Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Gjest Bestemoren

Overskrift: «Kongehusekspert med klar beskjed til Mette-Marit: – Det er langt på overtid»
Fra artikkelen:

«Jeg vet at både kongeparet og kronprinsparet er veldig opptatt av å ha fokus på det arbeidet når de er på offisielle oppdrag. Så jeg vil bli veldig, veldig overrasket dersom det kommer en uttalelse om Marius Borg Høiby-saken i dag. Jeg tror ikke hun kommer til å svare på spørsmål fra pressen, sier Taalesen til Nettavisen.»

«Det er langt på overtid, og jeg mener at det er for sent på mange måter. Det har vært mye spekulasjoner og ryktespredning, og det kunne de ha unngått på en finurlig måte ved å være åpne og transparente. Men så har de valgt, av en eller annen grunn, å holde seg helt tause.»

https://www.nettavisen.no/kjendis/kongehusekspert-mener-det-kan-vare-for-sent-for-kronprinsesse-mette-marit-langt-pa-overtid/s/5-95-2008529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo alvorlig i seg selv når man har en slik samtale som politiet beskriver, med sønnen til Norges neste dronning som bor på Skaugum. Om det er hold i mer av det Se og Hør beskriver vet vi ikke ennå. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (3 minutter siden):

Jeg sitter og ser på pressekonferansen i Selbu. Svadasvar til lokale reportere foreløpig… 

Det er så pinlig! 🫣

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg prøver ikke å gjøre den til en ikke-sak. Jeg er redd det vil fremstå som en ikke-sak blant "folk der ute". 

Men der tror jeg du tar feil og at det er motsatt.

Se og hør kjenner sitt publikum og for folk der ute er det ganske alvorlig å bli hanket inn av Oslo-politiet som ikke holder på med pusekatter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemoren skrev (Akkurat nå):

MM - veldig smilende og blidt, gjentar flere ganger: «Jeg ønsker ikke å snakke om dette på det nåværende tidspunkt.» Avbryter og går.

Var vel egentlig ikke noe annet å forvente... 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (Akkurat nå):

MM - veldig smilende og blidt, gjentar flere ganger: «Jeg ønsker ikke å snakke om dette på det nåværende tidspunkt.» Avbryter og går.

Hun sa også i respekt for alle involverte, inkludert Marius. 
Jeg tror at de som jobber med kommunikasjon og rådgivning på slottet, har en ekstremt vanskelig jobb. Virker ikke som om MM forstår alvoret. Haakon er veik 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemoren skrev (3 minutter siden):

Men hadde de sagt noe hadde det vært feil da også.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Var vel egentlig ikke noe annet å forvente... 

Kan da ikke komme som noe overraskelse på folk at hun ikke kom til å si noe? Selvfølgelig gjør hun ikke det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Men hadde de sagt noe hadde det vært feil da også.

Faktisk ikke. De skulle innkalt til pressekonferanse for lenge siden. Men i dag fikk vi vite at hun ikke ville si noe av hensyn til alle involverte, inkludert Marius
Og hos sistnevnte er det hennes tanker og bekymringer ligger. Som det gjorde da hun framsnakket sin bror i den judisielle undersøkelsen i forkant av rettsaken mot ham - der han ble dømt for partnervold. 
En særdeles flau seanse. Og denne gjengen betaler vi hundrevis av millioner kroner for hvert år, og de er ikke en gang valgt til «rollene» sine

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Kan da ikke komme som noe overraskelse på folk at hun ikke kom til å si noe? Selvfølgelig gjør hun ikke det

Tror ikke noen er særlig overrasket.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
SagaP skrev (2 minutter siden):

Jeg tror at de som jobber med kommunikasjon og rådgivning på slottet, har en ekstremt vanskelig jobb. Virker ikke som om MM forstår alvoret. Haakon er veik 

Det stemmer, @SagaP. Hun startet med å si det. Så fikk hun mange spørsmålsvarianter om saken, og da gjentok hun gang på gang at hun ikke ville uttale seg, og vipps - så var pressekonferansen over. Planlagt og tydelig innøvd svar og hvordan de skulle handtere dette.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Tror ikke noen er særlig overrasket.

Nei, men hadde et lite ørlite håp om at de hadde tatt til fornuft. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagaP skrev (6 minutter siden):

I respekt for involverte så kan hun ikke si noe? Fordi, det hun hadde sagt ville, hva da, gjort noe verre? Det er bare avledning. Det er bare en rosemaling av å si «Ingen kommentar.» 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
SagaP skrev (2 minutter siden):

Faktisk ikke. De skulle innkalt til pressekonferanse for lenge siden. Men i dag fikk vi vite at hun ikke ville si noe av hensyn til alle involverte, inkludert Marius
Og hos sistnevnte er det hennes tanker og bekymringer ligger. Som det gjorde da hun framsnakket sin bror i den judisielle undersøkelsen i forkant av rettsaken mot ham - der han ble dømt for partnervold. 
En særdeles flau seanse. Og denne gjengen betaler vi hundrevis av millioner kroner for hvert år, og de er ikke en gang valgt til «rollene» sine

Støttes! Dette var flaut….   🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eyr skrev (Akkurat nå):

Nei, men hadde et lite ørlite håp om at de hadde tatt til fornuft. 

Litt usikker på hvordan man skal tolke svaret hennes. Vil de ikke si noe på nåværende tidspunkt, eller vil de ikke si noe i det hele tatt? For hvis de ikke vil si noe i det hele tatt, bør de jo understreke det i så fall. Mener hun sa "på nåværende tidspunkt", men kanskje jeg hørte feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (1 time siden):

Stor mulighet for at det blir lukkede dører. Når det går på enkelt personers person vern. Om ikke annet vil nok deler av det iallefall bli det tenker jeg. Ikke sikkert saken/sakene kommer så langt til retten heller.  Er en lang vei dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...