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Glufseguri said:

Fyren har frivillig levd et profilert liv etter han ble myndig.

Profilert? Han sier nei til alle journalister og har bodd flere år i utlandet. Det er ikke profilert.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kongehuset må komme med en uttalense for nå skjer det så mye rart i den familien. Det holder ikke med en kommentar fra advaokten om saken, men kongehuset må på banen syns jeg. Det er trossalt sønnen til den kommende dronninga (hvis vi ikke får avslaffet dette sirkuset). 

Endret av pop up bruker
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pop up bruker skrev (1 minutt siden):

Tenker kongehuset må komme med en uttalense for nå skjer det så mye rart i den familien. Det holder ikke med en kommentar fra advaokten om saken, men kongehuset må på banen syns jeg. Det er trossalt sønnen til den kommende dronninga (hvis vi ikke får avslaffet dette sirkuset). 

Hvis det kommer en uttalelse, blir den sikkert ikke å komme før både advokat og Marius får innsyn i hele siktelsen. Slik jeg forstår det, har de enda ikke fått det. Advokaten sa også at han vil komme med en uttalelse etterhvert, og det kan hende kongehuset avventer pga det også. De vil nødig si noe som kan skade Marius' sak.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apen Julius skrev (4 minutter siden):

Ikke glemt at han også har en far da som muligens rikere enn kronprinsen for alt jeg vet. I hvert fall giftet han seg rik med datteren av teppekongen Maktabi - eier av teppebutikker som ble kalt teppekongen. Så Marius har to ste-bestefedre som er konger på hver sin måte.

Stemmer, var inne på den biologiske faren tidligere i tråden ,  fikk et svar om at han ikke var « rikmann « . Vel, hva definisjonen av det er, han er ihvertfall ikke fattigmann . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, A4. said:

Hvordan ser du det? Jeg hadde også en Lorex da jeg var i 23, den het faktisk det ifølge gateselgeren i Asia, den kostet mange færre nuller enn 300000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apen Julius skrev (1 minutt siden):

Hvordan ser du det? Jeg hadde også en Lorex da jeg var i 23, den het faktisk det ifølge gateselgeren i Asia, den kostet mange færre nuller enn 300000.

Og du tror at M har en Lorex kjøpt i Thailand? Ligner klokken hans en Rolex, så er det nok en Rolex.

• Liker 15
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apen Julius skrev (4 minutter siden):

Jeg tipper at om han ikke har kjøpt den selv, har han fått den i gave. Kanskje til og med hos Kongeparet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Apen Julius skrev (1 time siden):

Maktabi (stebestefar) er død. Faren til Marius er dessuten skilt fra Maktabi. 
Jeg tror ikke Morten, far til Marius har noe særlig med penger. 
Han har vel stort sett forsørget seg med tilfeldige jobber innen salg, og har ikke utdanning. Har dessuten rulleblad (dette er kjent fra media)
Hans foreldre bor på Bygdøy og har jobbet innen film. Ingen kjent stor formue

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkalei skrev (39 minutter siden):

Jeg synes vi skal være forsiktige med å dømme. Vi har vel alle våre historier innad i familien og kongelige er bare mennesker. Vi vet jo ingenting, hva som skjedde, hvordan det skjedde. Kjenner flere som har pælmet til noen i fylla, for fylla er ikke bra. De fleste tar sin straff og går videre. For de kongelige blir det forsiden på VG og Dagbladet. Jeg tipper det var en tøff oppvekst for Marius, brudd på foreldre og påtvunget kjendisstatus fra liten av. Penger er ikke alt. Rettsvesenet får ta seg av dette og jeg tipper fylla har skylda, som det så ofte har. La alkoholen på hylla for godt for 4 år siden og har aldri hatt det bedre. Anbefales. 

Møkkalei skrev (37 minutter siden):

🙄🙄 ja det er synd i han stakkars.

Men for å være alvorlig, jeg har empati  for hun som ble offeret hans.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...